مهراد جم

مهراد جم

متولد : 1376-05-13

بیوگرافی نویسنده

مدرک تحصیلی

سوابق کاری

مهراد جم در 9 اردیبهشت 1398 وقتی 22 ساله بود اولین قطعه خود بنام «شمال» را منتشر کرد که همین اولین کار او را مشهور کرد. چند هفته بود با قطعه «غمت نباشه» در 30 اردیبهشت 1398 تبدیل به یک خواننده مطرح شد که تنظیم و آهنگسازی آن بر عهده مسعود جهانی بود.

مهراد جم حالا سه سهامدار دارد که مسعود جهانی بعنوان آهنگساز ، هادی حسینی بعنوان سرمایه گذار و میثم ابراهیمی وظیفه گرفتن مجوز ها را دارد. تمام هزینه های درآمدی او از کنسرت ها و فروش آهنگ ها با درصد مشخص بین مهراد و سه نفر دیگر تقسیم می شود. یکی از فعالیت های جدی برای شناخته کردن جم، ویدیو کلیپ ها و حضور چهره های مشهور بازیگر و حتی خواننده در مطرح کرده او می باشد که حالا نتیجه داده است.

ی هنوز موفق به انتشار آلبوم نشده است ولی تک آهنگ های او شامل لیست زیر تاکنون محبوبیت زیادی را بدست آورده است.

● دلمو بردری

● خوابم برد

● خیالت راحت

● شیک و پیک

● غمت نباشه

● شمال

● گل بی گلدون

● نامرد بودی

و …

توضیحات

محسن سعیدی کیا با نام هنری مهراد جم متولد ۱۴ مرداد سال ۱۳۷۶ در شهر آبادان است. در حال حاضر مهراد جم ساکن تهران می باشد. اولین فعالیت هنری به صورت جدی مهراد جم ترانه‌ سرایی و آهنگ سازی قطعه میثم ابراهیمی به نام «جان جان» در بهمن سال ۹۷ است. سپس مهراد جم در 9 اردیبهشت 1398 وقتی 22 ساله بود اولین قطعه خود بنام شمال را منتشر کرد و قطعه بعدی مهراد جم هم به نام «غمت نباشه»، در تاریخ ۳۰ اردیبهشت منتشر شد، یعنی ۲۱ روز بعد از انتشار نخستین تک آهنگش. به این ترتیب او در فاصله زمانی کمتر از یک ماه و با داشتن فقط دو آهنگ توانست در شبکه های اجتماعی معروف شود.

مهراد جم فعالیت بازیگری نیز داشت که در سال 1390 وقتی 14 ساله بود در سریال چای شیرین به کارگردانی پیمان ماندگار بازی کرد در این مجموعه آواز خوانی او بسیار مورد توجه قرار گرفت و بسیاری دوست داشتند او در آینده وارد عرصه موسیقی و خوانندگی شود.

از این نویسنده