قیمت دلار، سکه و طلا (۷ شهریور)

قیمت دلار صبح امروز یکشنبه هفتم شهریور در بازار آزاد به ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان رسید. سکه امامی ۱۲ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان فروخته شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

هر گرم طلای ۱۸ عیار صبح امروز یکشنبه هفتم شهریور بدون افزایش یا کاهش قیمت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شد. با این حال در بازار سکه و ارز شاهد کاهش جزئی قیمت‌ها هستیم. دلار در نخستین خرید و فروش‌های امروز ۵۰ تومان ارزان شد. سکه امامی نیز با افت ۲۰ هزار تومانی قیمت خورد.

01

سکه امامی ساعت ۱۱ امروز ۱۲ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان قیمت خورد و نسبت به عصر روز گذشته ۲۰ هزار تومان ارزان شد. نیم‌سکه بدون تغییر شش میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته شد و ربع‌سکه نیز با افت ۴۰ هزار تومانی، سه میلیون و ۹۳۰ هزار تومان به‌فروش رسید.

02

دلار آمریکا نخستین خرید و فروش‌های امروز را با کاهش ۵۰ تومانی در مقایسه با روز شنبه آغاز کرد و ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان در بازار آزاد فروخته شد. یورو هم با کاهش ۵۵ تومانی، ۳۳ هزار و ۲۶۵ تومان قیمت خورد.

03

قیمت دلار در صرافی ملی صبح امروز با کاهش ۵۱ تومانی به ۲۷ هزار و ۷۹۱ تومان رسید و یورو نیز با افت ۵۱ تومانی، ۳۲ هزار و ۵۲۴ تومان به‌فروش رسید.

04

منبع:‌ فرارو

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان