فرشته حسینی | سن فرشته حسینی

لباس عجیب فرشته حسینی در جشنواره کن/واکنش سام درخشانی به عاشقانه نوید محمد زاده

تصویری از فرشته حسینی در کنار همسرش با لباسی عجیب در جشنواره کن منتشر شد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

فرشته حسینی بازیگر ایرانی_ افغانستانی است که در فیلم های معدودی بازی کرده اما توانسته استعداد بالای خود را در این زمینه به همگان نشان دهد. ماجرای ازدواج فرشته حسینی با نوید محمدزاده تا مدت ها جنجال و خبر داغی برای رسانه ها بود و نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرد. فرشته حسینی با ازدواجش بیشتر معروف شد و توانست از این طریق خود را بر سر زبان ها بیندازد. فرشته حسینی عاشق نوید محمدزاده است و این موضوع را در مراسم های مختلف به هر طریقی بیان می کند. عکس فرشته حسینی و نوید محمدزاده در جشنواره کن.

فرشته حسینی

نوید محمدزاده و فرشته حسینی در فرش قرمز فیلم برادران لیلا در جشنواره کن حاضر شدند که لباس فرشته حسینی سوژه دوربین عکاسان شد.

واکنش سام درخشانی به عکسِ عاشقانه نوید محمدزاده و فرشته حسینی

سام درخشانی با یک استوری اینستاگرامی، به لحظات احساسی حضور نوید محمدزاده و فرشته حسینی در اختتامیه چهلمین جشنواره فیلم فجر، واکنش نشان داد.

در آیین پایانی چهلمین جشنواره فیلم فجر که جمعه ۲۲ بهمن در برج میلاد برگزار شد، فرشته حسینی، برای فیلم «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی، دیپلم افتخار گرفت.

نوید محمدزاده، در این آیین، همسرش را همراهی می‌کرد و عکس‌های زیادی از این دو، در رسانه‌ها و فضای مجازی، پخش شد.

سام درخشانی، با بازپخش یکی از این عکس‌ها در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: «فقط اینه که مهمه، بقیش کشکه، عشقتون پایدار.»

بیوگرافی فرشته حسینی

فرشته حسینی بازیگر افغانستانی سینما و تئاتر در ایران است که در 6 اردیبهشت سال 1376، از پدر و مادری افغان، در تهران به دنیا آمد.

پدر و مادر این بازیگر کشورمان حدود 30 سال پیش به دلیل جنگ از افغانستان به ایران آمده و در تهران ساکن شدند. فرشته دارای خانواده ای پرجمعیتی بوده و شش خواهر و یک برادر دارد.

در زمان کودکی برای تامین هزینه های مدرسه خود مجبور بودم تا دیر وقت در یک کارگاه خیاطی کار کنم تا کمک خرج خانواده هم برای تامین معاش باشم.

روزهای سختی بود که هیچ وقت فراموش نمی کنم ، روزهای که از خستگی زیادی روی چرخ خیاطی خواب می رفتم

اولین بار سال 1376 وقتی 9 ساله بود در دوره دو ساله آموزش بازیگری زیر نظر اساتیدی چون اصغر محبی ، محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور شرکت کرد.

با تئاتر مدرسه از همان دوره ابتدایی شروع کرد تا اینکه در مقطع چهارم ابتدایی در حین مخالفت خانواده با کارگردانی توانست مقام دوم استان تهران را بدست آورد.

بخاطر حساسیت خانوادم بشتر در تئاتر های موزیکال و فرم بازی می کردم سپس در تئاتر رسمی تر هم روی صحنه رفتم و در کنار تئاتر تصمیم گرفتم وارد سینما شود.

اولین بار با فیلم مستند «من یک دختر شادم» به کارگردانی سامره رضایی در سال 1394 جلوی دوربین رفت تا اینکه یکسال بعد در فیلم «رفتن» نوید محمدی بازی کرد.

 فیلم «رفتن» که نازنین بیاتی و بهرنگ علوی نیز حضور داشتند نماینده کشور افغانستان در جشنواره اسکار سال 2016 بود.

فرشته حسینی

ازدواج فرشته حسینی

فرشته حسینی بازیگر توانمند سریال قورباغه چندی پیش در صفحه اینستاگرام خود تولد نوید محمدزاده هم بازی خود در سریال محبوب قورباغه را به شیوه ای متفاوت تبریک گفت.

نوید محمد زاده بازیگر نام آشنای سینمای ایران نیز به بهانه تولد فرشته حسینی عکس دونفره خودشان را منتشر کرد و در متنی جذاب او را جان و گیان خود نامید.

این دو بازیگر محبوب کشورمان پس از مدتی آشنایی در تاریخ 7 مرداد 1400 ازدواج خود را به طور رسمی ثبت نمودند. فرشته حسینی در این روز عکسی از پدرش و سفره عقد خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و حضور پدرش را مایه دلگرمی خود خواند.

نوید محمد زاده همسر فرشته حسینی بازیگر توانای ایرانی است که در 17 فروردین 1365 متولد شد و در فیلم های متعددی به ایفای نقش پرداخت و قدرت بازیگریش را به رخ دیگران کشید.

فرشته حسینی

جایزه بهترین بازیگر زن

خانوم حسینی سال 1395 با فیلم «رفتن» که با حضور بازیگران ایرانی و افغانی ساخته شده است توانست از جشنواره بین المللی مراکش جایزه بهترین بازیگر زن را بگیرد.

بازگشت به افغانستان

اوایل می خواستم به افغانستان برگردم و آنجا فعالیت کنم اما شرایط فعالیت در افغانستان هنوز مهیا نمی بینم و دوستان افغانستانی ام برایم مانع تراشی کرده اند.

 

گلایه‌های حسینی از نگاه‌های نژادپرستانه 

اگرچه فرشته حسینی در برنامه زنده تلویزیونی ، در دفاع از هنرمندان و سینماگران ایرانی برآمد، اما همواره از نگاه‌های تبعیض آمیزی که در جامعه نسبت به پناهجویان افغان وجود دارد، گلایه داشته است.

چندی پیش این بازیگر، دل‌نوشته‌ای را در فضای مجازی منتشر ساخت که متن آن به این شرح بود:

"متولد ایرانم، از پدر و مادری افغانستانی. چی باعث می‌شود کسی فکر بکند من نباید از حقوق انسانی بهره مند باشم؟ کی تصمیم می‌گیرد که اجازه داشتن عزت نفس، حقوق برابر و آرامش رو به من ندهد؟ چی باعث می‌شود وقتی می‌خواهید کسی رو مسخره کنید بگویید مثل افغانیا می‌ماند؟ چی توی من وجود دارد که آنقدر شما رو آزار می‌دهد؟"

در بخش دیگری از این دل‌نوشته آمده بود: "این مرزها قرار نیست که تعیین بکند که چه کسانی رو باید دوست داشته باشیم و از چه کسایی متنفر باشیم بدون این که ارتباطی برقرار شده باشد. قرار نیست هیچ مرزی مانع عشق ورزیدن و احترام بشود."

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان