پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

سحر قریشی بازیگر سینما و تلوزیون ایران است. سحر قریشی یکی از پرحاشیه ترین سلبریتی هاست. سحر قریشی بعد از رفتن از ایران و ازدواج با خواننده معروف از دنیای سینما و بازیگری خداحافظی کرد. سحر قریشی اکنون ممنوع التصویر است. سحر قریشی اعلام کرده است که بعد از طلاق با آقای خواننده ازدواج نکرده و مجرد است. در ادامه به حواشی سحر قریشی می پردازیم.

سحر قریشی

سحر قریشی

پشت پرده ازدواج تتلو و سحر قریشی؛ پای سود چند صد میلیاردی در میان است؟

سحر قریشی

سحر قریشی

 

سحر قریشی

 

سحر قریشی

 

سحر قریشی

 

سحر قریشی

ماجرای طلاق سحر قریشی از تتلو

بالاخره پس از ۶ ماه کش‌وقوس، آقای خواننده و خانم بازیگر از یکدیگر جدا شدند تا پایان پرونده‌ای که از ابتدا مشخص بود به کجا می‌رسد، خیلی زودتر از آنچه تصور می‌شد، برملا شود.

 اول بهمن‌ماه ۱۴۰۰ بود که تتلو در جدیدترین آهنگ خود، چند بار به نام سحر قریشی و جایگاه افسانه‌ای او اشاره کرد. اتفاقی که تاکنون در کارهای این خواننده مشاهده نشده بود، هم‌زمان شد با حمایت این خواننده از صفحه یوتیوب آن بازیگر و طی آن از هوادارانش خواست تا صفحه این بازیگر را دنبال کنند.

تمامی این جریان مصادف شد با سکوت خانم بازیگر. برخی از خبرنگاران هم در تلاش برای برقراری با سحر قریشی، با گوشی خاموش او مواجه شدند. در همان زمان، زمزمه‌هایی شنیده شد مبنی بر اینکه کنسرت نوروزی آن خواننده، یک مهمان ویژه دارد: خانم بازیگر؛ اما آن‌چه در تمامی این مدت، از چشم و گوش جماعت مشتاق شبکه‌های مجازی پنهان بود، رابطه این دو فرد با یکدیگر بود. رابطه‌ای که خیلی زودتر از فهمیدن آحاد مردم شکل گرفت اما وقتی شایعه درخواست ازدواج تتلو از سحر قریشی در کنسرت نوروزی مطرح شد، آنها چند هفته‌ای بود که در ویلای استانبول با یکدیگر مراوده داشتند.

البته که در این موضوع، نفراتی محدود از سینما که در دایره خودمانی سحر قریشی می‌گنجیدند، مطلع بودند. آنها حتی به نوبه خود تلاش کردند تا از رفتن او به ترکیه در زمستان ۱۴۰۰ خودداری کنند اما رابطه این دو فرد شکل گرفته بود و خانم بازیگر، این‌بار هم به نصیحت کسی گوش نداد.

سحر قریشی

رابطه این دو چهره سرشناس، با انتشار فیلم و عکس‌هایی شائبه‌دار، رسانه‌ای شد؛ فیلم و عکس‌هایی که به خوبی نشان می‌داد که این دو با یکدیگر زندگی می‌کنند.

کمی بعد، تتلو پا پیش گذاشت و در نوشته‌های خود اعلام کرد که می‌خواهد یک ازدواج دائمی داشته باشد و با وجود سحر قریشی، دیگر به هیچ زن و دختری فکر نمی‌کند. ادعایی که در همان زمان، حتی از سوی دوآتشه‌ترین هواداران آقای خواننده جدی گرفته نشد تا پس از چند پست پر از تعریف و تمجید، از نخستین اختلاف‌نظرها رونمایی شود.

تتلو که اعلام کرد به‌واسطه رابطه با سحر قریشی، به این زندگی متعهد خواهد ماند و به زن و دختر دیگری فکر نمی‌کند، از خانم بازیگر خواست تا خداحافظی خود از دنیای سینما را اعلام کند. خانم بازیگر هم در اقدامی نسنجیده، این خبر را رسانه‌ای کرد. خیلی زود، برخی سینماگران با او تماس می‌گیرند و خواهان ترمیم اوضاع می‌شوند. این خبر به گوش تتلو می‌رسد و وی در صفحه خود، این تماس‌ها را منکوب کرده و گفته‌های عجیبی علیه سحر قریشی مطرح می‌کند. گفته‌هایی که سبب می‌شود تا خانم بازیگر برخلاف آن تصویری که مخاطب در تمامی این سال‌ها از او سراغ داشت، با لحنی ملتمسانه، اقدام خود را نکوهش کرده و از وی عذرخواهی کند.

سحر قریشی

علاقمندی کذایی این دو چهره همچنان با تعاریف خارج از باور ادامه داشت تا اینکه تتلو در پستی، حسابی از خجالت سحر قریشی درآمد و از مصرف بیش از حد مواد توسط این بازیگر انتقاد کرد و در ادبیاتی غیرقابل‌باور، از خانواده این بازیگر خواست تا به دنبال دختر خود آمده و وی را از خانه‌اش بیرون ببرند!

درحالی‌که همگان منتظر واکنش شدید خانم بازیگر بودند، این بازیگر در نوشته‌ای کوتاه، به این صحبت‌ها صحه گذاشت و با خوارترین شکل ممکن، از تتلوعذرخواهی کرد و گفت که دیگر این کارها را تکرار نمی‌کند.

روابط به ظاهر عاطفی این دو چهره درحالی مجددا آغاز شد که ثانیه‌شمار جدایی این دو از یکدیگر، بیش از هر زمان دیگری به حرکت درآمده بود. اما این بار کنسرت شهریورماه آقای خواننده سبب شد تا زمینه جدایی همیشگی این دو فراهم شود.

تتلو که در سودای پیشی گرفتن از کنسرت ۱۳ هزار نفری جنیفر لوپز در ترکیه و رسیدن به رکورد خیره‌کننده ۲۰ هزار نفری است، هر مانعی که به گفته خودش می‌تواند شامل پدر و مادر و خانواده‌اش شود را کنار می‌زند. به همین دلیل، سحر قریشی را به ایجاد شکاف در میان تیم نوازندگان خود متهم کرده و آن‌طور که گفته، با ردیف کردن کلی صفات عجیب برای سحر قریشی، به این رابطه پایان داده است.

 

سحر قریشی

البته که اعتبار این جدایی، به مانند شخصیت آقای خواننده، چندان محکم نیست. هرچند که اگر جدی هم باشد، درست می‌شود مانند تمامی آن حدس و گمان‌هایی که مردم در همان روز نخست آگاهی از این وصلت، از ذهن عبور می‌دادند. اما در این میان، پرسش اصلی اینجاست که تتلو در ادامه مسیر زندگی بوالهوسانه خود، به منویات خود دست یافت و توانست مدتی را با یک بازیگر سرشناس ایرانی باشد اما آورده سحر قریشی از این رابطه چه چیزی بود؟

یعنی او تا این اندازه، از یک ملت عقب بود که نداند این رابطه، خاتمه و فرجامی ندارد؟ که بخاطر آن چند جای بدن خود را خالکوبی کند و اعلام دارد که با سینمای ایران خداحافظی کرده است؟ آیا او نمی‌دانست که با این قبیل اقدامات، تا مدت‌ها قادر نخواهد بود در سینمای ایران به فعالیت بپردازد و تا سال‌ها، دستاویز شوخی‌ها و اندرزهای یک ملت قرار می‌گیرد؟

اگر می‌دانست پس چرا در این سراب افتاد و اگر نمی‌دانست، یعنی از سهم و بهره هوشی پائینی برخوردار است که سینما هیچ نیازی به چنین شخصیت‌هایی ندارد آن‌هم وقتی که بازیگران به مراتب زیباتر، مستعدتر، متعهدتر و درس‌خوانده‌تر از ایشان با رزومه‌ای معتبر، پشت دروازده‌های ورود به سینما هستند و با اشغال فضا توسط چهره‌هایی از این دست، اجازه ورود به سینما را نیافته‌اند.

سحر قریشی

بیوگرافی سحرقریشی

نام :سحر

نام خانوادگی :قریشی

تاریخ تولد :1366/10/6

محل تولد :تهران

سالهای فعالیت :از سال 1388 تاکنون

وضعیت تاهل :مجرد

همسر سابق :مهران اخوان ذاکر

کودکی سحر قریشی

سحر قریشی در یک خانواده ی کم جمعیت متولد شد، مادر ایشان ندا افشار نام دارد و پدرش در آمریکا زندگی می کند. او تنها یک برادر به نام سپهر دارد که رابطه آنها با یکدیگر خیلی خوب و عاطفی است. برادر سحر قریشی به عنوان عکاس و خبرنگار فعالیت می کند و مدتی در سوریه حضور داشت و علاقه‌ ای به بازیگری ندارد.

سحر در حال حاضر با مادرش (ندا افشار) و برادرش (سپهر قریشی) زندگی می کند. او در دوران دبیرستان ترک تحصیل کرده و با معرفی یکی از آشنایان خود وارد عرصه بازیگری شد.

 ازدواج سحر قریشی

سحر قریشی سال 1383 و در 17 سالگی با شخصی بنام مهران اخوان ذاکر ازدواج کرد اما این زندگی در سال 88 به طلاق ختم شد. همسر سابق خانم بازیگر علت طلاقش را تغییر رفتار پس از مشهور شدن او در سریال دلنوازان عنوان نمود.

سحر قریشی

این بازیگر در سال 1393 با بازی در کنار امید علومی در فیلم «دریا کنار» با این خواننده آشنا شد و مدتی پس از آشنایی در یک گفتگوی اینترنتی خبر مَحرم شدن خود با امید علومی خواننده پاپ را برای آشنایی بیشتر رسانه ای کرد اما در نهایت چند ماه بعد منکر هرگونه رابطه قبلی خود شد.

سحر قریشی

در سال 1396 نیز زمزمه ای از ازدواج سحر قریشی و مهدی طارمی فوتبالیست به گوش رسید و حتی عکس هایی نیز از این دو چهره مشهور در فضای مجازی منتشر شد اما این خبر مدتی بعد با واکنش تند برادر قریشی تکذیب شد.

به تازگی نیز شایعات زیادی در مورد ازدواج سحر قریشی و یکی از خواننده های خارج از کشور در رسانه های مجازی به گوش می رسد اما در حال حاضر وی به طور رسمی هیچ خبری از ازدواج خود منتشر نکرده است.

سحرقریشی

سحر قریشی یکی از پرحاشیه ترین بازیگران کشورمان می باشد و بسیاری از صحبت های او با واکنش های زیادی همراه بوده است.

این بازیگر پرحاشیه سال 96 در مورد حضور زنان در استادیوم گفت:

دوست ندارم بروم استادیوم ، از اینکه کنار تعداد زیادی آقا قرار بگیرم منقلب می‌ شم

این سخن با واکنش های زیادی در فضای مجازی همراه بود. همچنین ایشان اظهار نظراتی در مورد حجاب نموده است که حرف های او با ظاهرش تفاوت های فراوان دارد.

مدتی پس از این اتفاق ویدیویی از سحر قریشی در فضای مجازی منتشر شد که واکنش تند کاربران را به همراه داشت.

در این ویدیو سحر قریشی که لباسی سبز به تن دارد و با دوستانش در حالقدم زدن است، به پاکبانی که در کنار مسیر پیاده‌روی آن‌ها نشسته است نزدیک شده و به دوستانش می‌گوید لباسش با آن پاکبان همرنگ است.

او به سراغ پاکبان (کارگر شهرداری) می رود و ژستی خاص رو به دوربین گرفته و می گوید:

آقا ببین من لباسم رو با رفیقم (پاکبان) سِت کردم.

پاکبان مذکور که غافلگیر شده بود، پس از شنیدن این جمله خطاب به خانم بازیگر می گوید:اِ برو!

قریشی با حالتی تمسخر آمیز در حالی که به شدت می‌خندد به دوستانش می‌گوید:

«میگه برو! همین مونده بود این به من بگه برو!»

این ویدیو در فضای مجازی به شدت حاشیه ساز شده و بسیاری آن را توهین به پاکبان قلمداد کردند.

از عمل زیبایی تا رژیم غذایی سحر قریشی

سحر قریشی در مورد عمل جراحی زیبایی همیشه عنوان نموده است که  هیچ جراحی روی صورت خود انجام نداده و تنها یک بار تزریق لب انجام داده که خیلی زود ژل را از لبش خارج کرده است، او برای گواه این موضوع حتی عکس های مربوط به دوران کودکی اش را هم منتشر کرده است.

سحر قریشی دارای قد 170 سانتی‌متر و وزن 58 کیلوگرم است اما می گوید از طرف خانواده ، ژن چاقی دارم و به شدت مراقب وزنم هستم، رژیم می گیرم و گاهی ورزش می کنم.

این بازیگر روی زیبایی و ظاهر خود بسیار حساس بوده و از اینکه برای زیبایی و آراستگی اش زمان صرف نماید، بسیار لذت می برد. 

سحر قریشی

سحر قریشی مدتی است برند لباسی به اسم کمد را ثبت کرده و تمام طرح‌ ها و لباس‌ ها آماده ارائه هستند. او عاشق کتاب‌ های روانشناسی بوده و سه سال دوره خودشناسی و اسطوره‌ شناسی گذرانده است. همچنین به فوتبال علاقه داشته و طرفدار پر و پا قرص استقلال می باشد.

ورود سحر قریشی به عرصه هنر

سحر قریشی از دوران کودکی به بازیگری علاقمند بود اما اولین بار سال 1388 در 20 سالگی با معرفی یکی از آشنایان همسر سابقش در تست بازیگری حاضر شد و بعد از قبولی ، در فیلم «لج و لجبازی» در نقش سایه کنار امیر جعفری و سارا خوئینی ها ایفای نقش نمود.

دردسر بزرگ دومین کار سینمایی سحر قریشی بود، فیلمی به کارگردانی مهدی گلستانه و نویسندگی قربان محمدپور که در سال 1389 تولید شد.

آغاز بازی سحر قریشی در تلویزیون

سحر قریشی با معرفی همبازی اش سیاوش خیرابی در فیلم لج و لجبازی به حسین سهیلی زاده کارگردان سریال «دلنوازان» برای نقش یلدا معرفی شد و در اولین تجربه تلویزیونی خود به شهرت فراوانی دست یافت.

این هنرمند دومین سریال خودش را با بازی در مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیافتد در سال 1389 روی آنتن شبکه تهران داشت.

سحر قریشی

سحر قریشی در دلنوازان

دلنوازان مجموعه تلویزیونی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده است که در آن بازیگرانی از جمله شاهرخ استخری، فریبا کوثری، سیاوش خیرابی، پرویز فلاحی پور، فریده صابری و سحر قریشی ایفای نقش نموده اند. 

در سریال دلنوازان سحر قریشی نقش یلدا را ایفا نمود که با دروغ و فریب وارد زندگی بهزاد (شاهرخ استخری) شد و....

سحر قریشی در اتومبیل

اتومبیل فیلمی به کارگردانی علی میری رامشه و به تهیه کنندگی علی عبدالعلی زاده محصول سال 1399 است.

در این فیلم اکبر عبدی، مهدی کوشکی، سحر قریشی، ارسلان قاسمی، نیما شاهرخ شاهی، علیرام نورایی، شهرزاد کمال‌زاده، آزیتا ترکاشوند و امیر غفارمنش ایفای نقش کرده‌اند.

سحر قریشی در نیسان آبی

نیسان آبی یک مجموعه نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی احسان ظلی‌پور است. در این فیلم هنرمندانی مانند  بهناز جعفری، جمشید هاشم‌پور، حسین یاری ، سحر قریشی، علیرضا خمسه، مهران غفوریان،  یکتا ناصر،  یوسف صیادی، سیروس همتی ، ایمان صفا و... ایفای نقش نموده اند.

در نیسان آبی سحر قریشی نقش آتوسا اسماعیلی را برعهده دارد که به دنبال شغل است و آقای ستاری او را به جمشید معرفی می کند و در ادامه سریال جمشید عاشق آتوسا شده و بعد از دادن وکالت تام اموال خود به او باهم ازدواج می کنند.سحر قریشی در زن ها فرشته اند2

زن ها فرشته اند 2 محصول سال 1398 به کارگردانی آرش معیریان است که در ژانر کمدی و خانوادگی ساخته شده است.

در این فیلم محمدرضا شریفی نیا، نیوشا ضیغمی، نسرین مقانلو، میرطاهر مظلومی، سیروس همتی، مریم سعادت، مهتاج نجومی، شهین تسلیمی، صدیقه کیانفر و علی صادقی به هنرمندی پرداخته‌اند و سحر قریشی نقش فرشته را بر عهده دارد.

نیوکاسل فیلمی به کارگردانی محسن قصابیان، تهیه کنندگی علی آشتیانی‌پور و نویسندگی علیرضا قاسمی و مهیار رضاخانی می باشد.

سحر قریشی با نقش نازنین در کنار هنرمندانی همچون حمید گودرزی، نسرین مقانلو، بهرام افشاری، رضا ناجی، سحر قریشی، نیما شاهرخ‌شاهی، بابک نوری، رز رضوی، پژمان بازغی و امین مینایی به هنرمندی پرداخته است.

این فیلم داستان فردی به نام فرید را روایت می کند که همراه با افرادی دیگر در یک عمارت بدون اطلاع مالک زندگی می‌کنند، فرید متوجه می شود که صاحب قدیمی عمارت در حال بازگشت است و باید در دوازده ساعت آنجا را خالی کند و.... فیلم‌شناسی سحر قریشی

سحرقریشی

در ادامه مروری بر کارنامه هنری سحر قریشی خواهیم داشت.

فیلم های سینمایی سحر قریشی

لج و لجبازی :سید مهدی برقعی ، 1388

دردسر بزرگ :مهدی گلستانه ، 1389

حال خوب من:بهروز خلج، 1390

نردبان چوبی :فرشاد ارج ،1390

سیسیلی‌ها :سید روح‌الله حسینی، 1390    

نارمک:صالح دلدم، 1390    

محرمانه تهران :مهدی فیوضی، 1390

گشت ارشاد :سعید سهیلی، 1390

ساعت شلوغی :آرش معیریان، 1390    

دوباره با هم :روزبه حیدری، 1390

اکباتان :مهرشاد کارخانی، 1390

همه چی آرومه :مصطفی منصوریار، 1391

شهر تنهایی :سعید عباسی ، 1391    

زن، مرد، زندگی:مهدی ودادی ، 1391    

شیر یا خط :فرشاد ارج ، 1392

یه اتفاق ساده :متین اوجانی، 1392    

نازنین :مهدی گلستانه، 1392

روزگاری عشق و خیانت :داوود بیدل ، 1392

دربست آزادی :مهرشاد کارخانی، 1392

پنج ستاره :مهشید افشارزاده، 1392

آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند :قربان محمدپور، 1392

آتیش بازی :بهمن گودرزی، 1392

شیوا :اشکان شاپوری، 1393

خانه کاغذی:محمود معظمی، 1393

ساکن طبقه وسط :شهاب حسینی، 1393

سحر قریشی

شیفت شب :نیکی کریمی ، 1393

شانس، عشق، تصادف :آرش معیریان ، 1393

2 دوست :محمد بانکی ، 1393    

همسر دات کام :امید نیاز ، 1393

دریاکنار:آرش معیریان ، 1393

تگرگ و آفتاب :رضا کریمی، 1393

پانسیون دختران:مریم ابراهیم‌وند ، 1393

من و شارمین :بیژن شیرمرز ، 1394

رسوایی 2 :مسعود ده نمکی ، 1394

آبنبات چوبی :محمدحسین فرحبخش ، 1394

کارگر ساده نیازمندیم :منوچهر هادی ، 1394

آس و پاس :آرش معیریان ، 1394

سه بیگانه :مهدی مظلومی ، 1395

ثبت با سند برابر است :بهمن گودرزی ، 1395

بگذارید میترا بخوابد:آرش سنجابی، 1395

پا تو کفش من نکن:محمدحسین فرح‌بخش ، 1395

خالتور :آرش معیریان ، 1396

عشقولانس :محسن ماهینی، 1396

همه چی عادیه :محسن دامادی، 1396

نیوکاسل :محسن قصابیان، 1397

آپاچی :آرش معیریان ، 1397    

ایکس‌لارج :محسن توکلی، 1397

نارگیل :سید داود اطیابی، 1398    

تک‌خال :مجید مافی، 1399    

زن‌ها فرشته‌اند 2 :آرش معیریان ، 1399

سحر قریشی

اتومبیل:علی میری رامشه ، 1400

سحر قریشی

سحر قریشی در فیلم آبنبات چوبی / عکس از لیلا خوش کنار

سریال های تلویزیونی سحر قریشی

دلنوازان :حسین سهیلی‌زاده،1388

شاید برای شما هم اتفاق بیفتد :محمود معظمی، 1389

شاید برای شما هم اتفاق بیفتد :احمد معظمی، 1390

دادستان :مسعود ده‌نمکی، 1399

سحر قریشی در دادستان

علس سلیمانی، علیرضا استادی و سحر قریشی در سریال دادستان

سحر قریشی در شبکه خانگی

سیسیلی‌ها :روح‌الله حسینی ، 1389

حال خوب من :بهروز خلج ، 1389

نارمک (تهرانپارس) :صالح دلدم،1390

نردبان چوبی :فرشاد ارج، 1390

سه خط موازی :محسن افشانی، 1390

بچه‌های لواسان :احمد توکلی، 1391

شیر یا خط :فرشاد ارج ، 1392

آسپرین :فرهاد نجفی،1395

13 شمالی :علیرضا امینی، 1397

رقص روی شیشه :مهدی گلستانه ،1397

نیسان آبی :منوچهر هادی،1400

 سحر قریشی

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان