قیمت مسکن

این خانه ها را خوش قیمت بخرید /مشخصات آپارتمان‌های ارزان قیمت تهران

در گزارش زیر به بررسی مشخصات آپارتمان‌های ارزان قیمت تهران خواهیم‌ پرداخت.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

 از آنجایی که قیمت خانه در چند سال اخیر نوسان زیادی داشته است و قیمت‌ها به سرعت درحال افزایش است، عده‌ای از مردم به دنبال خانه های نقلی و ارزان قیمت می‌گردند. ما در این گزارش خانه‌های ارزان قیمت سطح تهران را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

واحد آپارتمانی در تهرانپارس‌شرقی با متراژ ۴۴ متر که ۲۰ سال از ساخت آن گذشته باشد و تک خوابه باشد، ۱ میلیارد و ۲۶۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین واحدی ۷ ساله در همین منطقه با متراژ ۴۶ متر و ۱ اتاق خواب، ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

آپارتمانی ۴۱ متری در تهران‌نو که ۱۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و یک خوابه باشد، ارزشی معادل ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان دارد.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در پیروزی را دارید، یکی از انتخاب‌های شما می‌تواند آپارتمانی نوساز با متراژ ۴۹ متر و ۱ اتاق خواب به ارزش ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان باشد. همچنین آپارتمانی ۴۰ متری که ۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ اتاق خواب داشته باشد نیز ارزشی معادل ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان دارد.

برای خرید آپارتمانی نوساز در جوادیه با متراژ ۵۵ متر و ۱ اتاق خواب، به بودجه‌ای معادل ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

برای خرید واحدی ۴۶ متری در سلسبیل که ۱۶ سال از ساخت آن می‌گذرد و ۲ اتاق خواب دارد، لازم است مبلغی معادل ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان پرداخت کنید. آپارتمانی ۵۲ متری در جیحون که ۱۵ سال سن دارد و یک خوابه است، ارزشی معادل ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان دارد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان