نعیمه نظام دوست | نعیمه نظام دوست زندگینامه | نعیمه نظام دوست بیوگرافی

عکس‌های پخش شده از نعیمه نظام دوست در شمال + عکس

عکس‌های نعیمه نظام دوست در جنگل‌های شمال کشور پخش شد!

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

نعیمه نظام دوست بازیگر سینما و تلویزیون است. او اخیرا عکس‌های زیادی را از خود در شمال کشور پست کرده که در آن لباس‌های عجیب و غریبی به تن دارد. نعیمه نظام دوست در متن پست خود نوشته:«

لابلای تمام اخبار سرد و اندوه‌های جان‌فرسا،  اینکه ببینی آدمی، آدمِ دیگری را دوست دارد، اینکه بوسه‌ و قدردانی و احساسات گرم و عمیق میان دو نفر را نگاه کنی، اینکه بخش لطیف جهان را پس از رنج‌های فراوان درک کنی، دلگرم و امیدوار می‌شوی به زیستن و شاخه‌های خشک احساست شکوفه می‌دهند و روح خسته‌ات، جانی دوباره می‌گیرد و با خودت می‌گویی: هنوز هم می‌توان به بهبود حال و اوضاع جهان دلخوش بود.

همدیگر را دوست داشته‌باشید، ما نیاز داریم خبرهای خوب هم بشنویم و رخدادهای خوب هم ببینیم. با صدای بلندتری عاشق هم باشید، که همین تماشای نگاه‌های عاشقانه‌تان به همدیگر برای ما کافی‌ست. که همین احساسات عزیزِ شما به جهانِ مریضِ ما نور می‌تاباند و به قلب‌های ترسیده‌ی ما امنیت می‌بخشد.

شبیه به کودک گمشده‌ای که با انبوهی ترس و اضطراب، میان خیل عظیم آدم‌های غریبه، آشنایی می‌بیند و به پیدا شدن خویش امیدوار می‌شود.

دوست داشتن، آشنای عزیزِ همه‌ی ما آدم‌هاست.

همدیگر را دوست داشته‌باشید که همین علاقه‌های گاه‌گاه، روان آدمی را از آسیب‌های مداوم، دور نگاه می‌دارد و تاریکی‌های جهان را سرکوب می‌کند.»

نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان