در واتساپ پیام‌هایتان را تا دو روز بعد حذف کنید

برنامه واتساپ به تازگی مدت زمان حذف پیام‌ها را ۲ روز و ۱۲ ساعت افزایش داده است این در حالی است که مدت زمان قبلی حذف پیام‌ها یک ساعت بود.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

واتساپ اکنون در حال آزمایش عملکردی است که در آن مخاطبان می‌توانند پیام‌هایی را که ارسال کرده‌اند را در فاصله دو روز بعد حذف کنند. در حال حاضر، امکان حذف پیام‌ها برای همه حدود یک ساعت پس از ارسال پیام وجود دارد.

WABetaInfo در ابتدا گزارش داده بود که دو هفته دیگر قابلیت حذف پیام‌ها به مدت طولانی‌تر امکان پذیر خواهد شد، اما به نظر می‌رسد این قابلیت تنها برای کابران واتساپ بتا اندروید ۲.۲۲.۱۵.۸ فعال خواهد شد و آن‌ها قادر به حذف پیام‌ها در عرض ۲ روز و ۱۲ ساعت خواهند بود. اکنون این قابلیت برای مخاطبان بتا iOS ۲۲.۱۵.۰.۷۳ در نسخه آزمایشی واتساپ راه اندازی شده است.

امکان حذف پیام قبل‌تر حدود ۱ ساعت، ۸ دقیقه و ۱۶ ثانیه بود، با این حال، همانطور در اسکرین شات پایین مشاهده می‌کنید، ما سعی کردیم پیامی را که بیش از یک ساعت زودتر ارسال شده بود را حذف کنیم و گزینه حذف برای ما نشان داده شد، بنابراین  یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای بررسی اینکه این قابلیت برای شما(در صورت اینکه واتساپ بتا داشته باشید) فعال شده است یا نه، این است که ابتدا واتساپ را آپدیت کنید و بعد ببینید که آیا بعد از یک ساعت می‌توانید پیامتان را حذف کنیم یا نه.

علاوه بر این، واتساپ همچنین قصد دارد به مدیران گروه امکان حذف هر پیامی در گروه‌ها را در آینده ارائه دهد، اما در حال حاضر جزئیات بیشتری از این ویژگی نداریم. حذف پیام‌ها به مدت طولانی‌تر برای برخی از آزمایش‌کنندگان بتا iOS منتشر شده است، و فعال‌سازی‌های بیشتری در هفته‌های آینده برنامه‌ریزی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان