شگرد عجیب سارقان حرفه ای در تهران

جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۳ زن جیب‌بر که در مساجد از خانم‌ها سرقت می‌کردند، خبر داد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

سرهنگ محمد قاسم طرهانی جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: در پی افزایش سرقت اشیای قیمتی و اموال شهروندان در مساجد محله کهریزک تهران، رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از مأموران کلانتری ۱۷۱ مصطفی خمینی بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه مأموران با تحقیقات و پی جویی های انتظامی مشخصات متهمان که ۳ زن بودند را شناسایی کردند، افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد این ۳ زن با حضور در مساجد و ایجاد درگیری‌های صوری با یکدیگر، از جیب بانوان اموال با ارزش سرقت می‌کردند و متواری می‌شوند.

این مقام انتظامی با شناسایی محل‌هایی که متهمان تردد می‌کردند، گفت: مأموران کلانتری کهریزک در اقدامی پیش‌بینی شده متهمان را در یکی از مساجد محله کهریزک حین اجرای سناریوی خود با همان روش دستگیر کردند و به کلانتری انتقال دادند.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهمان که ۲۳ تا ۴۲ سال سن داشتند و خود را اتباع کشورهای همسایه معرفی کردند، در تحقیقات اولیه به ۱۰ فقره سرقت و جیب‌بری از خانم‌ها در مساجد اعتراف کردند و در این میان تعدادی از مالباختگان شناسایی شدند.

سرهنگ طرهانی با بیان اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهمان و شناسایی مال باختگان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: این ۳ زن جیب‌بر پس از تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: همشهری آنلاین

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان