سردار آزمون | سردار آزمون بیوگرافی | سردار آزمون زندگینامه

جنجال حرف تحقیرانه سردارآزمون: ضعیف ترین تیم جام جهانی‌ایم!

افشا گری سردار آزمون علیه تیم ملی!

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

سردار آزمون از بازیکنان مهم تیم ملی فوتبال است. سردار آزمون سابقه بازی در جام جهانی را دارد. سردار آزمون در لیگ روسیه نیز بازی می‌کرد. سردار آزمون در جام جهانی پیش رو نیز قرار است در تیم ملی حضور داشته باشد. سردار آزمون در جدید ترین اظهارات خود، حرف‌های عجیبی را درباره تیم ملی زد که فیلم آن را در زیر می‌توانید مشاهده کنید!

جزییات جدید از پرونده دختر روس و سردار آزمون

نشریه «اسپورت اکسپرس» روسیه امروز بار دیگر به پرونده حاشیه ساز سردار آزمون مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه زنیت سن پترزبورگ پرداخت و از بی توجهی مهاجم ایرانی به این موضوع خبر داد.

طبق ادعای این رسانه روسیه، سردار آزمون در سال ۲۰۱۸  با ادعای یک دختر در ماه می ۲۰۲۱ صاحب فرزندی شده است. البته این ادعای این فرد روس و موکلش است و صحبت این موضوع تنها به اظهارنظر آزمون و مراجع قانونی روسیه بستگی دارد که تاکنون هیچ موضع رسمی نداشته است.

وکیل دختر روس به انتقاد از بی توجهی آزمون به دادگاه رسیدگی به این پرونده پرداخت و گفت: امیدواریم آزمون همچنان طبق قرارداد فعلی‌اش با زنیت تا تابستان در زنیت بماند.  محاکمه او هنوز ادامه دارد و اگر او زنیت را ترک کند، در این صورت قاضی برای اطلاع دادن به او در خارج از کشور مشکل خواهد داشت. این مشکل اصلی است. ممکن است وزارت دادگستری درگیر شود تا به این بازیکن اطلاع دهد، اما پس از آن شرایط به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند، زیرا اسناد باید به کشور دیگری ارسال شوند اما ما قطعاً این روند را به پایان خواهیم رساند.

سردار آزمون

آزمون پیشنهادهای زیادی در زمستان از لیون، یوونتوس و نیوکاسل دریافت کرده و احتمال دارد زنیت را ترک کرد و این پیشنهادها باعث نگرانی وکیل دختر روس شده چون به اعتقاد این وکیل در صورت رفتن آزمون از روسیه پیگیری این پرونده به دربسته می‌خورد.الیا دختر روس در این زمینه گفت: «در پاییز، من و سردار در مورد این وضعیت صحبت کردیم و برنامه ریزی کردیم که بر سر شرایطی که برای همه راحت باشد، توافق کنیم، اما تاکنون حتی یک پیشنهاد از او دریافت نکرده‌ایم.  فکر می‌کنم او قبل از ترک روسیه فقط برای گرفتن زمان وعده می‌دهد و می‌گوید: «همه چیز خوب خواهد شد» و «من کمک خواهم کرد.»

وی افزود: اما حتی در حال حاضر نیز باید به معنای واقعی کلمه برای کمک از او التماس کنیم! پول با تاخیر زیادی منتقل می‌شود و به طور کلی گرفتن مطالبات مالی از او  بسیار دشوار است. به عنوان مثال، در ماه دسامبر ۵۰ هزار روبل برای اقدامات پزشکی که متخصص مغز و اعصاب برای دخترم تجویز کرده بود، درخواست کردم. من فقط دو هفته بعد در شرایط گزارش کامل، کل مبلغ کمتر از ۵۰ هزار روبل باشد، موفق به دریافت پول شدم. خدا را شکر اکنون توانسته ایم درمان را شروع کنیم، اما چنین نگرشی نسبت به سلامتی کودک به سختی به این معناست که سردار آماده کمک داوطلبانه به او باشد. در حالی که سگش با جت شخصی در حال پرواز است، دخترش دو هفته است که منتظر پول برای درمان است ... به نظر می‌رسد اینجا همه چیز مشخص است و به احتمال زیاد پرونده باید در دادگاه به پایان برسد.

سردار آزمون

این تنها ادعاهای وکیل و دختر روس هستند که مهاجم تیم ملی کشورمان را متهم کردند و خواهان رسیدگی به این پرونده هستند. سردار آزمون هفته گذشته به پیشنهادات رسیده از باشگاه‌های مختلف واکنش نشان داد و حتی توافق نهایی با لیون را تکذیب کرد ولی مهاجم تیم ملی به هیچ وجه به این ادعای رسانه‌های روسیه واکنشی نشان نداده و صحت این موضوع تنها به واکنش این بازیکن بستگی کرد و نمی‌توان این موضوع را تایید یا تکذیب کرد.

زندگی شخصی سردار آزمون

سردار آزمون در 11 دی ماه 1373 در گنبدکاووس واقع در استان گلستان به دنیا آمد. او یک ترکمن اصیل است که به این اصالت افتخار می کند. پدرش خلیل آزمون بازیکن سابق والیبال است که در حال حاضر به مربی گری والیبال مشغول است. مادرش خانه دار است و تنها یک خواهر به نام سولماز دارد.

ماجرای نامگذاری سردار آزمون

پدر و مادر سردار، ابتدا می خواستند نام او را پژمان بگذارند. اما پدربزرگ او مانع شد. چون عقیده داشته است نام پژمان که معنی آن پژمرده است، نمی تواند مناسب باشد، به همین دلیل منصرف شدند و نامش را سردار به معنی سربلند گذاشتند.

داستان زندگی سردار آزمون

یکی از بزرگ ترین شانس های سردار در زندگی، داشتن پدری ورزشکار و نمونه بوده که دو بار موفق به دریافت عنوان بهترین بازیکن آسیا شده است و سال هاست مربی با سابقه والیبال است. پدرش از دوران کودکی سردار را مورد تمرین های ورزشی فراوانی قرار داده تا در شرایط آمادگی قرار بگیرد.سردار آزمون، به تبعیت از پدرش ابتدا ورزش را با والیبال شروع کرد و در این رشته مهارت خوبی داشت، ولی یکی از مربیان فوتبال از او دعوت کرد تا در تیم جدیدی که در شهرشان دایر شده بود، حضور پیدا کند. پدر و مادر سردار از این دعوت استقبال کردند و این گونه بود که وارد عرصه ی فوتبال شد.

اخیرا درباره سردار آزمون حواشی بسیاری در خبرها مشاهده می‌شود. بنابراین اخبار سردار آزمون با یک خانم روس چند سال در ارتباط بوده است و حالا این خانم ادعا می‌کند که از سردار آزمون فرزندی دارد و به این جهت از وی شکایت کرده است. در ادامه درباره این موضوع بیشتر بخوانید. بعلاوه سایت بازار بورس این اخبار را تایید یا رد نمی‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان