پریناز ایزدیار | پریناز ایزدیار بیوگرافی

عکس وحشتناک پریناز ایزدیار در اینستاگرام غوغا کرد | دلیل گریه های پریناز ایزدیار چیست؟

پریناز ایزدیار با انتشار عکسی از در اینستاگرام نوشت ملاقات خصوصی پروانه نمایش گرفت.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

پریناز ایزدیار از بازیگران محبوب کشورمان است. پریناز ایزدیار جزو آن دسته از بازیگرانی است که فعالیت بازیگری خود را از تلویزیون شروع کرده است. پریناز ایزدیار از بچگی عاشق سینما و بازیگری بود اما به مخالفت خانواده مجبور به تحصیل در رشته دیگری شد. اما سرانجام پریناز ایزدیار به بازیگری در سینما و تلویزیون روی آورد. پریناز ایزدیار  با انتشار عکسی از در اینستاگرام نوشت ملاقات خصوصی پروانه نمایش گرفت.

پریناز ایزدیاربیوگرافی پریناز ایزدیار

پریناز ایزد یار 8 شهریور 1364 در بابل به دنیا آمد. او فرزند کوچک خانواده است و یک خواهر و برادر دارد که هر دو پزشک هستند. 

پدر ایشان وکیل بوده و از مخالفان تحصیل او در رشته بازیگری بودند اما مادر او از مشوقان اصلی پری ناز ایزدیار برای ادامه رشته بازیگری بودند.

دوران کودکی پریناز ایزدیار در شمال کشور گذشت اما در دوره راهنمایی به دلیل شغل پدر مدارم در حال زندگی در شمال و تهران بودند، بعد از گذشت چند سال خانواده او برای آخرین بار جهت زندگی به شمال برگشتند اما این بار او به همراه خانواده نرفته و در تهران ماندگار شد.

پریناز ایزدیار

وضعیت ازدواج پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار مجرد بوده و تاکنون هیچ خبری از ازدواجشان منتشر نشده است.

او در مصاحبات خود همیشه گفته است که دوست دارد ازدواج کند و مادر شدن را تجربه نماید. خانم ایزدیار عاشق بچه است و به نظرش کسانی که تصمیم گرفته اند هرگز بچه دار نشوند روزی پشیمان می شوند. از نظر او ازدواج به پختگی دوطرفه نیاز دارد و هم زن و هم مرد باید بتوانند مسئولیت یک زندگی را دونفری به دوش بکشند.

از گیاهخواری تا جراحی زیبایی پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار دارای استایل خوبی است، او برای اینکه وزن متناسبی داشته باشد، از رژیم غذایی سالمی پیروی کرده و سعی می کند شب ها برنج نخورد یا خوردنی های مضر را حذف نماید.

پریناز ایزدیار با توجه به علاقه اش برای خوردن غذاهای فست فودی، رژیم خود را کنترل کرده و از خوردن آنها دوری می کند.

همچنین خانم ایزدیار علاقه زیادی به ورزش دارد و قبل از شروع فیلمبرداری سریال زمانه مرتب به باشگاه می رفت اما اکنون به دلیل مشغله زیاد در خانه ورزش می کند.

پریناز ایزدیار

یکی از خصوصیات برجسته رفتاری پریناز ایزدیار این است که اهل روابط پیچیده و سیاست عجیب رفتاری در برخورد با مسائل مختلف نیست و ترجیح می دهد حس واقعی اش را نشان دهد. او عاشق دریا، قدم زدن در ساحل و گوش دادن به موسیقی است و از هر فرصتی برای رفتن به خانه پدری و دریا استفاده می کند.

پریناز ایزد یار از جمله بازیگرانی است که علاقه ای به جراحی های زیبایی نداشته و طبیعی بودن صورت برای او خیلی مهم است. به عقیده او جراحی زیبایی سبب می شود همه شبیه همدیگر شوند بنابراین برای از دست ندادن نقش ها هم که شده جراحی زیبایی انجام نمی دهد

ورود پریناز ایزد یار به دنیای هنر

پریناز ایزدیار از نوجوانی به بازیگری علاقه داشت اما به دلایل مخالفت پدر در دوران دبیرستان در رشته تجربی تحصیل کرد ولی در نهایت در پیش دانشگاهی موفق به تغییر رشته شد و در دانشگاه در رشته گرافیک تحصیل نمود.

او در دوران دانشجویی همراه دانشجویان رشته بازیگری تمرین می کرد و در تله فیلم هایی از جمله همان روز، داشتن و نداشتن، گور به گور، ماه در سایه و فال قهوه حضور داشت. همچنین در زمان دانشجویی در شوهای اسلامی بعنوان مدل پوششی مانتو و روسری شرکت می کرد.

پریناز ایزدیار

فعالیت در سینما و تلویزیون

پریناز ایزد یار در سال 1386 به پیشنهاد یکی از دوستانش در تست فیلم بازی خطرناک حسن هدایت شرکت کرد و قبول شد. او در این فیلم نقش مکمل بازی کرد اما این فیلم اکران نشد.

این بانوی هنرمند در تله فیلمهای زیادی نقش آفرینی کرد اما پنج کیلومتر تا بهشت، اولین سریال وی بود که در ماه رمضان پخش شد و موفقیت زیادی در آن کسب کرد اما با ایفای نقش ارغوان در سریال زمانه توانست شهرت و محبوبیت فراوانی به دست‌آورد.

پریناز ایزدیار پس از سریال زمانه با حضور در سریال نمایش خانگی شهرزاد و ایفای نقش شیرین بسیار درخشید. او در این سریال همبازی بازیگران محبوبی چون ترانه علیدوستی، شهاب حسینی ، مصطفی زمانی ، علی نصیریان ، گلاره عباسی و... بود.

پریناز ایزدیار در فیلم ورود آقایان ممنوع در چند سکانس بازی کرد اما اوج نقش آفرینی او در سینما به فیلم ابد و یک روز مربوط می شود که با ایفای نقش در آن توانست موفق به دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن شود.

پریناز ایزدیار

مروری بر فیلم های پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار در ملاقات خصوصی

فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس و تهیه‌کنندگی امیر بنان در چهلمین جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه برج میلاد، نمایش داده شد.

این فیلم با حضور پریناز ایزدیار، هوتن شکیبا و ریما رامین‌فر روایتگر داستانی عاشقانه است، نمایش باشکوهی از قدرت زنانگی و عشقی که قادر است مرهمی برای هر فقدان و کمبودی باشد که روح زخم خورده آدمی را التیام می بخشد.

پری ناز ایزدیار ایفاگر کاراکتر پروانه در ملاقات خصوصی می باشد که با بازی دقیق و اجرای ظریف و پر از جزئیات این کاراکتر را طوری خلق می کند که گویی سالهاست او را می شناسیم. او در این فیلم اوج هنر بازیگری خود را بواسطه نگاه گیرا و چشمان نافذش به رخ می کشد، به طوری که نقش او در ملاقات خصوصی را می توان یکی از ماندگارترین بازی های کارنامه هنری اش نامید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان