فروش فوق العاده سایپا | ثبتنام فروش فوق العاده سایپا

فروش فوق العاده سایپا آغاز شد | لینک ثبتنام فروش فوق العاده سایپا

از صبح امروز فروش فوق العاده محصولات سایپا آغاز شده است.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

فروش فوق العاده گروه خودروسازی سایپا در راستای تقاضای زیاد خودرو انجام شده است. در فروش فوق العاده سایپا در فروردین ماه 4 محصول از محصولات سایپا به فروش می رسند. زمان تحویل خودروها در فروش فوق العاده متغیر خواهد بود و شرایط ثبتنام، قرعه کشی و زمان تحویل در همان دوره اعلام خواهد شد. البته چندی پیش اعلام شده بود که قرار است طرح قرعه کشی خودرو حذف شود تا قیمت خودرو به ثبات برسد. باید ببینیم حذف قرعه کشی فروش فوق العاده چه تاثیری بر قیمت خودرو می گذارد. شرایط ثبتنام و سایر جزئیات طرح فروش فوق العاده سایپا را در ادامه بخوانید.

گروه خودروسازی سایپا، اولین فروش فوق‌العاده چهار محصول خود در سال جدید را هم در راستای اجرای چهارمین مرحله از طرح حمایتی از قانون حمایت از خانواده و جوانی (برای سه محصول) جمعیت از ۹ صبح امروز (دوشنبه) به مدت دو روز به مرحله اجرا گذاشته است. نکته قابل توجه این است که خودرو‌های کوییک و تیبا با مدل ۱۴۰۰ عرضه خواهند شد.

گروه خودروسازی سایپا فروش فوق العاده ۴ محصول ساینا S، کوییک با گیربکس معمولی، تیبا sx  و وانت ۱۵۱  را به مدت دو روز و به صورت شبانه روز آغاز می کند.

حداکثر زمان تحویل محصولات یاد شده در فروش فوق العاده، ٩٠ روزه است.

بر این اساس متقاضیان با مراجعه به آدرس اینترنتی saipa.iranecar.com می توانند در این طرح فروش ثبت نام کنند و در فرآیند قرعه کشی قرار گیرند.

فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا ظرف مدت یک روز پس از اتمام قرعه کشی اعلام خواهد شد. همچنین پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبان فروش فوق‌العاده باید در مدت سه روز نسبت به واریز کامل وجه اقدام کنند.

فروش فوق العاده

گروه خودروسازی سایپا نیز همانند دیگر خودروساز کشور، براساس یک برنامه تعیین شده، قرعه کشی چندین محصول از این شرکت را برگزار و بخشی از نیاز بازار را به صورت پیش‌فروش عرضه می‌کند. هر بار که اطلاعیه مربوط به پیش‌فروش بیان می‌شود، شرایط پیش فروش محصولات سایپا مربوط به خرید هم اطلاع‌رسانی می‌شود تا متقاضیان بر اساس جزئیات آن جهت خرید خودرو تصمیم بگیرند.

در ادامه جداول زمان و نحوه پیش فروش سایپا برای هر محصول سایپا (کوییک، کوییک آر، کوییک اس، تیبا 2، ساینا و شاهین) به همراه قیمت روز خودرو صفر که به صورت هفتگی و ماهانه در طرح‌های سه ماهه و یکساله اعلام می‌شود، اشاره خواهد شد.

فروش فوق العاده شاهین (فروردین)

گروه خودروسازی سایپا فروش فوق العاده ماشین شاهین را بدون قرعه کشی از تاریخ ۳۰ فروردین ماه آغاز می‌کند.

فروش فوق العاده شاهین.جی از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۳۰ فروردین ماه آغاز و تا زمان ظرفیت ادامه دارد.

زمان تحویل خودرو = حداکثر ۹۰ روز ( سه ماه) است.

در صورت تاخیر احتمالی در تحویل خودرو= ۳۶ درصد سود سالانه (۳ درصد ماهانه) در نظر گرفته شده است.

جهت ثبت نام سایپا به سایت فروش محصولات سایپا مراجعه نمایید.

فروش فوق العاده

فروش فوق‌العاده ۴ محصول سایپا

مرحله اول فروش فوق‌العاده سایپا در سال ۱۴۰۱ آغاز شد.

ثبت‌نام از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۲۹ فروردین به مدت دو شبانه روز تا پایان روز ۳۰ فروردین ادامه دارد.

اولین فروش فوری سایپا برای مادران

گروه خودروسازی از اولین پیش فروش فوری سه محصول خود را ویژه مادران خبر داد.

ثبت نام از روز دوشنبه ۲۹ فروردین تا پایان روز ۳۰ فروردین ماه انجام می‌شود.

بهترین خودرو سایپا را بدون قرعه کشی بخرید

این طرح از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ تا زمان تکمیل ظرفیت بر روی سایت شرکت سایپا فعال خواهد بود. داشتن گواهینامه برای ثبت نام در طرح الزامی است.

    قیمت : ۳۴۴.۵۸۰.۰۰۰ تومان

فروش فوق العاده

شرایط فروش

گروه سایپا محصولات خود را با توجه به نیاز بازار در شرایط خاص و با روشهای فروش متفاوت عرضه می نماید. مشتریان می توانند با مراجعه به نمایندگیها و یا از طریق وب سایت به خرید محصولات مورد نظر بپردازند. روشهای فروش تحت قالب فروش فوری، پیش فروش و یا روشهای اعتباری ، لیزینگ و ... طراحی و عرضه می گردند.

نکته قابل توجه:

جهت خرید خودرو حتماً‌ بایستی ثبت نام (احراز هویت) مشتری انجام شده باشد و مشتری نام کاربری (کد ملی) و رمز عبور از سامانه فروش سایپا دریافت نماید.

جهت ثبت نام، شماره همراه (موبایل) مشتری بایستی بنام خود ایشان باشد در غیر اینصورت امکان احراز هویت مشتری وجود ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان