بهاره رهنما | همسر دوم بهاره رهنما

تصویر عجیبی از حیوان خانگی بهاره رهنما | سفر لاکچری بهاره رهنما با حیوان خانگی

بهاره رهنما عکسی از گربه خود در اینستاگرام منتشر کرده است.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

بهاره رهنما بازیگر شناخته شده و معروف در ایران است. بهار رهنما با دومین ازدواج ش بار دیگر معروف شد. همسر اول بهاره رهنما پیمان قاسم خانی بود که بعد از چند سال زندگی مشترک با یک فرزند از هم جدا شدند. بهاره رهنما برای بار دوم با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. و چند روزی است که مجدد خبر جدایی این دو از یکدیگر حاشیه ساز شده است. بهاره رهنما مدتی است که تمامی مراسم های مهم را بدون همسرش برگزار کرد که این موضوع می تواند قضیه طلاق و جدایی ان ها را نیز تصدیق کند

بهاره رهنما این روزهای تعطیلات نوروز 1401 را در کیش سپری کرده است و امروز عکسی از گربه خود در صفحه شخصی اش منتشر کرده و صبح خود را با او آغاز کرده است.

 

بهاره رهنما

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما در 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک به دنیا آمد.پدر او مرحوم جلال رهنما (تاجر) و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) می باشد. او فرزند دوم خانواده بوده و یک خواهر و برادر دوقلو به نام های بهانه و رهام(پزشک) دارد. خانواده بهاره رهنما در 2 سالگی او به تهران نقل مکان نموده اما با وقوع انقلاب اسلامی در سال 1357 ایران را ترک و به انگلستان رفتند و پس از مدتی با فروکش شدن التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.

ازدواج بهاره رهنما

بهاره رهنما به صورت اتفاقی در مسیر بازگشت از دانشگاه با پیمان قاسم خانی آشنا شده و این آشنایی در سال 1373 منجر به ازدواج گشت که ثمره این ازدواج دختری به نام پریا ( متولد 1376 ) می باشد. ازدواج بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی بعد از 22 سال در سال 1394 با توافق دو طرفه به جدایی منجر شد و  خانم رهنما در 4 شهریور 1396 در 44 سالگی با امیر خسرو عباسی (از فعالان صنعت آرایشی و بهداشت ) ازدواج کرد.امیر خسرو عباسی نیز یک بار ازدواج نموده و یک دختر از همسر سابق خود دارد.

تحصیلات بهاره رهنما

بهاره رهنما درسال 1370 به دلیل درس خواندن به صورت جهشی، وارد دانشگاه شد و پس از گرفتن لیسانس ادبیات نمایشی به دانشگاه حقوق رفت. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته حقوقی فضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی می باشد

شغل های بهاره رهنما

بهاره رهنما از کودکی به بازیگری علاقه داشت و در 17 سالگی در سال 1370 با شرکت در تست بازیگری فیلم «افعی» کنار جمشید هاشم‌پور جلوی دوربین رفت.بهاره رهنما بازیگر فعالی است، او در کنار بازیگری، سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد و در برندهای مختلف بعنوان مدلینگ حضور دارد. همچنین کنار فعالیت های مختلف خود رستوران داری نیز می کند و رستوران «گوزن» در سعادت آباد تهران متعلق به ایشان می باشد.بهاره رهنما در زمینه فعالیت هنری خود، علاوه بر بازیگری در سینما و تلویزیون، تئاتر نیز کار می کند. و کارگردانی چندین مجموعه را نیز به عهده گرفته است.

بهاره رهنما

چندین کتاب از بهاره رهنما نیز چاپ شده است.

پای به جاده زدن ، 13٩٦

زن باران،  1394

مالیخولیای محبوب من، 1392

ماه هفت شب، 1389

چهار چهارشنبه و یک کلاه گیس،  1397

ماجرای طلاق مجدد بهاره رهنما

بهاره رهنما در  اکران خصوصی فیلم ها  بدون همسرش حضور پیدا کرد. و تنها رفتن او در این برنامه ها موجب شد که حاشیه ای در خصوص جدایی او از امیر خسرو عباسی به وجود آید. تنها عاملی که می تواند خبر جدایی این دو از یکدیگر را بدهد، حضور تنهایی این بازیگر در مراسم ها بود. خبر طلاق بهاره رهنما از پیمان قاسم خانی و ازدواج مجدد او با امیرخسرو عباسی به قدری حاشیه ساز بود که تا مدت ها به خبر داغ و سوژه ی رسانه ها تبدیل گشت.

بهاره رهنما

بهاره رهنما پس از ازدواج با امیرخسرو عباسی عکس های دو نفره زیادی از خود و همسرش منتشر می کرد و حضور او در کنار همسرش در فضای مجازی به قابی آشنا برای طرفدارانش تبدیل شده بود.از سوی دیگر بهاره رهنما و همسرش همواره جشن های لاکچری تولد و سالگرد ازدواج خود را برای هواداران خانم بازیگر در اینستاگرام منتشر می کردند که این موضوع در حال حاضر مدت هاست که دیگر دیده نمی شود. در واقع از مدت ها پیش به این سو این رویه تغییر کرده و دیگر اثری از امیرخسرو در صفحه رسمی بهاره رهنما دیده نمی شود.

همین موضوع سوژه پیج های اینستاگرامی شد تا خبر طلاق بهاره رهنما را منتشر کنند. از سوی دیگر سکوت بهاره رهنما و عدم واکنش تکذیبی به این مساله موجب شده است تا گمانه زنی ها در این خصوص بیشتر هم بشود. به نظر می رسد موضوع جدایی بهاره رهنما از همسرش چندان هم بی پایه نبوده باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان