پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

 

دنیای رمز ارزهای دیجیتال آنقدر بزرگ و جذاب است که اگر به هر گوشه آن نگاه کنیم، یکی از جذابیت‌ها و کارایی‌هایش را می‌بینیم! این روزها که بازار ارزهای دیجیتال و خصوصا خرید و فروش بیت کوین داغ است، تقریبا همه کاربران فعال در این حوزه، تلاش می‌کنند که بهترین انتخاب‌ها را در این مسیر داشته باشند.

بیت کوین به عنوان یکی از مهم‌ترین ارزهای دیجیتال مسیری را برای خلق ثروت غیرمتمرکز ایجاد می‌کند و طرفداران زیادی دارد. ایجاد ثروت غیرمتمرکز با بیت کوین امکانی است که هر کاربری را برای سرمایه‌گذاری و خرید و فروش این ارز دیجیتال محبوب ترغیب می‌کند! اما خرید و فروش آسان و مطمئن بیت کوین از مهم‌ترین مواردی است که کاربران دنیای بلاک چین و کریپتوکارنسی به آن توجه می‌کنند و مد نظر قرار می‌دهند. به‌طور‌کلی همه ویژگی‌های مهم برای خرید و فروش یک ارز دیجیتال معتبر، به عنوان راهی برای سرمایه‌گذاری غیرمتمرکز در بیت کوین وجود دارد!

بیت کوین چیست؟

بیت کوین یکی از محبوب‌ترین و البته معروف‌ترین ارزهای دیجیتال است که این روزها، طرفداران زیادی دارد. کسانی که در دنیای ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند، بیت کوین و ثروت غیرمتمرکز را دو روی یک سکه می‌دانند! به زبان ساده اگر شما می‌خواهید بهترین سرمایه‌گذاری را داشته باشید، بهتر است آن را به کمک ایجاد ثروت غیرمتمرکز با بیت کوین عملی کنید.

ارزش بیت کوین در سال ۲۰۱۸ به ۱۳ هزار دلار رسید و از آن زمان تاکنون، دوران شکوفایی و محبوبیت این ارز مجازی آغاز شد. وجود بیت کوین باعث شد که واسطه‌های مالی و بانکی، به شکل کاملا قانونی حذف شوند و این اتفاق انجام تراکنش‌های مالی بین‌المللی را امکان‌پذیر کرد.

بیت کوین به عنوان یک کریپتوکارنسی مشهور و بسیار مهم در دنیای ارزهای دیجیتال و بلاک چین معرفی می‌شود. بنابراین اگر کمی با این دنیای جذاب و پر از سود آشنا باشید، می‌توانید به اهمیت بیت کوین و ثروت غیرمتمرکز پی ببرید.

باید بدانید که کریپتوکارنسی‌ها، در یک فضای بسیار بزرگ آنلاین به نام بلاک چین فعالیت می‌کنند. این فضا، در واقع یک شبکه بسیار بزرگ با کاربران زیاد است که نمی‌توان داده‌های آن را دستکاری کرد.

بیت کوین، به عنوان یک کریپتوکارنسی یا ارز دیجیتال بسیار محبوب و معتبر، بخش بزرگی از معاملات آنلاین دنیای ارزهای دیجیتال را به خودش اختصاص داده است.

2

خالق بیت کوین کیست؟

بیت کوین و ثروت غیرمتمرکز دو عنوانی هستند که کاربران فضای دیجیتالی رمز ارزها، بسیار به آن توجه دارد. اما آیا از تاریخچه این ارز دیجیتال چیزی شنیده‌اید؟!

خالق بیت کوین، فرد و یا گروهی به نام ساتوشی ناکوموتو بودند که همچنان پس از گذشت سال‌ها از خلق این رمز ارز، هویت مشخصی ندارند. مخفی ماندن هویت خالق این رمز ارز به این دلیل است که پس از تولید و عرضه آن در بازار دیجیتال، دیگر خبری از سازندگان آن نشد! 

مزایای مهم بیت کوین

بیت کوین و ثروت غیرمتمرکز آن که باعث افزایش سود و سرمایه کاربران می‌شود، ویژگی‌های خاصی دارد. مهم‌ترین مزایای این رمز ارز را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

امنیت بالا

بیت کوین به عنوان یک رمز ارز مهم در دنیای کریپتو، در شبکه بسیار بزرگ و البته کنترل‌شده بلاک چین فعالیت می‌کند. بلاک چین پروتکل‌ها و قوانین خاصی دارد که معاملات و خرید و فروش‌ها براساس آن انجام می گیرند. نودها و یا ماینرهایی که این ارز را استخراج می‌کنند، بسیار قوی عمل می‌کنند و با پیروی از قوانین خاص، امنیت شبکه را به‌طورکامل تامین می‌کنند.

دیجیتالی بودن

بیت کوین یک ارز آنلاین و مجازی است که وجود فیزیکی ندارد! بنابراین برای خرید و فروش و معامله آن، به فضای خاصی نیاز ندارید‌. این ویژگی باعث می‌شود که معاملات شما در یک بستر مجازی انجام شود و امکان معامله‌های بین‌المللی برایتان فراهم شود.

شفافیت

مزیت مهم دیگری که در بیت کوین و ثروت غیرمتمرکز ایجاد شده توسط آن وجود دارد، شفافیت بسیار بالاست!

شاید اگر کسی از شما بشنود که یک ارز دیجیتال و غیر فیزیکی را در دنیای مجازی خرید و فروش می‌کنید، این کار را دیوانگی بنامد!

اما حقیقت این است که تمام تراکنش‌های این رمز ارز، در یک دفتر مرکزی کلی، ثبت می‌شود. بنابراین کوچک‌ترین اقدام، معامله و ... بیت کوین، ماندگار است. هر کیف پول مجازی، دارای کلید خصوصی و عمومی است که می‌توان ریز جزییات تراکنش‌های مالی را در آن مشاهده کرد. همچنین رجوع به دفتر مرکزی دیجیتالی رمز ارزها، دارایی‌ها و میزان ثروت هر کاربر را نشان می‌دهد.

غیرمتمرکز بودن

اگر یادتان باشیم، پیش‌تر گفتیم که بیت کوین و ثروت غیرمتمرکز دو روی یک سکه هستند! غیرمتمرکز بودن در حقیقت ویژگی و مزیت بسیار مهم بیت کوین است. این غیرمتمرکز بودن به این معناست که ارزهای دیجیتال، برخلاف ارزهای فیات رایج در همه کشورها، به هیچ نوع سازمان و یا دولتی وابسته نیست! بنابراین، وجود واسطه‌ها در آن حذف می‌شود و کاربران به شکل کاملا مستقیم و پرسود به معامله با یکدیگر می‌پردازند!

سرعت معامله بالا

اگر یک تاجر، بخواهد معامله بزرگی را انجام دهد، باید چند روزی را به نقل و انتقال ارز اختصاص دهد!

اما در دنیای کریپتو، این چند روز، در چند دقیقه خلاصه می‌شود. نقل و انتقال ارز و دارایی در دنیای ارز دیجیتال با سرعت بسیار بالایی انجام می‌گیرد و تجارت‌ها از نقاط دور و نزدیک در یک بستر پرسرعت انجام می‌شوند.

ضمانت اجرایی تراکنش‌ها

قطعا یکی از دغدغه‌های بسیار مهم کاربران، وجود یک ضمانت اجرایی قوی برای تراکنش‌ها است. باید این را بدانید که همه تراکنش‌ها، در دنیای ارزهای دیجیتال ثبت می‌شوند و امکان لغو آن‌ها وجود ندارد. بنابراین در هر بار معامله شما، همه چیز ثبت خواهد شد و فرد طرف معامله در هیچ مرحله‌ای نمی‌تواند ادعا کند که چیزی از جانب شما دریافت نکرده است.

این ویژگی امنیت خرید و فروش بیت کوین را تضمین می‌کند.

3

خرید و فروش امن بیت کوین برای ایجاد یک ثروت متمرکز

جذاب‌ترین نکته‌ای که درباره رمز ارزها و به‌ویژه بیت کوین وجود دارد، ایجاد ثروت غیرمتمرکز توسط آن‌هاست. این تصور که شما مقدار زیادی ثروت و سرمایه در اختیار دارید که در آن، همه واسطه‌ها حذف شده و در یک دنیای دیجیتالی شناور است بسیار جذاب و قابل تامل است.

اما، نکته بسیار مهم درباره بیت کوین و ثروت غیرمتمرکز آن، امکان خرید و فروش امن و آسان برای آن است. به‌همین‌دلیل صرافی‌های ارز دیجیتال فراوانی برای سهولت این خرید و فروش به‌وجود آمده‌اند. با کمک این صرافی‌ها، می‌توانید بیت کوین را در بسترهای امن تهیه کنید.

والکس به عنوان یکی از فعال‌ترین صرافی‌‌های ارز دیجیتال، امکان معاملات ارزی را در یک فضای امن فراهم کرده است. بنابراین با انتخاب صرافی ارز دیجیتال والکس این امکان را دارد که به آسانی، به بیت کوین و ثروت غیرمتمرکز دست پیدا کنید!

والکس به عنوان یک مرجع مهم و معتبر، همه امکانات لازم را برای خرید و فروش آسان و امن بیت کوین برای شما فراهم کرده است. همچنین می‌توانید به راحتی و بدون دردسر سایر ارزهای دیجیتال،ازجمله معامله ترون در والکس را انجام دهید.

 فقط کافیست یک صفحه کاربری در این صرافی ایجاد کنید و برای معاملات دیجیتالی خود، از پشتیبانی بسیار قوی این صرافی بهره‌مند شوید. صرافی ارز دیجیتال والکس، بال‌های پرواز بسیار بزرگ و سلامت را برای پرواز در آسمان بیت کوین و ثروت غیرمتمرکز به شما می‌دهد!

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان