خرید پیج اینستاگرام؛ رشد سریع یا افت شدید؟

یکی از روش هایی که به سرعت در اینستاگرام رشد می کنید خرید پیج اینستاگرام است. البته به عقیده بعضی از دوستان این بهترین راه است اما در اصل اینطور نیست! خرید فالوور اینستاگرام هم می تواند گزینه خوبی باشد اما به شرط اینکه فالوورها واقعی باشند که آن هم اینطور نیست!

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

خرید پیج اینستاگرام

 

استفاده از ربات اینستاگرام هم گزینه جدید و خوبی است که برای جذب فالوور واقعی و هدفمند می توانید ازش استفاده کنید. اما واقعا بهترین گزینه برای رشد سریع در اینستاگرام چیست؟ آیا واقعا می توان یک شبه در اینستاگرام معروف شد و به درآمد بالا رسید؟ اصلا چه ارتباطی بین تعداد فالوور ها و میزان درآمد افراد در اینستاگرام وجود دارد؟

در این مقاله قصد دارم در مورد خرید پیج اینستاگرام با شما صحبت کنم. اینکه آیا خریدن پیج اینستاگرام باعث رشد شما می شود یا افت شدید؟! پس اگر شما هم قصد خرید پیج اینستاگرام را دارید و با مزایا و معایب آن آشنا نیستید حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 

خرید پیج اینستاگرام اولین گزینه برای رشد سریع!

برای بیشتر دوستانی که قصد دارند خیلی سریع و بدون دردسر در اینستاگرام معروف شوند و به درآمد بالا برسند اولین گزینه خریدن پیج اینستاگرام است. اما اصلا به این فکر نمی کنند که آیا اصلا کار درستی دارند انجام می دهند یا خیر! چون در بسیاری از مواقع خریدن پیج آماده اینستاگرام با تعداد فالوورهای بالا سود که ندارد ضرر هم برای صاحب پیج دارد. در واقع خیلی وقت ها خریدن پیج اینستاگرام پول هدر دادن است.

یکی از دلایل عمده اش هم فیک بودن یا غیرفعال بودن فالوورهای پیج است. در این صورت خرید پیج دقیقا مثل خرید فالوور فیک اینستاگرام است. هیچ فرقی با هم ندارد فقط اینکه خرید فالوور اینستاگرام ارزان تر از خرید پیج آماده است. در هر صورت ضرر خواهید کرد.

 

چطور با خرید پیج اینستاگرام پول تان را هدر می دهید؟

انجام این کار به طور کلی اشتباه است چون در هر صورت اینستاگرام متوجه خرید و فروش پیج های اینستاگرامی می شود و صاحبین چنین پیج هایی را جریمه می کند. به همین دلیل نرخ تعامل در پیج های خریداری شده به شدت پایین است. عملا عین این است که شما روی کاری سرمایه گذاری کردید که هیچ سودی برایتان ندارد!

معمولا 90 درصد از پیج های اینستاگرامی که خرید و فروش می شود فاقد فالوورهای فعال هستند، به همین دلیل نرخ تعامل و تبدیل در این پیج ها خیلی پایین است. فرض کنید 100 کا فالوور داشته باشید و هر بار که استوری می ذارید فقط 500 نفر ببینند. خب در این صورت چه ارزشی برای شما دارد جز اینکه الکی تعداد فالوورهای پیج تان بالاست!

در واقع شما بابت فالوورهای فیک و غیرفعال دارید هزینه می کنید آن هم قیمت این پیج ها در خیلی از مواقع بالاتر از ارزش واقعی شان است. پس در نتیجه پول تان را بابت خرید پیجی که فالوورهای آن غیرفعال هستند هدر ندهید!

 

واقعا خرید پیج اینستاگرام هیچ سودی ندارد؟

خرید پیج اینستاگرام با فالوور واقعی و تضمینی خوبه اما اگر واقعا همینطور باشد و گیر بیارید. در بسیاری از مواقع پیج های فیک را به جای پیج های واقعی به شما قالب می کنند. مثلا به شما پیجی را نشان می دهند که 100 کا فالوور دارد و اینساین این پیج هم واقعا اوکی است. اما متوجه این نمی شوید که ممکن است لایک پست ها، ویوی استوری ها و کامنت ها فیک هستند!

حتی خیلی وقت ها شما درخواست انتشار پست در این پیج ها را هم می دهید پست جدید منتشر می شود اما لایک و ویو فیک برایش می زنند تا شما فکر کنید واقعا فالوورهای پیج فعال و واقعی هستند. اما در صورتی که اینطور نیست!

از این مدل کلاه برداری ها در خرید و فروش پیج های اینستاگرامی خیلی زیاد است. باید حواس تان به این موضوعی که گفتم حتما باشد.

به طور کلی پیج های اینستاگرامی که حالت فن پیج دارند دارای فالوورهای واقعی هستند و حتی پست های پیج هم به اکسپلور می خورد. یعنی اگر چنین پیج هایی را پیدا کنید و پست های جدید در آن منتشر کنید ممکن است از اکسپلور هم ورودی جدید بگیرد و فالووراش بدون اینکه ریزش داشته باشند زیاد هم شوند.

مزایای خرید پیج اینستاگرام

از کجا باید پیج اینستاگرام واقعی بخریم؟

برای خرید پیج اینستاگرام باید به دو نکته اصلی توجه داشته باشید. اول اینکه از یک سایت معتبر و مطمئن برای خرید پیج اقدام کنید. ثانیا قبل از خرید حتما آدرس پیج را از فروشنده بگیرید و بررسی های لازم را آنطور که قبلا اشاره کردم انجام دهید.

سعی کنید حتما از سایت های معتبر و قدیمی که در حوزه خدمات اینستاگرام فعالیت می کنند پیج خریداری کنید. به هیچ وجه سمت سایت های دیوار و شیپور برای خرید پیج نروید! چون همه افرادی که آگهی خرید پیج اینستاگرام در این سایت ها درج می کنند کلاه بردارند و بعد از واگذاری پیج به شما آن را با ترفندهای خاصی از شما پس می گیرند.

اگر قصد خرید پیج اینستاگرام واقعی را دارید حتما از سایت همیار وب به آدرس سعی کنید حتما از سایت های معتبر و قدیمی که در حوزه خدمات اینستاگرام فعالیت می کنند پیج خریداری کنید. به هیچ وجه سمت سایت های دیوار و شیپور برای خرید پیج نروید! چون همه افرادی که آگهی خرید پیج اینستاگرام در این سایت ها درج می کنند کلاه بردارند و بعد از واگذاری پیج به شما آن را با ترفندهای خاصی از شما پس می گیرند.

اگر قصد خرید پیج اینستاگرام واقعی را دارید حتما از سایت همیار وب به آدرس hamyareweb.co اقدام کنید. این سایت قدیمی ترین و بهترین سایت در زمینه خدمات اینستاگرام به خصوص خرید و فروش پیج اینستاگرام واقعی، تضمینی و با قیمت مناسب است.

 

پس نتیجه میگیرم که...

دنبال خرید پیج اینستاگرام ارزان نباشید چون 99 درصدشان فیک هستند. فالوورهای فیک هرچقدر هم زیاد باشند چون ضرر هیچ سودی برای شما ندارند! سعی کنید برای خرید پیج اینستاگرام با فالوورهای واقعی اقدام کنید. اگر واقعا دنبال رشد سریع و اصولی در اینستاگرام هستید خریدن پیج گزینه خوبی است اما به شرط اینکه فالوورهای پیجی که خریداری می کنید واقعی و با تعامل بالا باشد.

امیدوارم از این مطلب استفاده کرده باشید. قبل از خرید پیج اینستاگرام حتما به نکات مهمی که در این مقاله گفته شد دقت کنید. این مطالب کاملا به صورت تجربی توسط نویسنده نوشته شده است. اگر سوالی در خصوص خرید پیج اینستاگرام داشتید حتما در قسمت کامنت ها بنویسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان