‌رعنا آزادی ور یک فم فتال واقعی !

‌رعنا آزادی ور، ستاره‌ی اصلی زخم کاری یک فم فتال واقعی را شکل می‌دهد. بد نیست بدانید فم فتال به کاراکترهای زنی گفته می‌شود که با زیبایی ظاهری و هوش بالای خود سعی در اغوا کردن مردان قصه در راه اهداف خود دارند و شخصیت رعنا آزادی‌ور در این راه گاهی شوهرش را کتک می‌زند و گاهی برای او عشوه می‌آید.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

‌ستاره اصلی زخم کاری نه جواد عزتی است و نه دیگر بازیگران، رعناآزادی‌ور توانسته بعد از مدت‌های مدید و حضور در فیلم‌ها و نقش‌هایی نه‌چندان قدرتمند، خودش را به مرحله‌ای از اثبات برساند که یک شبه ره صد ساله را طی کند.

او یک فم فتال (زن فتانه) واقعی را شکل می‌دهد که تا پیش از این در کمتر اثر سینمایی ایرانی با این ظرافت و ریزه‌کاری‌ها دیده شده است.

او زنی است که قرار است در نقش لیدی مکبث نمایشنامه فرو برود و در واقع اغوا کننده قهرمان داستان باشد، همانطور که هر «فم فتال» در سینمای این راه را طی می‌کند.

بد نیست بدانید فم فتال به کاراکترهای زنی گفته می‌شود که با زیبایی ظاهری و هوش بالای خود سعی در اغوا کردن مردان قصه در راه اهداف خود دارند و شخصیت رعنا آزادی‌ور در این راه گاهی شوهرش را کتک می‌زند و گاهی برای او عشوه می‌آید.

او زن دو قطبی وحشی است که حسادت ممکن است او را به جنون آنی بکشاند و دقیقا به خاطر همین ظرافت‌هاست که یکی از تغییرات مهم فیلم نسبت به کتاب شکل گرفته است.

 

 

یعنی شخصیت هانیه توسلی که در کتاب یک پسر است و حالا اینجا هانیه توسلی آن را بازی می‌کند تا یک مثلث عشقی به وجود بیاید که یک راس آن زن دیوانه‌ای قرار دارد و یک راس آن یک مرد افسار گسیخته و در آنسوی دیگر یک زن مرموز که معلوم نیست دقیقا چه می‌خواهد.

منبع: رکنا

 
 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان