پیش‌بینی بورس فردا۱۵ تیرماه /آیا تابلوها سبز می‌مانند؟

بورس تهران امروز هم معاملات را با رشدی کم‌دامنه به پایان رساند، در این خبر به پیش‌بینی بورس فردا پرداخته شده است.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

شاخص کل بازار سهام امروز با رشدی نزدیک به چهار هزار واحدی کار خود را به پایان رساند. روندی که این روزها بورس در پیش گرفته بسیار از سهامداران را به یاد روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ انداخته که شاخص در محدوده یک میلیون و ۲۸۰ هزار واحدی گیر کرده بود. نوسانات کم دامنه شاخص در حال حاضر باعث ایجاد نگرانی سهامداران شده است.

پیش‌بینی بورس فردا

به باور بسیاری از تحلیلگران به نظر می‌رسد دستکاری غیرمستقیم شاخص، فردا نیز ادامه خواهد داشت. دستکاری که از طریق تقویت بعضی از سهم های شاخص ساز و بزرگ انجام می شود تا شاخص کل در محدوده فعلی باقی بماند. ولی این امر به معنای سبز شدن قطعی تابلوها نیست. اما اگر افتی هم رقم بخورد به احتمال زیاد کم‌دامنه و ناچیز باشد.

از همین رو انتظار می‌رود شاخص کل این هفته را با بازدهی مثبت به اتمام برساند. هرچند این بازدهی مثبت با دامنه قابل توجهی همراه نخواهد شد. با توجه به رویکردی که در طول هفته جاری از روند بازار مشاهده شده پیش‌بینی بورس فردا نیز می‌تواند با تبعیت از الگوی روزهای اخیر انجام شود. اهالی بازار نیز اعتقاد دارند این هفته امکان سقوط شاخص به محدوده یک میلیون و چهارصد هزار واحدی وجود ندارد. اما رشد شارپی که بتواند در پی جهش شاخص باشد نیز رقم نخواهد خورد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان