جواد عزتی | جواد عزتی بیوگرافی | جواد عزتی اینستاگرام

گریه های جواد عزتی در ملاعام | مشکل جواد عزتی چیست؟

جواد عزتی در فیلم مرد بازنده ایفای نقش کرده است که در ادامه قسمتی از آن را ملاحظه خواهید کرد

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

جواد عزتی بازیگر توانمند و پرطرفدار سینما و تلویزیون است. جواد عزتی متولد دی 1360 است. جواد عزتی متاهل است و همسرش مه لقا باقری است که او نیر هنرپیشه است. جواد عزتی از سال 1375 وارد عرصه بازیگری شده است. جواد عزتی فارغ التحصیل دانشگاه سوره است.جواد عزتی در اکران فیلم مرد بازنده شرکت کرده و عکسی در کنار رعنا آزادی ور از او منتشر شده که نظر کاربران را به خود جلب کرده است.

محمد جواد عزتی بدون شک یکی از تواناترین بازیگران سینمای ایران به‌شمار می‌رود که نقش‌آفرینی‌های او را در نقش‌های مختلف بارها و بارها تماشا کرده‌ایم. بازی زیبای او در نقش‌هایی بسیار متفاوت باعث شد تا خیلی سریع سر زبان‌ها بیفتد و به یکی از بازیگران سرشناس تبدیل شود. جواد عزتی در تاریخ ۲۰ دی ۱۳۶۰ در تهران متولد شد و از همان ابتدا علاقه بسیاری به بازیگری داشت. او در ۱۵ سالگی وارد حرفه تئاتر شد او درابتدا در تئاترهای خیابانی به ایفای نقش می‌پرداخت و به‌دلیل استعداد بالای خود خیلی سریع توانست به اجرا در سالن‌های تئاتر برسد و در سال ۱۳۷۵ به‌صورت حرفه‌ای نخستین اجرای خود را تجربه کند. او پس از فارغ‌التحصیل شدن از دانشگاهِ سوره در رشته تئاتر این رشته را خیلی حرفه‌ای‌تر دنبال کرد و سرانجام در سال ۱۳۸۱ رسما وارد تلویزیون شد و برای اولین‌بار جلوی دوربین رفت.

جواد عزتی

ماجرای آشنایی جواد عزتی و همسرش

جواد عزتیجواد عزتی در یک تئاتر به کارگردانی مه لقا باقری با اوآشنا شده و همین آشنایی به ازدواج این دو هنرمند ختم شد.جواد عزتی در سال ۱۳۸۵ با خانم مه‌لقا باقری ازدواج کرد. مه‌لقا باقری که او هم در دانشگاه سوره مشغول تحصیل بود پس از آشنایی با جواد عزتی از او برای بازی در پایان‌نامه خود دعوت کرد و همین آشنایی درنهایت منجر به ازدواج این ۲ بازیگر شد. مه‌لقا باقری، همسر جواد عزتی که چهار سال از او بزرگ‌تر است هم‌اکنون در رشته بازیگری فعالیت می‌کند.

جواد عزتی صاحب یکی از رستوران‌های ترنج در خیابان میرداماد است و یک کارگاه نجاری نیز دراختیار دارد؛ علاقه زیاد او به کارهای فنی مانند جوشکاری و نجاری باعث می‌شود تا زمان زیادی را در کارگاه خود سپری کند. طبق صحبت‌های جواد عزتی شغل مورد علاقه او پس از بازیگری کار با تاکسی و مسافرکشی به‌شمار می‌رود. او در مصاحبه‌ای درباره این موضوع گفت که عاشق صحبت کردن و معاشرت با آدم‌های مختلف از اقشار گوناگون جامعه است و از این کار بسیار لذت می‌برد ولی متاسفانه درحال‌حاضر به‌دلیل شهرت نمی‌تواند در این شغل فعالیت داشته باشد.

جواد عزتی

 شروع فعالیت‌های هنری جواد عزتی

جواد عزتی پس از ورود به تلویزیون، در سال ۱۳۸۳ در ۲ سریال طنز به‌ایفای نقش پرداخت. ابتدا در سریال «من یک مستاجرم» به کارگردانی پریسا بخت‌آور و نویسندگی شادمهر راستین حضوری مختصر داشت و پس از آن توانست نقش پررنگ‌تری را در سریال «کمربندها را ببندیم» بازی کند. این سریال به نویسندگی پیمان قاسم‌خانی، خشایار الوند و امیرمهدی ژوله و به کارگردانی مهدی مظلومی از شبکه سه سیما روی آنتن رفت.

جواد عزتیاحتمالا مهم‌ترین نقش‌آفرینی جواد عزتی در سال‌های ابتدایی حضورش در تلویزیون به سریال «مظفر» مربوط می‌شود. یکی از سریال‌های مهران مدیری که در سال ۱۳۸۵ به نویسندگی سروش صحت، پیمان و مهراب قاسم‌خانی و خود مهران مدیری در ماه مبارک رمضان از شبکه سه پخش شد.پس از سریال باغ مظفر بود که رفته‌رفته استعداد بسیار بالای جواد عزتی موردتوجه بسیاری از اهالی سینما قرار گرفت و توانست نقش‌های بسیار مهم‌تری را ایفا کند. یکی از این نقش‌ها به سریال «قرارگاه مسکونی» مربوط می‌شود که در نوروز سال ۱۳۸۷ از شبکه پنج سیما روی آنتن رفت. پس از همکاری موفقیت‌آمیز با مهران مدیری بار دیگر شاهد ایفای نقش او در سریال جدید این کارگردان برجسته ژانر طنز بودیم. حضور جواد عزتی در سریال «مرد هزار چهره» با اینکه بسیار کوتاه بود ولی راه را برای همکاری‌های بعدی او و مهران مدیری هموارتر کرد.

جواد عزتی

درخشش جواد عزتی

جواد عزتی این روزها جواد عزتی را در حال بازی در سریال زخم کاری می بینیم که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.پیش از این درخشش بازی او در فیلم سینمایی شنای پروانه را نمیتوان نادیده گرفت.

جواد عزتی بازیگر محبوب فیلم های طنز و جدی در سال 1385 با خانم مه لقا باقری بازیگر کشورمان ازدواج کرده است.آشنایی آنها در دانشگاه سوره و بازی جواد عزتی در پایان نامه مه لقا باقری بوده است. جواد عزتی در تئاتری که مه لقا باقری کارگردانی آن را برعهده داشت حضور داشت و همین همکاری باعث آشنایی بیشتر آنها و ازدواج این زوج محبوب شد.

جواد عزتی و همسرش

مه لقا باقری بازیگر محبوب سینما و تلویزیون و متولد سال 1360 است که بصورت حرفه ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد و در جشنواره های داخلی و خارجی در کشور هایی نظیر فرانسه ، روسیه و اسپانیا حضور داشته است . مه لقا باقری و جواد عزتی در حال حاضر فرزندی ندارند. این زوج بازیگر در سریال های باغ مظفر، قهوه تلخ، دردسرهای عظیم 2 و زخم کاری و همچنین فیلم سینمایی آینه بغل و شنای پروانه، هم بازی بودند. 

جواد عزتی

آغاز فعالیت هنری جواد عزتی

جواد عزتی در سال 1375 وقتی 15 ساله بود، بعد از تست بازیگری وارد یک گروه تئاتر شد و از آنجا با نمایش های خیابانی و کودک آشنا شد و کار خود را با اجرای تئاتر های خیابانی شروع کرد.

جواد عزتی بازیگر طناز کشورمان سال 1381 به دعوت سعید آقاخانی با مجموعه «قصه های شبانه» بعنوان بازیگر و صداپیشه عروسک اولین بار جلوی دوربین حضور یافت اما با بازی در سریال «باغ مظهر» مهران مدیری و مجموعه «قرارگاه مسکونی» در میان مردم شناخته شد، او در سال  1389 با سریال «قهوه تلخ» با ایفای نقش بابا اتی به اوج شهرت دست یافت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان