فاجعه دردناک برای دختر جوان | راز فاجعه چه بود؟

در انفجار خودروی «الکساندر دوگین» فیلسوف و نظریه‌پرداز شهیر روسی، دختر به جای پدرش به قتل رسید.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

در انفجار خودروی «الکساندر دوگین» فیلسوف و نظریه‌پرداز شهیر روسی، دختر به جای پدرش به قتل رسید.

حوالی ساعت ۳ بامداد یکشنبه به وقت محلی، خودروی الکساندر دوگین، فیلسوف و نظریه‌پرداز شناخته شده روسی در یکی از بزرگراه‌های مسکو منفجر شد و دختر الکساندر دوگین که تنها سرنشین این خودرو بود، جان باخت.

آندری کراسنوف فعال اجتماعی و از دوستان نزدیک خانواده دوگین با تایید خبر قتل دختر الکساندر دوگین گفت: شواهد اولیه از برنامه‌ریزی برای ترور الکساندر دوگین حکایت دارد، چراکه این خودرو متعلق به الکساندر بوده و قرار بود آقای دوگین سوار بر این خودرو به محلی در نزدیکی مسکو برود.

این حادثه زمانی رخ داد که «داریا» دختر الکساندر دوگین، با خودرو پدرش وارد بزرگراه «موژایسکویه» مسکو شد و دقایقی بعد این خودرو در نزدیکی روستای «بولشیه ویازیومی» منفجر شد. خودرو حامل دختر الکساندر بلافاصله آتش گرفت، و داریا در میان شعله‌های آتش جان باخت.

آندری کراسنوف گفت: خودرویی که داریا دوگین در آن جان باخت، متعلق به پدرش الکساندر دوگین است و قرار بوده شخص الکساندر دوگین به قتل برسد.

وی به خبرنگار خبرگزاری تاس گفت: داریا ماشین دیگری دارد، اما امروز با ماشین پدرش رانندگی کرد و الکساندر دوگین به روش دیگری به شهر برگشته است.

کراسنوف افزود: باتوجه به تلاش‌های قبلی برای قتل دوگین، قطعا هدف اصلی ترور، الکساندر دوگین بوده است.

الکساندر دوگین، فیلسوف و نظریه‌پردازی مشهور و از مشاوران ولادیمیر پوتین است که دیدگاه‌های وی درباره ضرورت الهام گرفتن از مذهب تشیع و عشق و علاقه وی به جمهوری اسلامی ایران و سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، خشم دشمنان وی، ازجمله مجامع صهیونیستی را برانگیخته است.

با توجه به اینکه هنوز دقایق کوتاهی از این حادثه سپری شده است، پلیس و مقامات رسمی درباره عمدی بودن انفجار یا تروریستی بودن حادثه اعلام نظر نکرده‌اند.

درحالی که تنها دقایقی از جان باختن داریا دوگین گذشته، رسانه‌های روسی با انتشار عکس‌هایی از محل حادثه نوشتند: «داریا الکساندورونا دوگینا»، خبرنگار، فیلسوف و فعال سیاسی اجتماعی و مدافع حقوق بشر، دختر الکساندر دوگین فیلسوف بزرگ روس، که در تمامی وقایع اخیر با نقطه نظرات خود از حقیقت دفاع می‌کرد، در این راه جان خود را از دست داد.

منبع: اقتصاد آنلاین

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان