فال روزانه متولدین هر ماه

فال روزانه خود را بخوانید.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

فال روزانه متولدین فروردین

امروز یک چیزی ذهن شما را به خود مشغول کرده است که نیاز شدیدی به بیان آن دارید. شاید تعلل در بیان افکارتان را با بهانه ی انتظار برای رسیدن بهترین زمان ممکن توجیه کنید، اما با منتظر ماندن بیش از اندازه ممکن است این فرصت را برای همیشه از خودتان بگیرید. شاید با گفتن حرف ها و احساساتتان واکنش مورد نظرتان را دریافت نکنید و در ابتدا رفتار تندی با شما شود، اما حداقل زمینه برای صحبت کردن و رسیدن به یک نقطه ی مشترک فراهم خواهد شد. امروز اوضاع روابط عاشقانه تان کاملا روبراه است و نسبت به داشتن آینده ای دلپذیر با شخصی که دوست دارید امیدوار شده اید، اما هنوز برای به میان کشیدن بحث ازدواج زود است. شخصی سعی می کند شما عصبانی کند او را ندید و حرف هایش را نشنیده بگیرید. هدیه ی دریافت می کنید گرچه ارزش مادی چندانی ندارد ولی برای شما بسیار با اهمیت هست اگر در فکر معامله یا کار جدیدی هستید سعی کنید آن را به سرانجام برسانید و زمان را از دست ندهید که اصلاً به نفع شما نیست. در شرایط سخت آرامش تان را حفظ کنید.

 فال روزانه متولدین اردیبهشت

طی چند روز آینده شما مدام در مرکز توجه قرار خواهید داشت و به خاطر کارهایی که انجام داده و موفقیت هایی که کسب کرده اید مورد تشویق و تحسین دیگران قرار خواهید گرفت. با این حال بهتر است که مدام به خودتان یادآوری کنید که این تشویق ها فقط باید نقش عامل محرک داشته باشند و نباید باعث شوند که از خود واقعیتان فاصله گرفته و فقط برای به دست آوردن تایید دیگران کارهایی را انجام دهید که با شخصیت واقعیتان همخوانی ندارند. شما در کودکی بسیار دوست داشتنی بوده اید و هنوز هم این کودک دوست داشتنی در درونتان زنده است، چه اصراری دارید که این احساسات زیبای کودکانه که باعث محبوبیت شما در نزد همه می شوند را سرکوب کنید؟! امور مالی را سرسری نگیرید، برای رسیدگی به حساب و کتابتان وقت بگذارید. وسواس و تردید در مورد مسئله ای شما را از رسیدن به هدفتان باز می دارد. در مورد پیشنهادی که به شخصی می دهید بیش از حد اصرار نکنید بجای اینکه او را تشویق کنید بیهوده به شک می اندازیدش. پیشنهاد کاری غیر منتظره به شما خواهد شد خود را خیلی مشتاق نشان ندهید.

 فال امروز متولدین خرداد

امروز شما در کمال ناباوری به این نتیجه خواهید رسید که گاهی احساسات می توانند خیلی بهتر از عقل و منطق به ما در راه رسیدن به دانشی که در جستجوی آن هستیم کمک کنند. چرا اصرار دارید که حتما و همیشه تسلیم منطق ماشینی و انعطاف ناپذیر خود باشید؟ امروز ممکن است برای شما با چالش ها و تنش هایی همراه باشد. مواظب باشید که با بی احتیاطی های خود یک رابطه نسبتا دوستانه را به یک جنگ علنی تبدیل نکنید. حرف هایی که می شنوید و رفتارها و کارهای اطرافیان را زیاد به خودتان نگیرید. بحث هایی که صورت می گیرند را به عنوان چالش هایی که با غلبه بر آنها قویتر خواهید شد در نظر بگیرید.  گاهی مواقع نمی توان مشکلات را در یک لحظه خاص حل کرد بنابراین باید موقتا حل آنها را به تعویق انداخت. گذر زمان می تواند تاثیر خوبی بر روی مشکل پیش آمده بگذارد و در نهایت اثر آن را کم کند. به تازگی با مسئله ای برخورد کرده اید که حتی فکر کردن به آن هم شما را نگران می کند، سرانجام باید با آن مواجه شوید. نگرانی را کنار بگذارید.

 فال روزانه متولدین تیر

امروز به نظر می رسد که مجبور هستید همه کارهایتان را همزمان با هم پیش ببرید و برای این کار به چند عدد دست اضافه و چند ساعت بیشتر در طول شبانه روز نیاز دارید. یادتان باشد این فشاری که دارید به خودتان وارد می کنید روی اعصاب و روان شما اثرات جدی و مخربی خواهد گذاشت و نمی شود به همین ترتیب پیش بروید. چرا برای رسیدن به خواسته هایتان کمی بیشتر به خودتان وقت نمی دهید؟ اگر خانواده تان دور از شما زندگی می کنند و نسبت به آنها احساس دلتنگی می کنید امروز می توانید روی دوستانتان برای جبران این کمبود و دلتنگی استفاده کنید. خواهید دید که برایشان بسیار عزیز هستید و از اهمیت بالایی برخوردار هستید. با عزمی راسخ به سوی خواسته قلبی تان حرکت کنید. شما به مشورت اعتقاد خاصی دارید و در هر کاری اول عاقبت آن را می سنجید. این خصوصیت به شما بسیار کمک خواهد کرد. کینه کسی را به دل نگیرید و بد هیچکس را نخواهید. این روزها فکرتان گاهی آنچنان مشغول است که از موضوعات اصلی غافل می شوید. پیشنهادی به شما می شود، آن را رد نکنید.

 فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز اعضای خانواده تان از شما انتظاراتی بیش از اندازه و عجیب و غریب دارند. این موضوع برایتان بسیار آزار دهنده است و شما را وادار می کند که وقت و پول زیادی را صرف خواسته های آنها کنید، اما شما در حال حاضر هیچ علاقه ای به خرج کردن وقت و پولتان برای دیگران ندارید و دلتان نمی خواهد تحت تأثیر احساسات خود قرار بگیرید. خیلی محکم سر این تصمیم خودتان بایستید و اجازه ندهید دیگران شما را از مسیرتان منحرف کنند. امروز از آن روزهایی است که شما آرام و قرار ندارید و این طور به نظرتان می رسد که همه کارها خیلی بیش از آنچه لازم است و شما تحملش را دارید طول می کشند. تمام سعیتان را بکنید که خودتان را با جریان امور هماهنگ کنید. در یک معامله ضرر قابل توجه ای می کنید چون بدون برنامه جلو رفته اید؛اما این شکست می تواند مقدمه پیروزی باشد. در مورد آنچه که در دلتان است با کسی سخن نگویید؛ چرا که ممکن است با تجربیات خام و ناکافی شما را به مسیری اشتباه راهنمایی کند.امتحانی در پیش دارید که نتیجه این آزمون در زندگی شما تاثیر به سزایی خواهد داشت، بهتر است مطالعه را هرچه سریع تر شروع کنید.

 فال امروز متولدین شهریور

امروز شما نیاز شدیدی به خلوت و تنهایی دارید و هیچ علاقه ای به همراهی و همکاری با دیگران ندارید، اما بر خلاف خواسته تان مجبور خواهید بود با افرادی که شاید زیاد هم دوستشان نداشته باشید کاری را به صورت گروهی انجام دهید. بودن در کنار آنها باعث می شود احساس کنید که به حریم شخصیتان تجاوز شده است، اما شما برای حفاظت از خودتان و حریمتان کاملا آماده اید و به هیچکس اجازه نخواهید داد که آزارتان دهد. باید مواظب باشید که چه در خانه و چه در محل کار خودتان را بیش از اندازه درگیر مسائل دیگران نکنید و کارهایشان را به جای آنها انجام ندهید. در عوض به این فکر کنید که چطور می توانید خودتان را به عنوان عضوی مؤثر از گروهی که در آن هستید ثابت کنید. موفقیت در کاری دور از انتظار نیست و لازمه آن کمی همت و پشت کار است. شما از دو رنگی و بی وفایی گریزانید و دلتان می خواهد دیگران نیز با شما اینگونه باشند. مادیات برایتان چندان اهمیت ندارد شما خیر و دست و دلباز هستید به شخصی که از بیماری ای رنج می برد کمک خواهید کرد، او برای همیشه دعاگوی شما خواهد بود. برای عزیزتان خیرات کنید.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

خانواده تان دارند همه نفری تلاش می کنند تا شما را وادار کنند در برخی نقشه های دراز مدت خود تجدید نظر کنید. در واقع مشکل اینجاست که نیازهای عزیزانتان دارند تغییر می کنند و شما هنوز نتوانسته اید راه حلی مناسب برای کنار آمدن با این شرایط جدید پیدا کنید. جنگیدن یا نجنگیدن، مسئله این است! امروز بین یین و یانگ درون شما یک کشمکش سخت پیش آمده است، از طرفی جنبه آرام وجودتان یک چیز می گوید و از طرفی دیگر هم جنبه مردانه و جنگجوی وجودتان یک چیز می گوید. برای غلبه به این کشمکش باید از اقدامات عجولانه خودداری کنید و از این که اجازه دهید تحریک های یک نفر باعث شوند رفتاری تهاجمی به خود بگیرید جلوگیری کنید. اگر در فکر مسافرت یا نقل مکان هستید چند روزی آن را به تعویق بیندازید تا با جیبی پر تر راهی شود، کسی در مورد شما اشتباه کرده اما خجالت می کشد بیان کند شما هم به رویش نیاورید و سعی کنید با منش و گذشتی که دارید روابط خود را با او مانند سابق ادامه دهید. از طرف فردی کمکی دریافت خواهید کرد که بسیار به موقع و ضروری است.قدر دان آن باشید.

 فال روزانه متولدین آبان

با وجود این که شما معمولا سعی می کنید احساسات خود را از کارهایتان جدا نگه دارید تا مانع موفقیتتان نشوند، امروز جلوگیری از یک درگیری احساسی اجتناب ناپذیر خواهد بود و تمام منطق های دنیا هم نمی توانند آنچه در قلبتان می گذرد را سرکوب کنند. به جای جنگیدن با آنچه نمی توانید شکستش بدهید و تلف کردن انرژیتان بهتر است به حس ششم خود اعتماد کرده و اجازه بدهید احساسات درونیتان برایتان تصمیم بگیرند. امروز شما به دنبال کمی ماجراجوی هستید و دلتان می خواهد کار جدید انجام دهید و یا حداقل کارهای قدیمیتان را با روش هایی جدید انجام دهید. اگر احتیاط کافی داشته باشید درس های جذابی در انتظارتان خواهند بود. درگیر شدن با مشکلات این و آن در روحیه شما نیز تاثیر منفی می گذارد، بهتر است مدام نقش فرشته نجات را بازی نکنید. پس انداز و صرفه جویی به نفع شماست. چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.به خانواده خود بیشتر رسیدگی کنید.در رفتار خود تغییراتی ایجاد کنید،این تغییرات برای شما لازم است و می تواند نتایج تعیین کننده ای در زندگی شما و کسی که دوستش دارید داشته باشد.

فال روزانه متولدین آذر

امروز به طور غیرمنتظره ای به این واقعیت پی خواهید برد که مشکلاتی که پیش از این فکر می کرده اید حل شده اند همچنان سر جایشان باقی مانده اند. با این وجود شما از قدرت و آگاهی لازم برای مبارزه با این مشکلات و حل کردن آنها برخوردار هستید. با صحبت کردن و مشورت با شخصی که دوست دارید می توانید در برخی از نگرش های خود تغییراتی را به وجود بیاورید که به شما کمک خواهند کرد تا به این مشکلات غلبه کنید. امروز بین اعضای خانواده تان درگیری هایی به وجود آمده اند و شما در این فکر هستید که آیا باید خودتان را درگیر این تنش ها کنید یا دور ایستاده و دخالت نکنید. هر کاری که می خواهید بکنید، فقط جانب هیچ کس را نگیرید. افکار بلند پروازانه را از خود دور کنید و مشکلات خود را با غریبه ها در میان نگذارید. به کسی دل بسته اید که شما را به آرزویتان نمی رساند اگر از او کناره نگیرید، سر خورده و افسرده می شوید. اتفاق تعیین کننده ای در زندگی شما می افتد، خود را برای آن آماده کنید. بعد از مدت ها تلاش مداوم شما اکنون نیاز به کمی آرامش دارید، باید استراحت کنید.

فال روز متولدین دی

امروز سعی کنید آهسته و پیوسته پیش بروید و خودتان را با تلاش بیش از اندازه برای هرچه سریعتر پیش رفتن خسته نکنید و فکر نکنید که باید همه ی کارها به یکباره انجام شوند. امروز زمان بسیار خوبی است که کارهایتان را اولویت بندی کنید و آنها را بر اساس علایق خود دسته بندی نمایید. مواظب باشید به هیچ چیزی اجازه ندهید ذهنتان را از اهدافتان منحرف کند. امروز شما قلبی سخاوتمند دارید و کمک کردن به دیگران و آوردن لبخند به لب های آنها برای شما یک نیاز است. بگذارید خورشید درونتان بتابد و روشنایی وجودتان نصیب دیگران نیز بشود، در چنین روزی این اقدامات شما قطعا مورد تحسین و توجه دیگران قرار خواهند گرفت. اگر مجرد هستید کسی به شما پیشنهاد ازدواج می دهد که به نظرتان مناسب یک دیگر نیستید. در محیط کار در موقعیتی قرار گرفته اید که باید از بین دو گزینه یکی را انتخاب کنید، خوب سبک و سنگین کنید و اگر باز هم احساس می کنید که در انتخاب یکی از آنها تردید دارید سعی کنید با فردی مجرب مشورت کنید، در امور مالی به کسی که شناخت کافی از او ندارید اعتماد نکنید.

فال متولدین بهمن

طی چند ماه گذشته کارهایتان سرعت بیشتری پیدا کرده اند و در زمینه ی حرفه ای پیشرفت های فوق العاده ای داشته اید. شاید بعضی کارها خیلی سریعتر از آنچه شما انتظار داشته اید پیش رفته باشند و حتی تا حدودی از کنترل خارج شده باشند. امروز فرصت خوبی خواهد بود تا بار دیگر کنترل اوضاع را در دست بگیرید و کارهایی که در این مدت کرده اید را بار دیگر بررسی کرده و برای ادامه ی آنها برنامه ریزی کنید. امروز افراد مغرور و از خود راضی باید مواظب باشند با شما در نیفتند چون شما به هیچ وجه حاضر نیستید با آنها کنار بیایید و در برابرشان تسلیم شوید. با این همه مواظب باشید خودتان را با این رفتار تهاجمی به دردسر نیندازید. خرید ملک و یا ماشین در شرایط فعلی سودی برایتان ندارد. اگر طلبی از کسی دارید آن را مطالبه کنید و اگرنه از دست خواهد رفت. به کسی وعده ای داده بودید و او هر روز در انتظار جواب قطعی شماست انتظار سخت است، او را از این وضعیت برهانید. در محیط کار با کسی به تندی برخورد کرده اید، حتی اگر حق با شما بوده است لزومی ندارد برای اثبات ایده تان به دیگران پرخاش کنید.

 فال روزانه متولدین اسفند

بدون شک یک بحث منطقی و عاقلانه برای از بین بدن تنش های عاطفی امروز خیلی مفیدتر از از یک مسابقه ی داد و فریاد خواهد بود. شاید در ابتدا فکر کنید که عملکرد شما همه چیز را به خوبی نشان می دهد و نیازی به این که وارد بحث کلامی شوید نیست، اما طرف مقابلتان جایی برای سکوت شما باقی نخواهد گذاشت و مجبور به جواب دادن خواهید بود. امروز بالاخره کاری که در چند هفته ی گذشته مشغول انجام دادن آن بوده اید و زمان زیادی را صرف آن کرده اید بالاخره با موفقیت به پایان خواهد رسید. این موفقیت باعث افزایش اعتماد به نفس شما شده و تشویق و تحسین دیگران را نیز برایتان به همراه خواهد داشت، شاید حتی پاداش مادی هم برای آن دریافت کنید. بیهوده برای خودتان دشمن درست نکنید. از کنجکاوی های بی مورد که شما را نزد دیگران سبک جلوه می دهد بپرهیزید. سرتان به کار خودتان گرم باشد. هیچ کس به هیچ دلیلی اجازه دخالت در زندگی خصوصی دیگران را ندارد. در کاری شکست می خورید، دوباره شروع کنید و دلسرد نشوید. شما با پشتکاری که دارید به راحتی ضرر را جبران می کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان