حادثه هولناک در خراسان شمالی

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی، مسمومیت تعدادی از افراد در جاجرم طی چند روز گذشته را تایید و علت آن را مصرف قهوه فله غیر مجاز بیان کرد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

سرهنگ‌ سجاد نامور از مسمومیت ۵ شهروند جاجرمی به علت نوشیدن قهوه فله غیر مجاز خبر داد.

وی اظهار کرد: در طول هفته جاری تعدادی از شهروندان به علت مسمومیت به بیمارستان شهرستان جاجرم مراجعه کرده اند که با توجه به حساسیتی که در این رابطه ایجاد شده بود، مراتب با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی شهرستان جاجرم قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با تلاش مستمر و بی وقفه کارآگاهان و همچنین بررسی های انجام شده در این رابطه مشخص شد که علت مسمومیت نوشیدن قهوه فله ای غیر مجاز بوده است، افزود: در همین رابطه با سرعت عمل کارآگاهان ۲ باب مغازه که اینگونه قهوه را سرو می کردند شناسایی و با دستور مرجع قضائی پلمب شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در روند رسیدگی به این پرونده ۳ نفر متهم دستگیر که بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: طی بررسی های انجام شده تا کنون ۵ نفر در اثر نوشیدن قهوه فله ای غیر مجاز در شهرستان جاجرم مسموم که هم اکنون نیز ۲ نفر از این افراد در بیمارستان بستری هستند.

سرهنگ نامور ادامه داد: در همین رابطه مقداری قهوه فله‌ای غیر مجاز نیز کشف شده که برای مشخص شدن موضوع مسمومیت هم اکنون در اختیار مرکز آزمایش تخصصی پلیس قرار گرفته که نتیجه آن بعد از مشخص شدن موضوع، بلافاصله اعلام می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی در پایان با بیان اینکه عدم شناخت کافی از محصولات خوراکی خارجی و غیر مجاز و نوشیدن یا خوردن آن باعث ایجاد مسمومیت و حتی مرگ می شود، از مردم خواست تا در صورت اطلاع از وجود اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا بلافاصله اقدامات پلیسی در این رابطه صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان