ترلان پروانه | ترلان پروانه همسر

ترلان پروانه سورپرایز خود را لو داد | خبر خوش ترلان پروانه از ازدواجش

ترانه پروانه از حال خوش و شکرگذاری خود استوری گذاشت.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

ترلان پروانه از بازیگران جوان اما پرحاشیه است. خبر ازدواج ترلان پروانه با بازیگران متعدد و هم چنین چندتا از فوتبالیست ها برای این بازیگر جوان حاشیه های زیادی را درست کرد. ترلان پروانه از جمله بازیگرانی است که از کودکی کار کرده و اکثرا همبازی او در کودکی ارسلان قاسمی بوده و این مورد یکی از حاشیه های ثابت برای این دو بازیگر بوده ولی هر دو اعلام کرده اند که رابطه آنها با هم دیگر فقط رابطه کاری است ترلان پروانه چند روز پیش در استوری اینستاگرام خود اعلام کرد که خبرهای خوشی در راه است ولی به طور کامل بیان نکرد. در ادامه می توانید ماجرای زندگی ترلان پروانه را بخوانید.

ترلان پروانه امروز در استوری اینستاگرام خود کلیپی را منتشر کرد که از خیابان های تهران بود. ترلان پروانه خبر خوش خود را هنوز اعلام نکرده است. پیش از این نیز ترلان پروانه به خاطر آلودگی هوا خبر از حال بد خود داده بود. اما امروز در اینستاگرام کلیپی که منتشر کرده حال خوب او را بازگو می کند.

بیوگرافی ترلان پروانه

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

من برای ارتقای کار بازیگری ام بسیار تلاش کردم و انواع هنرها و فن ها را آموختم. فن بیان، زبان بدن، موسیقی، هنرهای رزمی، سوارکاری و … را یاد گرفتم تا در حرفه ام آماده تر باشم. این در حالی است که درس و مدرسه ام هم همیشه در کنار کارم بوده است.

ترلان پروانه

شروع فعالیت ترلان پروانه

ولین بار سال 1380 در 3 سالگی خانمی در فرودگاه من را دید و به مادرم پیشنهاد بازیم در یک تیزر تبلیغاتی داد که مادرم با علاقه قبول کرد. علاقه از این جهت که مادرم قبل از ازدواج زمان دانشجویی در تئاتر فعالیت هنری داشت

در برنامه آموزشی

ترلان در مدت هفت ماه حضور خود در عرصه تبلیغاتی در 114 تیزر جلوی دوربین رفت تا اینکه به برنامه های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک دعوت شد.

شروع بازیگری

در نهایت سال 1383 وقتی شش ساله بود با «سریال 101 راه برای ذله کردن پدر و مادرها‌» جلوی دوربین رفت سپس در جایزه بزرگ مهران مدیری بازی کرد.

شهرت و سینما

سال 1384 با سریال «شبی از شب ها» در نقش نازنین شناخته شد و در همین سال با فیلم «مادر صدامو میشنوی» اولین تجربه سینمایی اش را هم بدست آورد.

کلاس های ویژه هنری

من برا ارتقای کار بازیگری ام خیلی تلاش کردم و انواع هنرها و فن‌ ها از جمله فن بیان ، زبان بدن ، موسیقی ، هنرهای رزمی و سوارکاری را یاد گرفتم.

البته همه این تلاش ها برای یادگیری درحالی بود که درس و مدرسه همیشه کنار کارم بوده است.

ترلان پروانه

ماجرای ازدواج ترلان پروانه

ازدواج با ارسلان قاسمی !

شایعه ازدواج ترلان پروانه و ارسلان قاسمی از همکاری مشترک و زیاد این دو از سال های دور شروع شد که با واکنش تند مادر ترلان نیز هربار مواجه شده است

ارتباط با سعید عزت الهی

در چند سال اخیر رابطه ترلان پروانه با سعید عزت اللهی (فوتبالیست) برای همگان آشکار شد اما عزت اللهی در نهایت نبود تفاهم را عامل جدایی عنوان کرد.

ترلان پروانه نیز در اینستاگرام خود نوشت :

هرکس بد ما به خلق گوید

ما چهره ز غم نمیخراشیم

ما خوبی او به خلق گوییم

تا هر دو دروغ گفته باشیم

ارتباط با فرشاد احمدزاده

ترلان پروانه

پس از عزت اللهی انتشار فیلمی لو رفته نشان داد ترلان پروانه اینبار با فرشاد احمدزاده بازیکن سابق پرسپولیس رابطه عاشقانه و بسیاز نزدیکی دارد.

تکذیب ارتباط 

خانم پروانه در نهایت بدون اشاره به فیلم لو رفته خود و احمدزاده عنوان کرد هیچگونه رابطه ای بین من و این دو ورزشکار نبوده و پدر و مادر پیگیر این حاشیه ها هستند.

او می گوید در ارتباط با حاشیه سازان نیز اقدام‌ های موثری داشتند که اگر بخواهم بگویم چه اتفاقاتی رخ داده است چندان جالب نخواهد بود.

ترلان پروانه

فیلم‌های سینمایی ترلان پروانه

آهوی پیشونی سفید ۲، ۱۳۹۶

جاده قدیم ۱۳۹۶

گشت ۲، ۱۳۹۵

فراری ۱۳۹۴

درنا دختر آهو ۱۳۹۳

شیفت شب ۱۳۹۳

مردن به وقت شهریور ۱۳۹۲

زندگی مشترک آقای محمودی و بانو ۱۳۹۱

به خاطر پونه ۱۳۹۱

بی خداحافظی ۱۳۹۰

آهوی پیشونی سفید ۱۳۹۰

انسان‌ها بازیگر محسن توکلی ۱۳۸۹

خروس بی محل ۱۳۸۸

نصف مال من، نصف مال تو ۱۳۸۵

پاپیتال ۱۳۸۵

عاشق ۱۳۸۵

چپ دست ۱۳۸۴

مادر صدامو می‌شنوی ۱۳۸۴

زن بدلی ۱۳۸۴

بالا بلند ۱۳۸۴

دغدغه ۱۳۸۴

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان