نرگس محمدی | نرگس محمدی همسر

عکس نرگس محمدی در کنار اقای بازیگر | ناراحتی علی اوجی از نرگس محمدی

عکس نرگس محمدی در کنار سعید نعمت اللهی منتشر شد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

نرگس محمدی و همسرش در برنامه دورهمی شرکت کردند و خاطره ای را تعریف کردند که همه حضار را به خنده انداخت. نرگس محمدی عکسی از خودش در کنار همسرش منتشر کرده است که یک پسر بچه را در آغوش گرفته اند که این عکس حواشی زیادی به دنبال داشته است.نرگس محمدی در سال 1396 با علی اوجی ازدواج کرد. نرگس محمدی در سال گذشته برادر زاده اش را از دست داد و این اتفاق لطمه ی بسیار بدی از لحاظ روحی به او زد.نرگس محمدی یکی از بی حاشیه ترین بازیگران ایران است . غیرممکن است کسی اهل و فیلم و سریال (البته از نوع وطنی) باشد و نرگس محمدی را نشناسد.  نرگس محمدی بازیگر ایرانی است که با سریال ستایش به شهرت رسید.

نرگس محمدی عکس جدیدی از خود در کنار سعید نعمت اللهی منتشر کرده است. عکسی که پخش شده پشت صحنه فیلم پدرگواردیولا است.

نرگس محمدی

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی متولد سال 1364 و فروردین ماهی می باشد. او زاده شهر تهران است و در رشته پرستاری تحصیل کرده، خانم محمدی از اوایل دهه 80 وارد دنیای بازیگر یشد و سپس با بازی در سریال ستایش به شهرت بالایی دست پیدا کردخانم محمدی اصالتا اهل سراب (تبریز) می باشد. در خانواده ای 5 نفره متولد شده، فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و یک برادر دارد.

خانواده نرگس محمدی

نرگس فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و برادر به نام های سارا و محسن دارد. هر دوی آنها ازدواج کرده اند . شوهرخواهر نرگس محمدی آقای غفوریان کار عکاسی را دنبال می کنند، خواهرش نیز دستی بر آتش نقاشی دارد. محسن برادر نرگس محمدی هم پیش از او در چند فیلم کوتاه بازی کرده بود اما الان درگیر کار است و بازیگری را دنبال نمی کند. او ازدواج کرده و اس مهمسرش فاطمه است . دو فرزند پسر داشت که امروز خبر تلخ و ناگوار فوت یکی از پسرانش که کوچکتر بود منتشر شد.

شهرت نرگس محمدی

او با شکرت در کلاس های آزاد بازیگری وارد دنیای سینما و تلویزیون شده است. در ابتدا کار خود را با تئاتر شروع کرده و با بازی در فیلم ریسمان باز وارد دنیای سینما شد، او سپس با بازی در فیلم سینمایی آناهیتا استعداد بازیگری خودش را نشان داد و سپس برای نقش اول سریال ستایش انتخاب شد.نرگس محمدی در سال 1396 با علی اوجی (بازیگر و تهیه کننده موسیقی) ازدواج کرد. آنها پس از حضور نرگس محمدی در برنامه تاک شو پربیننده (دورهمی) به طور رسمی با هم ازدواج کردند.

نرگس محمدی

سوابق هنری نرگس محمدی

او ابتدا به تئاتر مشغول شد. اولین حضور سینمایی وی در فیلم ریسمان باز بود. وی با بازی در آناهیتا (فیلم) نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد. وی در اردیبهشت ۹۶ با علی اوجی ازدواج کرد خبر این عروسی با انتشار چند عکس از سالن عقدشان رسانه ای شد. نرگس محمدی متولد 9 فروردین 1364 در تهران و فارغ التحصیل رشته پرستاری میباشد. علی اوجی بازیگر و تهیه کننده سینما و موسیقی است که  متولد 17 اسفند ماه 1356 در تهران می باشد و تاکنون در سریالهای نظیر پژمان و در حاشیه حضور داشته است . البته وی بیشتر در زمینه ی تهیه کننده گی و برگزار کننده گی برنامه های فرهنگی و هنری فعالیت دارد و دوستان سینمایی و موسیقیایی زیادی نیز دارد.

گریم نرگس محدی در سریال ستایش

پخش سری سوم سریال ستایش سوژه شبکه‌های اجتماعی شده بود. این فصل که از فردای فصل دوم آغاز شد و در سیر داستانی در امتداد فصل دوم بود، از این جهت سوژه شده که در آن چهره نرگس محمدی هنرپیشه نقش ستایش جوان‌تر از فصل دوم است.حالا به شوخی در شبکه‌های اجتماعی این اتفاق را مقایس می‌کنند با ماجرای بنجامین باتن که هرچه سنش بالا می‌رفت جوانتر می‌شد! البته این اتفاق شاید به دلیل همزمانی ساخت سریال ستایش ۳ با بوی باران باشد و ممکن است محمدی در هر دو سریال همزمان جلوی دوربین می‌رفته و امکان گریم سنگین روی صورتش نبوده است! بر اساس گفته تهیه کننده ستایش چند وقتی این تداخل زمانی میان دو سریال ایجاد شده است.

نرگس محمدی

فیلم شناسی نرگس محمدی

عملیات مهد کودک (1391)

ساعت شلوغی (فیلم 1390) (1390)

آناهیتا (فیلم) (1387)

سوپر استار (فیلم) (1387)

اخراجی ها 2 (1387)

ریسمان باز (1386)

نرگس محمدی در تلویزیون

1394 زعفرانی

1393 معمای شاه

1393 ما فرشته نیستیم (مجموعه تلویزیونی)

1392 ستایش (مجموعه تلویزیونی) (سری دوم)

1391 میلیاردر

1390 شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

1390 ششمین نفر

1390 ستایش

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان