کشته شدن یک جوان با شلیک 5 گلوله

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد از درگیری منجر به قتل در شهرستان به دلیل انتقام‌جویی و اختلافات قبلی خبر داد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 «سرهنگ روح اله عبدالهی»، فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد گفت: مقارن ساعت ۲۲ مورخه بیستم خردادماه ،در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰مبنی بر وقوع تیراندازی، بلافاصله عوامل گشتی به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران کلانتری و کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مشخص گردید فردی ناشناس در آدرس ذکر شده از یک دستگاه خودروی سواری پراید فاقدپلاک با صورت پوشیده پیاده شده و بااسلحه به طرف فردی دیگرشلیک نموده و سریعاً از محل متواری شده است.

این مسئول انتظامی با اشاره به انتشار کلیپی با همین مضمون در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بیان داشت: فرد مجروح بلافاصله توسط اورژانس 115 به بیمارستان فاطمه زهرا(س)منتقل که متأسفانه به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرده است. عبدالهی افزود: بلافاصله اقدامات تأمینی و انتظامی جهت کشف علت تیراندازی ،شناسایی و دستگیری قاتل آغاز گردید.

وی با بیان اینکه مأموران در بررسی های تخصصی و اقدامات اطلاعاتی موفق شدند هویت قاتل را شناسایی کنند، ادامه داد: مقتول از حدودیکسال قبل به دلیل ضرب وجرح وچند جرم دیگر در زندان قرارداشته که چند روزقبل بعلت بیماری با قرار وثیقه از زندان آزاد و در مرخصی به سر می‌برده است.

این مسئول انتظامی افزود: طبق شواهد موجود در صحنه جرم و پیگیری‌های انتظامی واطلاعاتی، علت قتل به قصد انتقام جویی صورت گرفته است. وی گفت: قاتل به محض اطلاع از ازادی مقتول از زندان ،به قصد انتقام جویی پس از تعقیب نامبرده اقدام به شلیک بااسلحه و قتل مقتول نموده است.

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد با تأکید بر اینکه اقدامات پلیسی جهت دستگیری قاتل بصورت ویژه در دستور کار مأموران قرار دارد، مبارزه جدی و مستمر با هرگونه اخلال در نظم و امنیت عمومی را مهمترین مأموریت پلیس دانست و گفت: با برهم زنندگان نظم ، امنیت و آرامش جامعه هیچ مماشاتی نخواهیم داشت و به شهروندان اطمینان می‌دهیم بدون هیچ اغماضی با اقدامات شرورانه و ضد امنیت عمومی برابر قانون برخورد خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان