فیلم خصوصی افسانه بایگان غوغا کرد

فیلم کافه ستاره و در شهر خبری نیست ، هست و خبر خاصی نیست فیلمهایی از مصطفی شایسته است که افسانه بایگان در آن حضور داشت.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

فیلمی از مصطفی شایسته با حضور افسانه بایگان

فیلم کافه ستاره و در شهر خبری نیست ، هست و خبر خاصی نیست فیلمهایی از مصطفی شایسته است که افسانه بایگان در آن حضور داشت.

علی ضیا در برنامه خوشا شیراز به افسانه بایگان گفت یک شایعه در مورد شما این بود که نیما فلاح پسر شماست . افسانه بایگان هم گفت نه اسم پسر من امیرعلی هست و خارج از ایران زندگی می کند. به گفته افسانه بایگان ایشان فقط یک پسر به نام امیرعلی دارد و همچنین شوهر ایشان مصطفی شایسته تهیه کننده سینما می باشد.

دومین دختر شایسته ایران افسانه بایگان ، زمانی که شانزده ساله بود در این مسابقه شرکت کرد و نفر دوم شد. در آن سال ، جلوه پالیزبان ، فینالیست کرمانشاهی ، به عنوان دختر شایسته ایران برگزیده شد. در این مراسم رسم بر این بود که دختر شایسته سال گذشته ، شنل مخصوص را بر دوش دختر شایسته جدید می گذاشت.

افسانه بایگان سال 1392 در انتخابات شورهای شهر و روستا از تهران ثبت نام کرد اما پس از اعلام نتایج تایید صلاحیت ها مشخص شد وی رد شده است.

می گوید هیچگاه علاقه ای به سیاست نداشته و تنها هدفم خدمتگزاری به مردم بود و همچنان بعد از رد صلاحیت به قانون اساسی ایران و اسلام پایبندم.

خانم بایگان شعر را خیلی دوست دارد و می گوید : وقتی شعر می گویید، شما هستید یک قلم و کاغذ و یک جریان سیال احساس که برروی کاغذ آورده می شود.

گاهی اوقات چیزهایی می نویسم دفتر کوچکی بنام مهر مکتوب را که حاوی بیست شعر است و مربوط به سن 20 یا 21 سالگی تا 40 یا 42 سالگی ام می باشد چاپ کرده ام.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان