پیشکسوت نهضت انقلاب اسلامی درگذشت

مصطفی حائری زاده پس از طی یک دوره طولانی مدت بیماری دار فانی را وداع گفت.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

حاج مصطفی حائری زاده از پیشکسوتان نهضت انقلاب اسلامی در واپسین ساعات ماه رحمت الهی و پس از طی یک دوره طولانی مدت بیماری دار فانی را وداع گفت.

حاج مصطفی حائری‌زاده از مبارزین با سابقه‌ای بود که از جوانی پا به عرصه مبارزه با استبداد و استکبار گذاشت و با شکل گیری نهضت انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) همراه با دیگر اعضای موتلفه اسلامی، مبارزه با رژیم را دنبال کرد.

آن مرحوم پس از پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت تشکیلاتی خود را در حزب جمهوری اسلامی پی گرفت و علاوه بر عضویت در شورای مرکزی در بخش های اجرایی آن نیز ایفای مسوولیت کرد.

پس از تعطیلی حزب جمهوری اسلامی، در بازسازی موتلفه اسلامی نقش جدی داشت و در جایگاه های مختلفی چون عضو موسس، عضو هیات نظارت، عضو شورای مرکزی و نیز فعالیت در بخش های مختلف اجرایی حزب موتلفه اسلامی مثمر ثمر بود.

همراهی با دیده بان انقلاب شهید سید اسدالله لاجوردی در جایگاه های مختلف مسوولیتی آن شهید بزرگوار، از دیگر عرصه های خدمت رسانی مرحوم حائری زاده بود.

حزب موتلفه اسلامی درگذشت این یار دیرین انقلاب، امام و رهبری را به رهبرمعظم انقلاب، دوستان، همرزمان و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض نموده و برای آن فقید سعید از درگاه خداوند متعال علو درجات مسالت می نماید.

مراسم تشییع و تدفین آن مرحوم ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در قطعه ۲۱ بهشت زهرا(س) برگزار خواهد شد.

مراسم بزرگداشت آن فقید سعید نیز روز جمعه ۱۶ اردیبهشت از ساعت ۳۰/۱۰ تا ۱۲ در مسجد الغدیر واقع در بلوار میرداماد تهران برگزار می گردد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان