طوفان شدید در راه است | این استان ها درگیر می شوند

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان در روزهای آتی در بعضی ساعات همراه با وزش باد و در نواحی جنوبی گاهی وزش باد نسبتا شدید با احتمال خیزش گرد و خاک و افزایش نسبی آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

براساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان استان تهران طی پنج روز آینده صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعات همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است که این وضعیت در نواحی جنوبی گاهی همراه با وزش باد نسبتا شدید با احتمال خیزش موقتی گرد و خاک خواهد بود. همچنین از امروز، سی‌ام مردادماه  تا روز چهارشنبه دوم شهریورماه در ساعات بعدازظهر تا شب، در نواحی شمالی رشد ابر و در ارتفاعات رگبار باران با احتمال رعدوبرق مورد انتظار است.

طی سه روز آینده گاهی افزایش نسبی بعضی آلاینده‌های جوی به‌ویژه ازن سطحی در نواحی پرتردد شهری پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

همچنین برابر پیش‌بینی‌های انجام شده، آسمان تهران برای فردا، ۳۱ مردادماه صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه یکم شهریورماه قسمتی ابری و گاهی نیمه‌ابری و وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای۳۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است.

منبع: گسترش نیوز

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان