بازی متفاوت رعنا آزادی ور در زخم کاری

رعناآزادی ور در سریال زخم کاری توانست در نقش فم فتال، بازی قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشد. به یقین این سریال در کارنامه کاری وی جایگاه ویژه‌ای خواهد داشت.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

رعنا آزادی ور بازیگر مطرح و سرشناس ایرانی است. رعنا آزادی ور با بازی در فیلم مارمولک و همبازی شدن با پرویز پرستویی توانست در ذهن و خاطره مردم نقش ببندد. رعنا آزادی ور سال گذشته با مهدی پاکدل ازدواج کرد و بنا به نظر بسیاری از هوادارانش او پس از ازدواج تیپ و استایلش تغییر کرده است. رعنا آزادی ور که این روزها سریال زخم کاری از او در حال پخش است دارای نقش متفاوتی می باشد. رعنا آزادی ور به جز بازیگری به فعالیت در تئاتر نیز مشغول است.

WhatsApp Image 2021-06-28 at 08.10.30 (6)

بیوگرافی رعناآزادی ور

WhatsApp Image 2021-06-28 at 08.10.31 (4)

رعنا آزادی ور متولد ۱۷ فروردین ماه ۱۳۶۲ در تهران هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است.

تیپ‌های رعنا آزادی ور

فرم لباس هایی که رعنا آزادی ور در جشنواره فجر 33، به تن داشت، اغلب کژوال بود که می توان از آنها در مجامع عمومی نیز استفاده کرد. او البته به نسبت قد بلندش از لباس های کوتاه تری استفاده کرده بود. در این فستیوال، معمولا در هر یک از لباس‌های آزادی ور بخشی جذاب وجود داشت؛ یا استفاده از پوتین خاص، یا استفاده از مانتویی که روی آن طراحی شده بود. استفاده از خطوط و طرح عمودی به بلندقدتردیده شدن او در این دوره از جشنواره کمک کرده بود. او در این سال با پوشیدن شنل، علاوه بر این که باز راهی جسته بود به بلندقامت تربه نظررسیدن، راهی هم باز کرده بود برای بازیگران حاضر در سال بعد جشنواره؛ استفاده از این شنل، در بین بازیگران حاضر در سی وچهارمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال بعد، بیشتر رواج پیدا کرد تا آزادی ور به نوعی جاده صاف کن شنل پوشی در سینمای ایران باشد.

WhatsApp Image 2021-06-28 at 08.10.30 (4)

پوشش رعنا آزادی ور در پانزدهیم جشن حافظ در اردیبهشت ماه سال گذشته لباسی بود پیچیده که از بخش های مختلفی شامل شلواری گشاد و دامنی با طراحی خاص و بلوز و کت کوتاه روی آن تشکیل شده و در کنار هم قرار گرفتن این لباس ها به گونه ای بود که لایه لایه بودن آن جلب توجه می کرد و شکل متفاوت شلوار و طرح عجیب دامن که قسمت های پایین آن گره زده شده از قسمتهای متمایز کننده ی لباس او به شمار می رفت .
 

ازدواج رعنا آزادی ور

WhatsApp Image 2021-06-28 at 08.10.30 (1)
 

چندی پیش شایعه ازدواج رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل با انتشار چند عکس از این دو بازیگر در میان اصحاب رسانه و طرفدارانشان کلید خورد.

با انتشار عکسی از مهدی پاک دل در کنار رعنا آزادی ور هنرپیشه کشورمان ماجراهایی از ازدواج دوباره آقای هنرمند را در فضای مجازی و رسانه ها به راه انداخت و سبب به وجود آمدن حاشیه های تازه ای برای مهدی پاکدل شد.

بعضی از کاربران فضای مجازی رعایت نشدن فاصله بین آقا و خانم بازیگر در این عکس را باعث گمانه زنی هایی از ازدواج دوباره مهدی پاک دل با رعنا آزادی ور می دانند، که چندی پیش این دو بازیگر با انتشار عکسی خبر ازدواجشان را به طور رسمی منتشر کردند.

بازی متفاوت رعنا آزادی ور در زخم کاری

WhatsApp Image 2021-06-28 at 08.10.30 (3)

این روزها شاهد پخش سریال زخم کاری هستیم که نقش اول آن به رعنا آزادی ور تعلق دارد و شاهد بازی متفاوت از این بازیگر هستیم.

‌رعنا آزادی ور، ستاره‌ اصلی زخم کاری یک فم فتال واقعی را شکل می‌دهد.فم فتال به کاراکترهای زنی گفته می‌شود که با زیبایی ظاهری و هوش بالای خود سعی در اغوا کردن مردان قصه در راه اهداف خود دارند و شخصیت رعنا آزادی‌ور در این راه گاهی شوهرش را کتک می‌زند و گاهی برای او عشوه می‌آید.

فیلم شناسی  رعنا آزادی ور:
- سونامی( میلاد صدرعاملی، ۱۳۹۷)
- به وقت خماری( محمدحسین لطیفی، ۱۳۹۶)
- بهت( عباس رافعی، ۱۳۹۶)
- چهارراه استانبول( مصطفی کیایی، ۱۳۹۶)
- در وجه حامل( بهمن کامیار، ۱۳۹۶)
- حریم شخصی( احمد معظمی، ۱۳۹۶)
- لونه زنبور( برزو نیک نژاد، ۱۳۹۶)
- مرداد( بهمن کامیار، ۱۳۹۵)
- خشم و هیاهو( فیلم)( هومن سیدی، ۱۳۹۴)
- محمد رسول الله( فیلم)( مجید مجیدی، ۱۳۹۳)
- این سیب هم برای تو( فیلم)( سیروس الوند، ۱۳۹۳)
- خانه دختر( شهرام شاه حسینی، ۱۳۹۳)
- داره صبح میشه( فیلم)( یلدا جبلی، ۱۳۹۳)
- نخودی( فیلم)( جلال فاطمی، ۱۳۸۸)
- تهران در جستجوی زیبایی( مهدی کرم پور، ۱۳۸۷)
- درباره الی( اصغر فرهادی، ۱۳۸۷)
- خاک آشنا( بهمن فرمان آرا، ۱۳۸۶)
- پارک وی( فیلم)( فریدون جیرانی، ۱۳۸۵)
- زاگرس( فیلم)( محمدعلی نجفی( فیلم ساز)، ۱۳۸۴)
- کارگران مشغول کارند( فیلم)( مانی حقیقی، ۱۳۸۴)
- هوو( فیلم)( علیرضا داوودنژاد، ۱۳۸۴)
- مارمولک( فیلم)( کمال تبریزی، ۱۳۸۲)
- آفتاب پشت برف( رضا سبحانی، ۱۳۸۲)

WhatsApp Image 2021-06-28 at 08.10.30 (5)

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان