فال روزانه متولدین ماه ها 18 خرداد

فال روزانه خود را بخوانید.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

فال روزانه در روز ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ برای متولدین فروردین ماه

امروز با این همه احساساتی که در وجودتان زبانه می کشند، اگر پیش از این عشقتان را پیدا کرده باشید، رابطه تان حرارت تازه ای خواهد گرفت و اگر هم هنوز تنها هستید این احتمال وجود دارد که یک نفر توجه شما را به خود جلب کند. با این حال بر خلاف انتظارتان حرف زدن با طرف مقابلتان به جای این که شما را به هم نزدیک تر کند باعث خواهد شد که فاصله ای را بین خود و طرف مقابلتان احساس کنید. به دنبال این نباشد که از مغزتان برای توضیح و توجیه شرایطی که پیش آمده اند استفاده کنید، امروز قلبتان در درک مسائل کمک خیلی بیشتری به شما خواهد کرد. برای پیدا کردن جواب سؤال هایی که ذهنتان را مشغول کرده اند به قلب خود رجوع کنید. این اواخر بیش از حد در کار غرق شده اید و فرصتی برای استراحت کافی و در کنار خانواده بودن نداشته اید. بین کار و تفریح تعادل ایجاد کنید. شخصی رفتار عجیبی دارد او با این کار تنها می خواهد حس کنجکاوی شما را بر انگیزد،شرایط را کنترل کنید. در مورد مسائل احساسی، لازم نیست با سیاست رفتار کنید و هر لحظه سعی کنید تا گامی به جلو بردارید یا اتفاق بعدی را حدس بزنید.

فال روزانه در روز ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز شاید در ابتدای روز قصد داشته باشید همه دنیا را تحت سلطه خود در بیاورید، اما خیلی زود خواهید فهمید که کنترل زندگی خودتان را هم به زور در دست دارید. خودتان را سرزنش نکنید، شرایط کیهانی اینطور ایجاب می کند. امروز ذهن شما فوق العاده تیز و قدرتمند است و می تواند ارتباط خیلی خوبی هم با قلبتان داشته باشد. شخصی که این اواخر وارد زندگیتان شده است برای شما ارزش و اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است و شاید حالا دیگر وقت آن رسیده باشد که روابطتان را با او عمیق تر و صمیمی تر کنید. البته عاقلانه تر این است که قدم به قدم پیش بروید و به یکباره زیاده روی نکنید. اجازه ندهید خیالات و رویاهایی که برای این رابطه دارید شما را از مسیر درست منحرف کنند. یک پیشنهاد جدید می تواند روزهای تان را از یکنواختی در بیاورد شما عاشق رقابت هستید، خوشبختانه شما خوش بین هستید و این سبب می شود از فرصتی که پیش می آید به نفع احسن استفاده کنید.بر خلاف میل خود ناچار می شوید با کسی قطع رابطه کنید که هرگز تصورش را هم نمی کردید. چرخ روزگار در آستین خود طرح ها و برنامه های جدیدی دارد با صبر و حوصله به امور عقب افتاده رسیدگی کنید.

فال روزانه در روز ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ برای متولدین خرداد ماه

شما به شدت در فکر پیدا کردن راهی برای محقق کردن رویاهای خود هستید، اما نباید این نکته را فراموش کنید که در حال حاضر در موقعیتی نیستید که بخواهید ریسک کنید. درست است که به شدت دلتان می خواهد رویاهایتان را دنبال کنید و باید به احساسات خود احترام بگذارید، اما اکنون زمان خوبی برای به خطر انداختن کار و حرفه تان نیست. حتی بهتر است در مورد رویاهایتان با اطرافیانتان صحبت نکنید، زیرا آنها به احتمال زیاد به اشتباه شما را مورد قضاوت قرار خواهند داد و به این نتیجه می رسند که به کار خود بی میل هستید و توجه کافی را نسبت به آن ندارید. امروز سکوت بهترین دوست شما خواهد بود. از عشقی سطحی دوری کنید و به هرکسی دست دوستی ندهید در رابطه تان با شخصی به طور غریزی اگر مشکلی در میان باشد متوجه می شوید، شاید بهتر باشد کمی از او فاصله بگیرید. درک و آگاهی تان شما را به سمت مسیری سود بخش می کشاند کمی بیشتر از همیشه ماجراجو باشید اما مراقب اطرافیان خود هم باشید. هرگز در کار دیگران تجسس یا دخالت نکنید.

فال روزانه در روز ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ برای متولدین تیر ماه

امروز روابط عاشقانه و عاطفی برای شما به خوبی پیش خواهند رفت و از این جانب جای هیچ گونه نگرانی نیست. حس کارآگاهی شما امروز حسابی تحریک شده است و در هر موقعیتی به دنبال تحقیق و بررسی برای دست یابی به واقعیت هستید. رویکرد منطقی، با ثبات و عملگرایانه ی شما در این راه به کمکتان خواهد آمد. امروز کمبودهایتان به سراغ شما خواهند آمد و باعث می شوند که دیگران و برنامه هایشان را مورد انتقاد و یا حتی تحقیر قرار دهید. بهتر است کمی بیشتر مواظب افکار و گفته های خودتان باشید. اگر نمی توانید چیز خوبی بگویید بهتر است که اصلا هیچ چیزی نگویید و سکوت اختیار کنید تا آسیبی به خودتان یا دیگران وارد نکنید. هشیاری خود را حفظ کنید و اجازه ندهید بعضی از حسودان مانع پیشروی در کارها شوند. ذهن خود را بیهوده درگیر مسایل حاشیه ای و بی اهمیت نکنید. از ولخرجی چیزی عایدتان نمی شود و فقط یک محبوبیت زودگذر بدست خواهید آورد. ساده ترین ایده ها اغلب موثر ترین هستند آنچه که به ذهنتان می رسد را بنویسید. از شخصی دلخورید این دلخوری را به فراموشی بسپارید و آشتی کنید.

فال روزانه در روز ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ برای متولدین مرداد ماه

امروز اگر کسی قصد داشته باشد شما و یا کارهایتان را تحت کنترل خود در بیاورد شما حسابی عصبانی خواهید شد و شاید حتی با وجود شخصیت درونگرای خود یک سر و صدای اساسی به راه بیندازید. شما به هیچ عنوان دوست ندارید که خودتان و یا تلاش هایتان نادیده گرفته شوند و یا زیر سوال برده شوند. امروز خودتان را زیاد درگیر فعالیت های اجتماعی نکنید و مشغول کارهای خودتان باشید و به جنبه های معنوی زندگی خود رسیدگی کنید. اگر هر از گاهی با خودتان خلوت کنید و به قدرت تخیل خود مجال بروز بدهید و به ابعاد دیگر زندگیتان نیز بیندیشید، گنجینه های زیادی هستند که می توانید کشف کنید. اختلاف عقیده با دیگران برایتان مشکل ساز می شود. با دقت به کارهایتان فکر کنید و نقشه ها و طرح هایتان را اجرا کنید. نگران نباشید همه چیز به خوبی پیش می رود و می توانید به مرحله بعدی بروید. دوستی را باید آزمایش کنید تا میزان صداقت یا عدم صداقت در او آشکار شود. مهربان و در عین حال سخت گیر باشید. در مورد مساله ای رک و صریح نظر خود را بیان کنید.

فال روزانه در روز ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ برای متولدین شهریور ماه

امروز شما با چنان دقت و تعهدی برای عملی کردن پروژه های کاری خود تلاش می کنید که تمام همکاران و مقامات مافوق خود را تحت تأثیر قرار خواهید داد. با این حال بهتر است عقاید شخصیتان را برای خودتان نگه دارید و این تحسینی که به دست آورده اید را از بین نبرید. برای این که خیالتان راحت تر باشد بهتر است اصلا سکوت کنید و فقط روی انجام کارهایتان متمرکز شوید. امروز خیلی ها در تلاش برای به دست آوردن توجه شما هستند و همه آنها هم به کمک ها و مشورت شما نیاز دارند. این باعث می شود احساس خوبی به شما دست بدهد و دلتان می خواهد هر کاری که از دستتان بر می آید برای آنها انجام دهید، اما این کار می تواند باعث شود نتوانید روی انجام کارهایتان تمرکز کنید. شما دیگران را خوب درک می کنید و دوست دارید مصالحه کنید. با یکی از همکاران مشکلی دارید زمان خوبی برای رفع این اختلاف است. برای کسی زحمت کشیده اید که از شما قدردانی و شما را بسیار خوشحال خواهد کرد. کسی به شما پیشنهاد می کند که در پروژه ای مشارکت نمایید. پیش از پذیرفتن باید به خوبی آن را مطالعه و بررسی کنید. این مشارکت اگر بر مبنای تفاهم باشد، نتایج درخشانی در بر خواهد داشت.

فال روزانه در روز ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ برای متولدین مهر ماه

شما امروز نمیتواند نظرات و افکارتان را برای خودتان نگه دارید و فکر می کنید باید حتما چیزهایی که می دانید را با دیگران به اشتراک بگذارید، اما متأسفانه به احتمال خیلی زیاد آنها تمایلی به شنیدن نظرات شما ندارند و گفته هایتان از نظر آنها زیاد با واقعیت همخوانی ندارند. بهتر است در این زمینه و برای تغییر دادن نظر آنها اصرار و پافشاری نکنید، زیرا از این کار نتیجه ی خوبی به دست نخواهید آورد. ممکن است در محل کارتان با دردسرهایی روبرو شوید. برخی از همکارانتان از یکدیگر بیزار هستند و اعتمادی به هم ندارند و در نتیجه کار کردن با همدیگر برای آنها غیر ممکن است. سعی کنید خودتان را از وضعیت به وجود آمده دور نگه دارید. شما دلسوز هستید و هرچه می کنید برای دل خودتان انجام می دهید نه تایید دیگران. پیغامی که به شما گفته می شود نباید در رفتارتان تغییری ایجاد کند بیشترین استفاده را از این وضعیت ببرید. با مهم ترین فرد زندگی تان تماس گرفته و از شنیدن صدای او آرام شوید. افکار منفی را کنار بگذارید و مثبت اندیش باشید. دل به امور واهی نبندید و به وعده های پوچ دیگران تکیه نکنید.

فال روزانه در روز ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ برای متولدین آبان ماه

امروز عشق و روابط عاطفی از اهمیتی کلیدی برخوردار هستند و خواهید دید که چیزهایی که به این جنبه از زندگیتان مرتبط هستند به خوبی پیش خواهند رفت. ذهن شما هم خیلی قویتر از همیشه کار می کند و سعی دارید دانشی عمیق تر و با ارزش تر به دست بیاورید. خوشبختانه تلاش هایتان در این زمینه خیلی زودتر از آنچه فکر کنید به نتیجه خواهند رسید و به تلاش چندانی نیاز نخواهید داشت. شاید امروز بین شما و یکی از نزدیکان و یا همسایگانتان درگیری لفظی ایجاد شود. توانایی فوق العاده شما در کنار آمدن با دیگران قطعا در این وضعیت به کارتان خواهد آمد. اگر دقت کافی نداشته باشید این وضعیت می تواند به یک نبرد تمام عیار تبدیل شود. اطراف خود را با افرادی که خوش مشرب هستند پر کنید. در حال حاضر بهتر است از انجام کارهایی که برایتان ناخوشایند و غیر جذابند پرهیز کنید. برای چند ساعتی دنیای اطراف خود را تعطیل کنید. دور اندیشی و تدبیر شما به موقع به کمکتان خواهد آمد. از عهده انجام کاری که فکرتان را به خود مشغول کرده به خوبی بر می آیید. فرصت شناس باشید و سکوت کنید، لزومی ندارد در پی توجیه کاری باشید.

فال روزانه در روز ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ برای متولدین آذر ماه

امروز در رابطه با عشق و روابط عاطفی هیچ عجله ای به خرج ندهید. در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری باید صبر و حوصله داشته باشید. امروز همه خیلی احساساتی شده اند و اگر طرف مقابلتان احساس کند که دارید به حریم خصوصی او تجاوز می کنید ممکن است حالت تدافعی گرفته و رفتار تندی از خودش نشان دهد. امروز در ارتباط برقرار کردن با دیگران احتیاطی بیشتر از همیشه از خودتان نشان بدهید، چون کلماتی که از دهانتان خارج می شوند می توانند اثراتی منفی روی اطرافیانتان بگذرانند. سعی کنید در هر حالتی مهربان و با ملاحظه باشید تا از بروز مشکلات جلوگیری کنید. فراموش نکنید که کلمات قدرتی دارند که می تواند دنیا را تغییر دهد. در ارتباط با دیگران صداقت بیشتری داشته باشید، افکارتان را برای دیگران بیان کنید اما بخاطر داشته باشید که تنها صداقت مهم نیست بلکه باید شنونده خوبی هم باشید. فردی در اطرافتان هست که احساسات خود را نشان نمی دهد، دلیلش صرفا این است که او ضربه روحی خورده، به او فرصت بدهید که به شما اعتماد بکند. از توانایی های بالقوه خود استفاده کنید و قدر خودتان را بدانید.

فال روزانه در روز ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ برای متولدین دی ماه

امروز شما نسبت به جزئیات حساسیتی بیشتر از همیشه دارید و هیچ چیزی نمی تواند از زیر چشمان تیز بین شما در برود. شاید دیگران متوجه نباشند، اما شما همه چیز را تحت نظر دارید. عجله نداشته باشید و حوصله به خرج دهید تا همه ی اطلاعات مورد نظر خود را به دست بیاورید، فعلا تصمیم مهمی نگیرید و تا کسب تمام اطلاعات لازم دست نگه دارید. در تمام طول روز این نکته را به خودتان یادآوری کنید که باید سعی کنید به جای سرکوب و تحقیر کردن دیگران تا جای ممکن با حرف هایتان به آنها امید و انگیزه بدهید. با این کار شما هم احترام آنها را به دست خواهید آورد و هم باعث می شوید احساس بهتری نسبت به خودشان داشته باشند. آنقدر به دنیا دل نبندید که از بالا و پایین شدن آن بهم بریزید، شاید بهتر باشد که همیشه روز طرز فکر و عقایدتان پافشاری نکنید. موضوعی که برای شما خیلی مهم است، ممکن است در دیگری احساسی را بر انگیخته نکند. ممکن است با شنیدن یک پیشنهاد به شدت برافروخته شوید، بخصوص اگر دیگران با شما هم عقیده نباشند. اجازه بدهید تصمیمات چند روزی به تعویق بیفتند تا بعد به یک راه حل مناسب برسید.

فال روزانه در روز ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ برای متولدین بهمن ماه

امروز سر و کله زدن با شما کاری بسیار دشوار است و هر کسی که بخواهد بین شما و اهدافتان قرار بگیرد سخت در اشتباه است. شما از صمیم قلب به این موضوع اعتقاد دارید که هیچ چیزی در این دنیا وجود ندارد که شما نتوانید از پس انجام آن بربیایید، با این حال ممکن است در طول مسیر با مشکلات و موانعی روبرو شوید. سعی نکنید به زور از روی این موانع بگذرید. شاید این موانع در واقع به منزله ی هشداری برای شما هستند تا به برخی از حقایق پی ببرید و متوجه اشتباهات خود شوید. این درس می تواند در رسیدن شما به موفقیت بسیار تأثیرگذار باشد. امروز ممکن است درگیری هایی با عشقتان داشته باشید، این چالش را به عنوان موقعیتی برای محکم تر کردن رابطه تان در نظر بگیرید. از کسی که از شما پول قرض می گیرد حتما رسید بگیرید. هر زمانی که در جهت کار تازه و جدیدی قدم بر می دارید هیچ چیز نمی تواند مانع شما بشود. در مذاکرات موفق خواهید شد. اکنون زمان شکیبایی و احتیاط است. اگر بتوانید روحیه و خصوصیات همکار خود را بهتر بشناسید، در کارها موفق تر خواهید بود، شناخت متقابل به تفاهم و همکاری جدی تر منجر خواهد شد.

فال روزانه در روز ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ برای متولدین اسفند ماه

شما دارید سعی می کنید دریایی از احساسات را سرکوب کنید تا اجازه ندهید فرمان مغزتان را در دست بگیرند و روی عملکردتان تأثیر بگذارند. متأسفانه احساسات سرکوب شده می توانند بسیار قدرتمندتر از آن چیزی باشند که شما فکر می کنید، حتی قدرتمند تر از آن منطقی که می خواهید به خاطرش احساس خود را سرکوب کنید. به جای این کار بهتر است سعی کنید خودتان را با جریان احساساتتان هماهنگ کنید. امروز عشق و روابط عاطفی به کامتان هستند. شما به این واقعیت پی خواهید برد که اگر به خودتان و احساستان وفادار باشید هر اتفاقی هم که بیفتد نه تنها در عشق بلکه در تمام زمینه های زندگی موفق خواهید بود. با سعه صدر به استقبال عزیزی بروید و نا امید نباشید. درهای رحمت به زودی به روی شما گشوده خواهند شد. شما فکر می کنید یکی از همکاران یا آشنایان را خیلی خوب می شناسید، لازم است در رابطه تان با او تجدید نظر کنید. در واقع این شخص به دلیل حسادت نمی تواند خوشحالی و موفقیت شما را ببیند. برای به دست آوردن هر چیزی سخت تلاش می کنید و به ندرت چیزی را به آسانی به دست می آورید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان