اطلاعیه سازمان هواشناسی درباره تعطیلات بارانی برای تهرانی‌ها

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران امروز نیمه ابری تا ابری است و در بعضی نقاط مستعد احتمال بارش باران، رگبار و رعد و برق است.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، با نفوذ متناوب زبانه‌های سامانه بارشی در بعضی ساعات آسمان ابری همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید (به ویژه در ساعات بعدازظهر و شب) و از امروز تا صبح سه شنبه(۱۳ اردیبهشت ماه) در بعضی ساعت‌ها بارش باران، رگبار و رعد و برق (با احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد) در سطح استان و در روزهای سه شنبه تا جمعه (۱۶ اردیبهشت ماه) بویژه در مناطقی از شمال استان و ارتفاعات در بعضی ساعات، بارش باران، رگبار و رعد و برق و مه پیش بینی می‌شود.

همچنین در روز دوشنبه ( ۱۲ فروردین ماه) کاهش محسوس دما و از ظهر سه شنبه تا پایان هفته روند افزایش نسبی دما مورد انتظار است. همچنین در پاره‌ای از نقاط (به ویژه بخش های جنوبی استان) رخداد وزش باد شدید موقتی، خیزش گردوخاک محلی و نفوذ گرد و غبار انتقالی و کاهش دید طی دو روز آینده دور از انتظار نیست.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه آلودگی- امین آباد و آبعلی با کمینه دمای ۲ درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

آسمان تهران فردا (۱۳ اردیبهشت ماه) کمی ابری تا نیمه ابری گاهی وزش باد و بارش پراکنده و در شب نیمه ابری تا ابری و وزش باد گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۱۴ اردیبهشت ماه) نیمه ابری و وزش باد گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان