نرگس محمدی | نرگس محمدی و علی اوجی | نرگس محمدی خواننده

نرگس محمدی عزادار شد | سوگواری دردناک نرگس محمدی برای مادرش

نرگس محمدی در سریال ستایش ایفای نقش کرده است و او در یکی از قسمتهای این سرایل مادرش را از دست می دهد و برای او سوگواری می کند

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

نرگس محمدی همسر علی اوجی یکی از بازیگران بی حاشیه کشورمان است. نرگس محمدی با بازی در سریال ستایش بیشتر از قبل شناخته شد. در سریال ستایش نرگس محمدی با گریم متفاوتش مورد انتقاد و حمله شدید کاربران فضای مجازی قرار گرفت. نرگس محمدی اخیرا برادرزاده اش را از دست داد و این اتفاق باعث فاصله گرفتن او از دنیای بازیگری شده است. نرگس محمدی پس از ازدواج با علی اوجی (تهیه کننده هنری) کم‌کار شده است.

نرگس محمدی

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی متولد ۹ فروردین ۱۳۶2 در تهران دارای کارشناسی پرستاری که با سریال ستایش معروف شد. او ابتدا به تئاتر مشغول شد. اولین حضور سینمایی وی در فیلم ریسمان باز بود. وی با بازی در آناهیتا (فیلم) نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد. وی در اردیبهشت ۹۶ با علی اوجی ازدواج کرد خبر این عروسی با انتشار چند عکس از سالن عقدشان رسانه ای شد. نرگس محمدی متولد 9 فروردین 1364 در تهران و فارغ التحصیل رشته پرستاری میباشد. علی اوجی بازیگر و تهیه کننده سینما و موسیقی است که  متولد 17 اسفند ماه 1356 در تهران می باشد و تاکنون در سریالهای نظیر پژمان و در حاشیه حضور داشته است . البته وی بیشتر در زمینه ی تهیه کننده گی و برگزار کننده گی برنامه های فرهنگی و هنری فعالیت دارد و دوستان سینمایی و موسیقیایی زیادی نیز دارد.نرگس محمدی با بازی در سریال ستایش که سریال بسیار پر مخاطبی بود محبوبیت ویژه ای یافت .نرگس محمدی در این سریال نقش زنی را بازی میکرد که با تمام مشکلاتی که سر راهش قرار گرفت توانست زندگی اش را جوری مدیریت کند که محتاج به کسی نباشد و با ایستادگی در س صبر و شجاعت را به مخاطبان منتقل کرد.

 

نرگس محمدی بازیگر نام آشنای سینما وتلویزیون کشور با مرگ تلخ فرزند برادرش روبه رو شده است. نرگس محمدی که از بازیگران مطرح کشور است در غم از دست دادن برادرزاه اش در یک اتفاق تلخ عزادار شد و همکاران نرگس محمدی این اتفاق هولناک را به او و همسرش علی اوجی تسلیت گفتند.نرگس محمدی در سریال ستایش مادرش را در یکی از قسمتها از دست می دهد و با پدرش بر سر خاک مادرش مینشیند و از تنهایی گریه میکند.

نرگس محمدی

معرفی خانواده نرگس محمدی

نرگس فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و برادر به نام های سارا و محسن دارد. هر دوی آنها ازدواج کرده اند . شوهرخواهر نرگس محمدی آقای غفوریان کار عکاسی را دنبال می کنند، خواهرش نیز دستی بر آتش نقاشی دارد. محسن برادر نرگس محمدی هم پیش از او در چند فیلم کوتاه بازی کرده بود اما الان درگیر کار است و بازیگری را دنبال نمی کند. او ازدواج کرده و اس مهمسرش فاطمه است . دو فرزند پسر داشت که امروز خبر تلخ و ناگوار فوت یکی از پسرانش که کوچکتر بود منتشر شد.

کودکی های نرگس محمدی

نرگس فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و برادر به نام های سارا و محسن دارد. خانواده او نسبت به بازیگری گارد منفی نداشتند و از حضورش در عرصه هنر استقبال هم می کردند.نرگس محمدی می گوید مادرم کارمند صدا و سیما بود و با محیط های هنری آشنایی داشت، از طرفی تمام اعضای خانواده ام به فیلم علاقه مند بودند. اما موضوعی که وجود داشت این بود که خانواده ام اصرار داشتند اول درسم تمام شود و بعد به طور جدی وارد عرصه بازیگری شوم که خدا را شکر این اتفاق هم افتاد. نرگس محمدی همانند ستایش در سریال ستایش مهربان و صبور است او عاشق مادرش و بهترین دوست اوست. 

همزمان با تحصیل در رشته پرستاری دانشگاه در کلاس های بازیگری «کارنامه» هم شرکت می کرد و از آنجا بود که برای بازی در فیلم «مرگ یک پینوکیو» معرفی شد،نرگس محمدی پس از بازی در این فیلم حدود یک سال در تئاتر به فعالیت خود ادامه داد که در همین مدت موفق شد جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره «ماه» حوزه هنری دریافت کند.

نرگس محمدی

سوابق بازیگری نرگس محمدی

نرگس محمدی پس از تجربه ای که در تئاتر کسب کرد به سینما بازگشت و در فیلم هایی چون ریسمان باز، آناهیتا، سوپراستار و اخراجی های 2 بازی کرد. وی با بازی در فیلم سینمایی آناهیتا نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد و پخش سریال ستایش نیز زمینه شهرت وی را فراهم کرد.

محمدی در این سریال نقش میانسالی ستایش را بازی می کند. او درباره سختی های این نقش می گوید:خب اگر قرار بود که در سریال دیگری نقشی با این سن و سال را بازی کنم هرگز نمی پذیرفتم اما ستایش نقش مورد علاقه من است و خودم آن را بازی کردم و با آن آشنا هستم اما قطعا بازی کردن در چنین نقشی سخت است.

آخر چهل ساله بودن نه پیری است و نه جوانی. نه می توانی مثل پیرزن ها حرف بزنی نه آنقدر جوانی که پرانرژی باشی. این کار را برای من سخت می کرد و برای همین تصمیم گرفتم در فیزیکم تغییر ایجاد کنم و اضافه وزن داشته باشم.

زندگینامه نرگس محمدی

نرگس محمدی  باز هم عزادار شد ،ادامه را در مطلب زیر بخوانیدنرگس فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و برادر به نام های سارا و محسن دارد. خانواده او نسبت به بازیگری گارد منفی نداشتند و از حضورش در عرصه هنر استقبال هم می کردند.

نرگس محمدی می گوید مادرم کارمند صدا و سیما بود و با محیط های هنری آشنایی داشت، از طرفی تمام اعضای خانواده ام به فیلم علاقه مند بودند. اما موضوعی که وجود داشت این بود که خانواده ام اصرار داشتند اول درسم تمام شود و بعد به طور جدی وارد عرصه بازیگری شوم که خدا را شکر این اتفاق هم افتاد.

نرگس محمدی

نرگس محمدی همانند ستایش در سریال ستایش مهربان و صبور است او عاشق مادرش و بهترین دوست اوست. همزمان با تحصیل در رشته پرستاری دانشگاه در کلاس های بازیگری «کارنامه» هم شرکت می کرد و از آنجا بود که برای بازی در فیلم «مرگ یک پینوکیو» معرفی شد،نرگس محمدی پس از بازی در این فیلم حدود یک سال در تئاتر به فعالیت خود ادامه داد که در همین مدت موفق شد جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره «ماه» حوزه هنری دریافت کند.

پس از تجربه ای که در تئاتر کسب کرد به سینما بازگشت و در فیلم هایی چون ریسمان باز، آناهیتا، سوپراستار و اخراجی های 2 بازی کرد. وی با بازی در فیلم سینمایی آناهیتا نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد و پخش سریال ستایش نیز زمینه شهرت وی را فراهم کرد.

محمدی در این سریال نقش میانسالی ستایش را بازی می کند. او درباره سختی های این نقش می گوید:خب اگر قرار بود که در سریال دیگری نقشی با این سن و سال را بازی کنم هرگز نمی پذیرفتم اما ستایش نقش مورد علاقه من است و خودم آن را بازی کردم و با آن آشنا هستم اما قطعا بازی کردن در چنین نقشی سخت است.

آخر چهل ساله بودن نه پیری است و نه جوانی. نه می توانی مثل پیرزن ها حرف بزنی نه آنقدر جوانی که پرانرژی باشی. این کار را برای من سخت می کرد و برای همین تصمیم گرفتم در فیزیکم تغییر ایجاد کنم و اضافه وزن داشته باشم.

گریم نرگس محمدی در سریال ستایش

پخش سری سوم سریال ستایش سوژه شبکه‌های اجتماعی شده بود. این فصل که از فردای فصل دوم آغاز شد و در سیر داستانی در امتداد فصل دوم بود، از این جهت سوژه شده که در آن چهره نرگس محمدی هنرپیشه نقش ستایش جوان‌تر از فصل دوم است.

نرگس محمدی

حالا به شوخی در شبکه‌های اجتماعی این اتفاق را مقایس می‌کنند با ماجرای بنجامین باتن که هرچه سنش بالا می‌رفت جوانتر می‌شد! البته این اتفاق شاید به دلیل همزمانی ساخت سریال ستایش ۳ با بوی باران باشد و ممکن است محمدی در هر دو سریال همزمان جلوی دوربین می‌رفته و امکان گریم سنگین روی صورتش نبوده است! بر اساس گفته تهیه کننده ستایش چند وقتی این تداخل زمانی میان دو سریال ایجاد شده است.آرمان زرین‌کوب تهیه‌کننده سریال «ستایش» درباره انتقادات نسبت به چهره پردازی نرگس محمدی بازیگر نقش اصلی این مجموعه در فصل سوم، به مهر گفت: ما در سریال «ستایش۱» با یک زن ۲۰ ساله رو به رو بودیم و در فصل دوم با یک زن ۴۰ ساله و حالا در فصل سوم که این شب‌ها روی آنتن شبکه سه می‌رود شاید در روند داستانی تنها چند ماه از فصل دوم گذشته باشد.

وی درباره جوان‌تر شدن «ستایش» نسبت به فصل دوم بیان کرد: این انتقاد‌ها پیش از این، نسبت به فصل دوم هم وجود داشت. «ستایش ۲» هم که شروع شد عده‌ای گفتند چرا ستایش پیر نشده و با یک عینک چهره‌اش تغییر کرد، اما اگر به اطراف خود نگاه کنید خانم ۴۰ ساله پیر نیست که بخواهیم او را پیر کنیم و به صورتش چروک اضافه کنیم.

زرین کوب درباره حفظ نشدن همین تغییرات که در فصل دو در گریم ستایش دیده می‌شد و در فصل سوم وجود ندارد هم اظهار کرد: او در فصل سوم هم عینک می‌زند، اما زمان مطالعه و یا تغییراتی را در زندگی او می‌بینیم که باید در روند قصه ببینم.ستایش در فصل قبل مشکلات و نگرانی‌هایی داشت که در این فصل ندارد. او در این فصل زنی صاحب انگیزه است، روابط، فرزندانش، زندگی روزمره و همه آنچه که زندگی او را در این فصل می‌سازد در فضایی آرامش‌دهنده است و اینها باعث شده که او بشاش‌تر شود و ما این بشاش بودن و آرامش را در چهره او ببینیم.

در حالی که در فصل قبل شرایط زندگی او ثبات نداشت، پسرش به قتل متهم شده بود و هر لحظه نگران بود فرزندانش را از او بگیرند این سختی‌ها باعث می‌شود که به خودش توجهی نداشته باشد و این نحوه از چهره پردازی بیشتر به واکاوی شخصیت مربوط می‌شود.

نرگس محمدی

وی تاکید کرد: شما می‌گویید در فصل سه ستایش خیلی جوان شده است و من می‌گویم اینگونه نیست او صاحب انگیزه و آرامش شده است که دلایل این ماجرا هم به لحاظ تحلیل شخصیت و واکاوی شخصیت نسبت به موقعیتی است که در آن قرار گرفته است اگرچه که او فقط ۴۰ سال دارد و فرم بازی، نحوه ادای دیالوگ‌ها و مکث‌هایش برای من و مخاطب باورپذیر است و نشان می‌دهد که با دختر ۲۰ ساله تفاوت دارد.

فیلم شناسی نرگس محمدی

نرگس محمدی و امیریل ارجمند در سریال معمای شاه

محمدی پس از بازی در سریال ستایش در سریال های معمای شاه و زعفرانی به ایفای نقش پرداخت.

نرگس محمدی در فیلم در حال ساخت نیمکت به کارگردانی فلورا سام با گریمی شبیه دختران قجری ظاهر میشود.

فیلم شناسی نرگس محمدی

فیلم های سینمایی نرگس محمدی

عملیات مهد کودک (1391)

ساعت شلوغی (فیلم 1390) (1390)

آناهیتا (فیلم) (1387)

سوپر استار (فیلم) (1387)

اخراجی ها 2 (1387)

ریسمان باز (1386)

نرگس محمدی

نرگس محمدی در تلویزیون

1394 زعفرانی

1393 معمای شاه

1393 ما فرشته نیستیم (مجموعه تلویزیونی)

1392 ستایش (مجموعه تلویزیونی) (سری دوم)

1391 میلیاردر

1390 شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

1390 ششمین نفر

1390 ستایش

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان