فالوور واقعی اینستاگرام چیست و چگونه جذب می‌شود ؟

روش های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام زیاد هستند ما در این مقاله سعی کردیم به تعدادی از مهم ترین آنها اشاره کنیم ، تا شما با استفاده کردن از آنها تعداد فالوور خود را بالا ببرید و به دنبال آن آمار پیجتان بالا رفته و به مراتب به اکسپلور راه پیدا کنید و موفقیت بیشتری بدست آورید ، موفقیت شما آرزوی ماست .

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

فالوور واقعی اینستاگرام چیست و چگونه جذب می‌شود

جذب فالوور در فضای اینستاگرام یکی از اهداف افرادی می باشد که در این فضا قصد رسیدن به درآمد را دارند حتی برای بسیاری از افراد عادی که فقط از اینستاگرام برای برقراری ارتباط و یا سایر موارد نیز استفاده می کنند افزایش فالوور اینستاگرام مهم می باشد .

بالا بودن تعداد فالوور در اینستاگرام بسیار مهم می باشد و می تواند سبب افزایش سود شما در اینستاگرام بشود و یا حتی می توان از این طریق به معروفیت زیادی رسید به طور خلاصه فالوور ها بسیار ارزشمند هستند و بالا بودن تعداد آن نیز بسیار اهمیت دارد .


یکی از سوالاتی که اکثر افراد می پرسند این است که فالوور واقعی چیست و چگونه جذب می‌شود !؟ در اینستاگرام فالوور واقعی همان فالوور های فعال می باشند که در صفحات شما فعالیت میکنند و رشد شما را محیا می کنند ، اما نحوه جذب فالوور ها اصول و قوانین خاص خود را دارد که افراد به دنبال یادگیری این موارد هستند .

اگر مشتاق آموزش روش های افزایش فالوور هستید و می خواهید با یادگیری این اصول در مدت زمان کوتاه تعداد فالوور زیادی را بدست آورید بهتر است تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا تک تک این راه ها را به شما آموزش دهیم و نحوه انجام آن را نیز توضیح دهیم .

 

راه های جذب فالوور واقعی اینستاگرام 

راه های جذب فالوور واقعی اینستاگرام 

در ادامه مقاله روش های افزایش فالوور را که طی تجربه چند ساله متخصصان و کاربران اینستاگرام به دست آمده است را با شما در میان خواهیم گذاشت که اگر طبق این موارد عمل کنید می توانید فالوور های خود را افزایش دهید .

 

بیو کامل و جذاب داشته باشید 

بیو اینستاگرام شما خلاصه از شما و کارتان می باشد ، اینکه شما چه کسی هستید و در چه حوزه ای فعالیت میکنید در نتیجه بایستی در این قسمت نهایت خلاقیت را به خرج دهید و اطلاعاتی را در آنجا قرار دهید که جذب کننده افراد باشد ‌.

بیو شما باید آنقدری دقیق و کامل نوشته شده باشد تا افرادی که آن را می بینند ترغیب به دنبال کردن شما شوند برای مثال این بیوگرافی باید معرف شما ، اینکه در این پیج چه خدمتی ارائه میشود و در چه زمینه ای فعالیت میکنید و علت اینکه افراد باید شما را فالوو کنند ، همچنین در این قسمت می توانید لینک های مهم قرار دهید این لینک می تواند برای وب سایت شما باشد و یا لینک های مهم که در فضاهای مجازی دارید پس استفاده کامل را از این قسمت بکنید .
اگر نماد اعتبار دارید می توانید در قسمت بیو خود قرار دهید و حداکثر می توانید از یک لینک در قسمت بیو خود استفاده کنید ، همچنین باید دلیل متفاوت بودن شما از سایر پیج ها را به جملات قانع کننده در قسمت بیو خود درج کنید بدین ترتیب می توانید افراد زیادی را به پیج خود جذب کنید .


به طور مداوم فعالیت کنید 

از جمله عوامل مهم و تاثیر گذار در جذب فالوور واقعی فعالیت مستمر و پی در پی می باشد باید بدانید فعالیت نا مرتب می تواند سبب دلزدگی افراد شده و فالوور های شما را کاهش دهد ، بایستی ثبات کامل در تولید محتوا داشته باشید و روزانه استوری های منظم و جذب کننده در پیج خود قرار دهید ، همچنین به صورت منظم و مرتب پست گذاری کنید تا بتوانید بیشترین تعامل را با مخاطبان خود برقرار کنید در این زمان پست شما به افراد بیشتری نشان داده خواهد شد ، مطالعات اخیر نشان دهنده این هستند ، افرادی که به صورت منظم و روزانه همچنین به صورت کاملا اصولی و با کیفیت تولید محتوا می کنند موفق تر هستند پس سعی کنید روزانه یک پست در صفحه خود به اشتراک بگذارید و همواره سعی کنید محتوایی که تولید می کنید موضوع مناسبی داشته باشد تا افراد زیادی جذب شوند .

 

در زمان مناسب پست بگذارید 

در حالت کلی نمی توان زمان مشخصی برای پست گذاری مشخص کرد و گفت این زمان بیشترین بازدهی را دارد اما می توانید با استفاده اطلاعاتی که در قسمت اینسایت اینستاگرام وجود دارد بدانید که فالوور های شما در کدام ساعات شبانه روز بیشترین فعالیت را دارند اگر پیج عادی و نرمال دارید نمی توانید به این بخش دسترسی پیدا کنید ولی اگر پیج بیزنسی دارید می توانید ببینید .

بهتر است ساعت های مختلف پست گذاری را امتحان کنید تا ببینید کدام یک بیشترین بازدهی را برای شما دارند و همچنین دقت کنید که برای مثال در ساعت های اداری کمتر پست بگذارید چرا که افراد کمتری به فضای مجازی دسترسی دارند ، اما بهتر است از زمان های مختلف استفاده کنید و بهترین و مناسب ترین زمان پست گذاری را پیدا کرده و با توجه به آن اقدام به اینکار بکنید و باید بدانید زمان مناسب برای هر پیج کاری با موضوع مختص به خود متفاوت می باشد .

 

از پست های قابل اشتراک گذاری استفاده کنید 

یکی از موارد کمک کننده برای افزایش فالوور ارگانیک استفاده کردن و تولید محتوایی می باشد که افراد علاقمند باشند آن را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارند ، بیشتر کلیپ هایی که در دسته آموزشی و ترفند قرار دارند علاوه بر اینکه شیر بالایی دارند سیو نیز می‌شوند ؛ جملات و کلیپ های انگیزشی و ترند های معروف نیز بازدهی بالایی دارند که می توانید برای پیشرفت خود و جذب فالوور بیشتر استفاده کنید .

 

از اکسپلور کمک بگیرید 

شاید اصولی ترین و دقیق ترین کار برای جذب فالوور یادگیری اصول الگوریتم برای راه یابی به اکسپلور اینستاگرام می باشد ، اکسپلور اینستاگرام یا همان فضای اشتراکی می باشد که زمانی که محتوای شما وارد این بخش می‌شود توسط میلیون کاربر دیده می‌شود و آنها به پست شما واکنش نشان می دهند .

برای ورود به اکسپلور اینستاگرام و دریافت ویو میلیونی باید پست های تولیدی شما دارای یک سری ویژگی ها باشند از قبیل : داشتن کاور جذاب تا افراد پست شما را مشاهده کنند ، موضوع درگیر کننده تا وقت زیادی بر روی پست شما بگذارند و علاوه بر آن این پست را شیر و سیو کنند ، محتوای شما باید مطلب مفیدی داشته باشد و همچنین سرگرم کننده باشد .

اکسپلور اینستاگرام یک روش مناسب افزایش فالوور واقعی اینستاگرام می باشد چرا که توسط طیف وسیعی از افراد دیده می‌شود و این فرصت بسیار مناسبی برای جذب فالوور و افزایش آمار پست می باشد .

 

از هشتگ ها کمک بگیرید 

بهتر است به هشتگ ها توجه زیادی بکنید ، هشتگ ها جزو عوامل کمک کننده برای افزایش فالوور ها هستند ، در اینستاگرام شما می توانید از یک تا حدود ۳۰ عدد هشتگ در زیر پست خود بگذارید ، از هشتگ های مرتبط استفاده کنید ؛ چرا که با این کار می توانید فالوور زیادی را بدست آورید .

از هشتگ های رایج و ترند استفاده کنید ، هشتگ ها سبب ورود فالوور های زیادی می‌شوند و ورودی بالایی دارند ، امروزه کاربران اینستاگرام هشتگ های زیادی را جستجو می کنند و از این طریق وارد پیج های مختلف میشوند ، می توانید برای گذاشتن هشتگ ها از پیج های همکار خود کمک بگیرید و یا از قسمت سرچ اینستاگرام این هشتگ ها را با نوشتن # و کلمه مد نظر سرچ کنید و به قسمت کپشن خود اضافه کنید . 


از ریلز استفاده کنید 

استفاده از ریلز

ریلز ها جزو محتواهایی هستند که افراد امروزه به آنها واکنش بیشتری نشان می دهند و خود اینستاگرام در بخش اکسپلور اینستاگرام بیشتر ریلز ها را نشان می دهید استفاده کردن از ریلز ها نیز نیازمند توجه به یک سری نکات می باشد که در این قسمت آنها را معرفی می کنیم :

_ برای ریلز های خود کاور مناسب و متناسب با موضوع پست بسازید و جملات ترغیب کننده استفاده کنید .
_ از آهنگ های ترند استفاده کنید و برای ریلز های خود نیز از موضوع های معروف و وایرال شده استفاده کنید .

_ کیفیت محتوای تولیدی خود را بالا ببرید .

_ از موضوعات خود ساخته و اورجینال استفاده کنید .

_  از کلیپ های خسته کننده و موضوعات تکراری استفاده نکنید .

_ برای افرادی که موقعیت گوش کردن به صدای ریلز شما ندارند از زیر نویس استفاده کنید .

_ در قسمت کپشن از هشتگ های معروف و هماهنگ با پست خود استفاده کنید .

یا رعایت این نکات می توانید ویو زیادی از مخاطبان خود و سپس از فضای اشتراکی کاوش بدست آورید .

 

محتوای تولید شده از مخاطبان خود را به اشتراک بگذارید 

یکی از موارد کمک کننده هم برای افزایش فالوور و هم برای افزایش مشتری برای پیج های کاری و بیزنسی استفاده کردن از محتواهای تولیدی مخاطبان می باشد.

زمانی که شما رضایت مخاطبان خود را در پیج خود به اشتراک می گذارید باعث جذب کاربران میشوید و حتی می تواند مشتریان بیشتری نیز بدست بیاورید و این عامل سبب برقراری ارتباط شما با مخاطبان اینستاگرامی می‌شود .

 

مسابقه طراحی کنید

برگزاری مسابقه ها یکی از بهترین ترفند های افزایش آمار تعامل اینستاگرام می باشد و همچنین سبب افزایش فالوور می‌شود . با برگزاری مسابقه علاوه بر اینکه می توانید آمارهای insight خود را افزایش دهید می توانید افراد را ترغیب کنید تا از شما حمایت کنند و فعالیت خود را افزایش دهند و همین عامل بسیار کمک کننده می باشد .

یکی از بهترین ایده ها برای برگزاری مسابقه که اکثر افراد از آن استفاده می کنند تشویق مخاطبان برای تگ کردن ، کامنت گذاشتن ، لایک کردن ، فالوو کردن و... می باشد همه این موارد به طرز شگفت انگیزی آمار شما را بالا می برند ، می توانید این مسابقه ها را در پست ها و استوری خود اجرا کنید .

 

از کپشن استفاده کنید 

کپشن ها برای جذب فالوور ها و افزایش تعامل پیج تاثیر زیادی دارند شما می توانید کپشن خود را به صورت بلند و کوتاه قرار دهید ، نکته قابل توجه در قسمت کپشن ها جمله اولیه می باشد اگر بتوانید خلاقیت به خرج دهید و جمله اول را به نحو درست تایپ کنید افراد ترغیب میشوند تا ادامه کپشن شما را مطالعه کنند و اگر زمان بیشتری بر روی پست شما قرار دهند این به نفع شما می باشد .حتی می تواند در قسمت کپشن از مخاطبان خود بخواهید شما را لایک کنند و یا پستتان را شیر کنند و ....


با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید 

اگر می خواهید تعداد فالوور های خود را افزایش دهید باید ارتباط خود را با آنها افزایش دهید برای مثال سعی کنید در کمترین زمان ممکن و با خوش رویی جواب دایرکت آنها را بدهید و اگر سوالی از شما پرسیدند به آنها جواب کامل بدهید ؛ از کامنت ها نیز استفاده کنید زمانی که افراد برای پست شما کامنت می گذارند می توانید با پاسخگویی به آنها آنها را مجاب کنید تا از شما حمایت کنند .


از تبلیغات استفاده کنید 

تبلیغات یک روش بسیار عالی برای جذب فالوور ارگانیک می باشد در این روش شما در ازای مبلغی پیج خود را به اشخاص معروف می دهید تا در صفحه خود به اشتراک بگذارند و افراد با دیدن آنها وارد پیج شما شوند و سپس شما را فالوو کنند . اگر جزو پیج های تازه تاسیس هستید ممکن است بودجه کافی برای پرداخت هزینه تبلیغات نداشته باشید اما اگر شرایط آن را دارید حتما استفاده کنید .

 

 

نتیجه گیری روش های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام زیاد هستند ما در این مقاله سعی کردیم به تعدادی از مهم ترین آنها اشاره کنیم ، تا شما با استفاده کردن از آنها تعداد فالوور خود را بالا ببرید و به دنبال آن آمار پیجتان بالا رفته و به مراتب به اکسپلور راه پیدا کنید و موفقیت بیشتری بدست آورید ، موفقیت شما آرزوی ماست .

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت رستانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت رستانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد