پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

استفاده از موزیک برای تیزر لوگو، یکی از نوین ترین شیوه های تبلیغاتی به شمار می رود. موسیقی و موزیک از ارکانی به شمار می روند که می توانند احساسات انسان را برانگیزند و او را تحت تاثیر قرار دهند. ترکیب موزیک با تصویر می تواند تاثیر بسزایی روی تبلیغات شما بگذارد. استفاده از موزیک برای تبلیغات از سالها پیش مورد استقبال و توجه بسیاری از کمپانی ها و شرکت های بزرگ قرار گرفته است.

در واقع موسیقی شاید بی کلام باشد اما می تواند احساسات عمیقی را به شنونده منتقل کند. استفاده از یک موسیقی متناسب با فضا و پس زمینه کار می تواند تاثیر تبلیغات شما روی مخاطب را دو چندان کند. بنابراین وجود یک منبع مناسب برای دسترسی به موزیک های پس زمینه، برای شرکت هایی که قصد دارند تبلیغات خود را گسترش دهند بسیار ضروری محسوب می شود. در این محتوا قصد داریم در مورد فواید استفاده از موزیک برای تیزرهای تبلیغاتی توضیحاتی ارائه دهیم. پس در ادامه ما را همراهی کنید.

فواید استفاده از موزیک برای تیزر لوگو

استفاده از موزیک برای تیزر لوگو و کلیپ های تبلیغاتی یک هدف اصلی دارد. این هدف اصلی در ایجاد ارتباط با احساسات مخاطب است. در واقع موسیقی با تاثیر شگفت انگیزی که دارد می تواند به برقراری ارتباط راحت تر به مخاطب کمک کند. در این بخش از محتوا، مهمترین فواید استفاده از موزیک در تیزرهای تبلیغاتی را برای شما شرح خواهیم داد.

  • امروزه معمولا شرکت ها تبلیغات خود را در قالب صوتی یا تصویری به مخاطب ارائه می دهند. در هر دو صورت تبلیغ تک بعدی می تواند باعث بی حوصلگی در مخاطب شود. استفاده از موسیقی در پس زمینه کار می تواند تبلیغات را برای مخاطب جذابتر کند.
  • یک موسیقی متناسب با فضا و زمینه تبلیغات شما، می تواند تاثیرگذاری آن برای مخاطب را دو چندان کند.
  • استفاده از موزیک برای تیزر تبلیغاتی یک روش کم هزینه و کم خرج است. شما با صرف کمترین هزینه می توانید تبلیغاتی مدرن و به روز برای شرکت خود تهیه کنید.

افکت صدا چیست و چه کاربردی در تبلیغات دارد؟

دانلود افکت صدا برای کلیپ یکی از مرسوم ترین روش های تبلیغاتی محسوب می شود. افکت های صدا، در واقع مجموعه ای از آواها و صوت ها هستند که می توانند حس و حالی خاص را به مخاطب القا کنند. برای مثال آواهایی مثل صدای جیغ، صدای بوق ماشین ها، صدای پرندگان و... از جمله افکت های صوتی به شمار می روند.

افکت های صوتی بیشتر برای استفاده در پادکست ها و کلیپ های تبلیغاتی طراحی می شوند. معمولا این افکت ها توسط سایت های معتبر و در قالب پکیج های متنوعی در اختیار مخاطب قرار می گیرند. شما با استفاده از افکت های صوتی می توانید تاثیر متن تبلیغات در مخاطب را به طرز شگفت انگیزی افزایش دهید.

تصور کنید که در حال تبلیغ داروهای تسکین دهنده برای یک نوزاد هستید. استفاده از افکت صدای گریه نوزاد و یا صدای خنده او می تواند تاثیرگذاری تبلیغات شما روی مخاطب را افزایش دهد. به این صورت احساسات مخاطب برانگیخته می شود.

صدای سکوت چیست و چه کاربردی در تولید محتوای تبلیغاتی دارد؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید دانلود صدای سکوت یکی از پربازدیدترین موزیک های موجود در سایت های مختلف می باشد. سکوت از لحاظ آوایی، صفر مطلق نیست بلکه دارای آواهایی ضعیف می باشد. برای مثال صدای سکوت جنگل، می تواند آوایی ضعیف از صدای حیوانات و جیرجیرک ها داشته باشد. همچنین صدای سکوت در خیابان، می تواند با صدای عبور اتومبیلی همراه باشد. به این گونه صداها آمبیانس نیز گفته می شود.

استفاده از صدای سکوت با پس زمینه های مختلف، می تواند تاثیرگذاری کار شما را بیشتر کند. این صدا بیشتر در تولید پادکست های داستانی مورد استفاده قرار می گیرد و به برانگیختن احساسات مخاطب و برقراری ارتباط بیشتر او با متن کار، کمک می کند. از مهمترین انواع صدای سکوت می توان به صدای سکوت خیابان، سکوت در شب، صدای سکوت دریا، صدای سکوت قدم زدن و... اشاره کرد.

2

دانلود افکت صدا

استفاده از موزیک برای تیزر لوگو در چه تبلیغاتی کاربرد دارد؟

موزیک می تواند در تیزرهای مختلف تبلیغاتی مورد استفاده قرار گیرد. محتواهای تبلیغاتی صوتی، تصویری، ویدئویی و... می توانند با استفاده از موزیک اثربخشی بیشتری داشته باشند. امروزه شرکت ها و کمپانی های کوچک و بزرگ برای تبلیغات خود از روش های مختلفی استفاده می کنند. موشن گرافیک، پادکست، انیمیشن، فیلم و ویدئو و... از جمله روش های تبلیغاتی در عصر جدید به شمار می روند. می توان به جرات گفت که استفاده از موسیقی در تمامی این روش های تبلیغاتی رایج است و می تواند تاثیرگذاری تبلیغ روی مخاطب را بیشتر کند.

یکی مهمترین روش های تبلیغات، استفاده از موزیک برای تیزر لوگو به شمار می رود. تیزر لوگو، همان ایده تبلیغاتی لوگو موشن است که جایگاه ویژه ای در دیجیتال مارکتینگ دارد. این تبلیغات بیشتر حالت گرافیکی دارند و صدای گوینده به عنوان توضیح روی آنها اجرا می شود. ترکیب موزیک و صدای گوینده می تواند اعتبار و ارزش لوگو موشن شما را افزایش دهد. امروزه بسیاری از شرکت های فعال در عرصه دیجیتال مارکتینگ از طراحی ایده های لوگو موشن برای تبلیغات کار خود استفاده می کنند.

با وجود این تفاسیر می توان بیان کرد که دانلود پکیج های موسیقی با پس زمینه مناسب و افکت های صدای گوناگون می توانند برای کسب و کار شما بسیار ضروری باشند. برای دسترسی به پکیج های متنوع از موزیک و افکت، می توانید به آدرس اینترنتی سایت baaak.ir مراجعه نمایید.

3

تاثیرگذاری موزیک روی مخاطب

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان