پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

به گزارش کانال خبری ایران همانطور که گفته شد فرصت های شغلی زیادی در رابطه با خریدار ضایعات وجود دارد و در صنایع مختلف می توان از ضایعات برای درآمدزایی استفاده کرد.سود  کسب درآمد از ضایعات با مشاغل زیادی در ارتباط است . برخی از مشاغل مربوط به ضایعات در صنایع مختلف چوب، از خاک اره، کاه، تخته و سایر چوب ها ضایعات استفاده شده. در واقع از آنها برای صنایع دیگر استفاده می شود. برای مثال مرغداری ها مشتری دائمی خاک اره هستند. همچنین برخی از واحدهای صنعتی مانند ریخته گری و شرکت های قالب سازی از این محصولات ضایعات برای نظافت ماشین آلات خود استفاده می کنند.

از آنها برای تامین سوخت شومینه نیز استفاده می شود. افرادی که به فروش و پرورش حیوانات خانگی نیز می پردازند از نی های چوبی سود زیادی می برند. جالب اینجاست که درآمد حاصل از فروش آن در یک کارگاه صنعتی می تواند به ده ها میلیون در سال برسد. به همین دلیل کافی است با کارگاه های صنعتی مختلف در ارتباط باشید و این نوع ضایعات را از آنها خریداری کنید و تنها با تهیه یک انبار نه چندان منظم از سود بالایی بهره مند شوید.

با ورود به این حرفه می توان مواد اولیه کارگاه های تولید تخته فشرده، ام دی اف و حتی چوب کامپوزیت را به سرعت تامین کرد. حتی می توان از آن در ساخت لوازم تزیینی نیز استفاده کرد، بنابراین این آثار می توانند به عنوان بازار هدف مورد توجه قرار گیرند. کارگاه های زغال سنگ نیز می توانند مشتریان مهمی باشند. تولیدکنندگان کودهای آلی و کربن فعال نیز از مصرف کنندگان این ضایعات هستند. از این طریق با شناخت خریداران این ضایعات می توانید درآمد کسب کنید.

کسب درآمد با داشتن قیمت ضایعات مهم هست

 

یکی دیگر از استراتژی های کسب درآمد با ضایعات ساختمانی است که باید به عنوان یک تجارت ارزان در نظر گرفته شود.کسب و کاری که فرصتی برای کارآفرینی نیز فراهم می کند. خانه های که فرسوده هستن به طور میانگین بالای 200 میلیون ضایعات در خود جای داده هستش , که با داشتن قیمت ضایعات آهن میتوانید خریدار ضایعات ساختمانی آن میتوان سودی بالای 40 میلیون در آورد , پس قبل از خرید ضایعات ساختمانی حتما قیمت بگیرید تا گران نخرید.

خریدار ضایعات ساختمانی

کسب درآمد با ضایعات فلزی

راه حل دیگری که منجر به کسب درآمد با ضایعات فلزی می شود، جمع آوری فلزات ضایعات است. این نوع ضایعات تقریباً در بین همه محبوب است. زیرا وانت های کلکسیونی آنها معمولا در شهرها و شهرستان ها دیده می شود. این ضایعات خود از چندین گروه تشکیل شده است. آهن، چدن، آلومینیوم، سرب، مس، روی و غیره. رایج ترین هستند. این گروه معمولاً به ازای هر کیلوگرم ضایعات خریداری می شود. کیفیت آن نیز بر قیمت آن تاثیر می گذارد. افرادی که این ضایعات را با قدم زدن در خیابان های شهر جمع آوری می کنند، می توانند آن را با قیمت های پایین از خانه های خود خریداری کنند. اما با ارائه محموله فله به خصوص محموله مجزا و خالص آن را با قیمت بسیار مناسب به کارخانه ها و مراکز بازیافت تحویل دهید. با این حال، ممکن است محصولات دست دومی وجود داشته باشد که بتوان آنها را با بهترین قیمت به فروش رساند. درب های دست دوم، ظروف مسی تزئینی، ظروف برنجی که برای استفاده مجدد نیازی به صرف هزینه زیادی ندارند، از جمله این محصولات هستند.

کسب درآمد با وسایل الکترونیکی

با کمی درایت و تحقیق می توان دریافت که این روزها لوازم الکترونیکی اعم از کامپیوتر و تمامی لوازم جانبی، رژ لب، موبایل و ... نیز یکی از راه های کسب درآمد با وسایل الکترونیکی هستند. در این دستگاه ها چندین فلز وجود دارد که بازیافت و فرآوری آنها را توجیه می کند و اتفاقاً برای افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند سود خوبی خواهد داشت.

کسب درآمد با ضایعات آلومینیومی

کسب درآمد با ضایعات آلومینیومی , با خریدار ضایعات آلومینیوم روزانه در تناژ بالا در کشور تولید می شوند نیز می توانند فرصت شغلی برای افراد مختلف باشند. برای موفقیت در این کار ابتدا باید از تنوع زیادی که در این مواد وجود دارد آگاه شد و با جداسازی آنها منبع درآمد مناسبی برای خود ایجاد کرد. دسترسی به آنها آسان است و به راحتی بارگیری می شوند. در نتیجه به نیروی کار کمتری نیاز خواهند داشت.

کسب درآمد با ضایعات پتروشیمی

کسب درآمد با ضایعات پتروشیمی که می تواند دشوارتر از سایر ضایعات باشد، شامل ضایعات است که درآمدهای زیادی را هم برای کارخانه های توزیع و هم برای کلکتورها ایجاد می کند. تا پتروشیمی بتواند بخشی از هزینه های خود را با فروش ضایعات تامین کند.

درآمد ضایعات نامحدود است

در پایان لازم به ذکر است که درآمدزایی ضایعات می تواند به طور نامحدود ادامه یابد. ضایعات های مختلفی را نیز می توان به این لیست ها اضافه کرد، مانند نفت سوزانده شده، شیشه، کاتالیزورها، منسوجات، ضایعات کشاورزی و پس درآمد ضایعات نامحدود است. بسته به سرمایه اولیه، توانایی افراد برای ارتباط با فروشندگان مختلف، و مشخص کردن مراکز تولیدی ضایعات متعدد، این درآمدها بسیار متفاوت خواهد بود. در واقع راهگشایی هنری است که هرکسی با توجه به امکاناتش می تواند آن را انجام دهد.

 متقاضیان حامی برای کسب درآمد از ضایعات

جامع ترین مراجع قیمت گذاری و مشاوره در زمینه خرید و فروش انواع ضایعات از تمامی افرادی که به دنبال کسب درآمد با ضایعات هستند حمایت می کند و هر نوع مشاوره را در این زمینه ارائه می دهد و  متقاضیان حامی برای کسب درآمد از ضایعات هستند شرکت های مختلف فعال در این زمینه، قیمت روز نرخ ضایعات، اخبار مهم اقتصادی در داخل و خارج از کشور و تحلیل بازار از خدمات قابل دریافت در این سایت می باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان