بهاره رهنما| بهاره رهنما در پاریس

عکس جنجالی بهاره رهنما| بهاره رهنما در پاریس ماند

بهاره رهنما تصویری که میبینید را در اینستاگرام خود منتشر کرده است.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

بهاره رهنما در این سالهای اخیر حواشی زیادی داشته بهاره رهنما در سن پایین با پیمان قاسمخانی ازدواج کرد که حاصل این ازدواج یک دختر به نام پریا است که هم اکنون در خارج از ایران زندگی میکند بهاره رهنما بعد از سالها زندگی از پیمان قاسخانی جداشده وبا امیرخسرو عباسی ازدواج می کند همسر دوم بهاره رهنما مدیرعامل یک برند آرایشی است بهاره رهنما بعد از مدت کوتاهی از همسردوم خود جداشد بهاره رهنما فعلا در پاریس است عکس زیر برادر بهاره رهنما است که از همسر اول پدر او می باشد.

تسلیمم در برابر هرآنچه در توانِ من نیست

و هرآنچه به ذات در توانِ تو هست.

تسلیم در برابر قدرتی که در من نیست برای تغییرِ "بعضی" اتفاقات و تسلیم در برابر قدرتی که در تو هست برای تغییرِ "بسیاری" از موقعیت ها.

ما هر دو صبوریم؛

من صبور در برابر درسهایی که میدهی

و تو صبور در برابر خشم ها و خستگی هایم.

ما هر دو میدانیم که قرار است چه بشود؛

من قرار است دل بدهم و دوام بیاورم

و تو قرار است ادامه دهی و منتظر دیدن و فهمیدنِ من نشوی.

ما هر دو ادامه میدهیم؛

من تا زمانی که تو اجازه میدهی

و تو تا زمانی که خودت میخواهی.

تسلیمم در برابر تویی که قدیمی ترین، پیرترین و با تجربه ترین جریانِ دنیایی.

تسلیمم در برابر تویی که از هزاران سال قبل جریان داشته ای و تا هزاران سال بعد هم، جریان خواهی داشت.

تسلیمم، تسلیم روح برتر و بزرگ کائنات

بهاره رهنما

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما در 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک به دنیا آمد.

پدر او مرحوم جلال رهنما (تاجر) و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) می باشد. او فرزند دوم خانواده بوده و یک خواهر و برادر دوقلو به نام های بهانه و رهام(پزشک) دارد.

بهاره رهنما

خانواده بهاره رهنما در 2 سالگی او به تهران نقل مکان نموده اما با وقوع انقلاب اسلامی در سال 1357 ایران را ترک و به انگلستان رفتند و پس از مدتی با فروکش شدن التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.

بهاره رهنما درسال 1370 به دلیل درس خواندن به صورت جهشی، وارد دانشگاه شد و پس از گرفتن لیسانس ادبیات نمایشی به دانشگاه حقوق رفت. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته حقوقی فضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی می باشد. 

بهاره رهنما

در نهایت سال 1370 وقتی 17 ساله بود در فراخوان تست بازیگری حاضر شد و پس از قبولی اولین بار در فیلم «افعی» کنار جمشید هاشم پور جلوی دوربین رفت.سال 1370 بخاطر اینکه جهشی درس خوانده بود توانست وارد دانشگاه شود و پس از گرفتن لیسانس ادبیات نمایشی به دانشگاه حقوق رفت.ایشان در کنار تحصیل نمایش نامه می نوشت و کارگردانی تئاتر تجربه کرد.دومین تجربه اش با فیلم سینمایی «غزال» در سال 1374 شکل گرفت و با سریال «بازگشت به خانه» در سال 1379 وقتی 27 ساله بود وارد قاب تلویزیون شد.در سال 1380 با فیلم «نان و عشق و موتور 1000» چهره اش دیده شد سپس با فیلم «گاو خونی» در سال 81 و در نهایت با فیلم «چارچنگولی» سال 1387 مشهور شد.اوج درخشش او با تلویزیون در سال 1385 با سریال «زیرزمین» شروع شد .بهاره رهنما اولین بار سال 1370 که 17 ساله و دانشجو بود مسیر بازگشت از دانشگاه به خانه بصورت اتفاقی با پیمان قاسم خانی 26 ساله آشنا شد.

این دو بعد از چند سال دوستی در نهایت سال 1373 باهم ازدواج کردند که ثمره این زندگی یک دختر بنام پریا شد.بهاره رهنما یک خانواده تمام عیار هنری دارد ، خودش بازیگر و همسرش پیمان قاسم خانی علاوه بر نویسندگی و کارگردانی یک بازیگر است .برادر شوهرش مهراب قاسم خوانی هم نویسنده صاحب نام بود و شقایق دهقان جاری اش نیز بازیگر است ، مادرش خانم پروین قائم مقامی هم بعدا بازیگر شد.

بهاره رهنما

ازدواج بهاره رهنما

بهاره رهنما به صورت اتفاقی در مسیر بازگشت از دانشگاه با پیمان قاسم خانی آشنا شده و این آشنایی در سال 1373 منجر به ازدواج گشت که ثمره این ازدواج دختری به نام پریا ( متولد 1376 ) می باشد. 

ازدواج بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی بعد از 22 سال در سال 1394 با توافق دو طرفه به جدایی منجر شد و  خانم رهنما در 4 شهریور 1396 در 44 سالگی با امیر خسرو عباسی (از فعالان صنعت آرایشی و بهداشت ) ازدواج کرد.

امیر خسرو عباسی نیز یک بار ازدواج نموده و یک دختر از همسر سابق خود دارد. در سال 1400 نیز بهاره رهنما از همسر دوم ش جدا شد.

بهاره رهنما

شغل های مختلف بهاره رهنم

بهاره رهنما بازیگر فعالی است، او در کنار بازیگری، سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد و در برندهای مختلف بعنوان مدلینگ حضور دارد. همچنین کنار فعالیت های مختلف خود رستوران داری نیز می کند و رستوران «گوزن» در سعادت آباد تهران متعلق به ایشان می باشد.

بهاره رهنما

حواشی جنجالی درباره بهاره رهنما

صحبت‌های بهاره رهنما در قسمتی از مجموعه «شام ایرانی» که گفته بود «دخترهای امروزی سر و وضعشون نیکول کیدمن و طرز فکرشون لر» با واکنش‌های زیادی موجه شد.رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد خواستار برخورد با وی شد.

بهاره رهنما

داستان دعوای سیروان خسروی با بهاره رهنما به فروردین ماه سال ۱۳۹۷ بر می‌گردد.سیروان خسروی در یک پست اینستاگرامی، نسبت به وضعیت و مشکلات کشور انتقادات تندی را مطرح کرد. نوک پیکان انتقادات او هم نسبت به سلبریتی‌هایی بود که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶، فعالیت‌های تبلیغاتی داشتند. او گفته بود:«مشمئزکننده‌تر از وضعیت اسفناک کشور، پُست‌های انتقادی سلبریتی‌هایی هستش که پارسال همین موقع در حال یارگیریِ بنفش بودن، قبل‌تر هم مشغول یارگیری سبز و امروز هم که منتقدند و فردا هم حامی رنگ مد روز و باب میل اکثریت خواهند بود.»

بهاره رهنما

بعد از آن، امیرمهدی ژوله به آن پست سیروان خسروی واکنش نشان داد، ولی در اتفاقی عجیب، اینستاگرام این بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون هک شد. پس از هک صفحه امیرمهدی ژوله، بهاره رهنما در توئیتر ضمن حمایت از ژوله انتقادات تندی را علیه سیروان خسروی مطرح کرد. او در چند توئیت نسبت به نظرهای سیروان خسروی، نقدهای جدی را بیان کرد و از مهم‌ترین نکات اشاره شده توسط بهاره رهنما هم این بود که سیروان خسروی را متهم به جلب توجه با بی‌ادبی کرده بود. در همان زمان و پس از صحبت‌های بهاره رهنما، سیروان خسروی سکوت کرد، اما شایعاتی مبنی بر شکایت او از این بازیگر سینما و تلویزیون شنیده می‌شد.

بهاره رهنما

حکم دادگاه در اردیبهشت ۹۹ به نفع سیروان خسروی صادر و خانم بازیگر به تحمل ۵۰ ضربه شلاق تعزیری محکوم شد. اجرای این حکم به دلیل موقعیت اجتماعی رهنما و همچنین عدم سابقه او، دو سال به حالت تعلیق درآمده است. حکم صادره از سوی دادگاه تجدید نظر استان تهران است. به این ترتیب اگر بهاره رهنما در دو سال آینده مرتکب تخلف شود این حکم نیز خود به خود به اجرا در می‌آید، در غیر این صورت پس از دو سال محکومیت او بی اثر می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان