بهاره رهنما | بهاره رهنما طلاق

بهاره رهنما با این آقا چه نسبتی دارد | تبریک تولد به سبک بهاره رهنما

بهاره رهنما تولد یکی از دوستان مردش را در اینستاگرام تبریک گفت.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

بهاره رهنما از بازیگران پرحاشیه ای است که با دوبار ازدواج و طلاق خود را بر سر زبان ها انداخته است. بهاره رهنما بعد از طلاق اولش از پیمان قاسم خانی با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد. بهاره رهنما از وضعیت زندگی خود با حاجی راضی بود و حال خوشش را برای مردم و طرفداران بیان می کرد. مدتی بعد مهمانی ها و مراسم های تنهایی بهاره رهنما موجب شد شایعاتی از طلاق دوم او بازگو شود. بهاره رهنما بعد از چند ماه در اینستاگرام ماجرای طلاق دوم را نیز تایید کرد.

بهاره رهنما بعد از طلاق خود را با موضوعات مختلفی سرگرم کرد. اموزش هنگ درام، کتاب خوانی، سفرهای تنهایی لاکچری من جمله فعالیت ها و سرگرمی های بهاره رهنما بود. هم چنین او به تازگی اعلام کرده بود که تصمیم به کارگردانی یک اثر و همکاری با یک گروه موسیقی دارد. بهاره رهنما در استوری اینستاگرام خود تولد علی امامیان را تبریک گفت.

بهاره رهنما

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما در 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک به دنیا آمد. پدر او مرحوم جلال رهنما (تاجر) و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) می باشد. او فرزند دوم خانواده بوده و یک خواهر و برادر دوقلو به نام های بهانه و رهام(پزشک) دارد.

خانواده بهاره رهنما در 2 سالگی او به تهران نقل مکان نموده اما با وقوع انقلاب اسلامی در سال 1357 ایران را ترک و به انگلستان رفتند و پس از مدتی با فروکش شدن التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.

ازدواج تا طلاق بهاره رهنما

بهاره رهنما به صورت اتفاقی در مسیر بازگشت از دانشگاه با پیمان قاسم خانی آشنا شده و این آشنایی در سال 1373 منجر به ازدواج گشت که ثمره این ازدواج دختری به نام پریا ( متولد 1376 ) می باشد. 

 رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی بعد از 22 سال در سال 1394 با توافق دو طرفه به جدایی منجر شد و  خانم رهنما در 4 شهریور 1396 در 44 سالگی با امیر خسرو عباسی (از فعالان صنعت آرایشی و بهداشت ) ازدواج کرد. امیر خسرو عباسی نیز یک بار ازدواج نموده و یک دختر از همسر سابق خود دارد.

بهاره رهنما

بهاره رهنما اخیر دومین طلاق خود را نیز علنی کرد. او زمانی خبر را پخش کرد که برنامه شب آهنگی او و همسرش مهمان برنامه بودند. 

بهاره رهنما نوشت: پس از پخش برنامه شب آهنگی با حضور بهاره رهنما و امیر خسرو عباسی بهاره رهنما با انتشار یک استوری خبر جدایی اش را تایید کرد . وی نوشت:

به گمانم گاهی حرف نزدن از چیزی دلیل پنهان کاری نیست و گاهی بقول توده مردم جار زدن هم لزوما دلیل بر شادی نیست!

من یک زن مستقل هستم با قدرت ها و ضعف های خودم و درس ها و دردها و رنج هایی که دوباره بلند شدن و قد کشیدن را بمن آموخت! سالی را که گذراندم تا آخرین روزهایش برایم پر بود از "از دست دادن های سخت" :عاطفی، مالی، کاری و ...

اما به حسب تربیت مادری سخت کوش و پدری مهربان باز هم یا علی گفتم و بلند شدم و با تکیه به خدای بقول مادرم خوبی ها و با باور اینکه پدر هنوز هم مرا میبیند و بعشق مادر بودنم، دست بر زانوی خودم برای ادامه زندگی بلند شده ام!

بهاره رهنما

حواشی بهاره رهنما

بهاره رهنما در فضای مجازی فعالیت زیادی دارد، او بازیگر پر حاشیه ای است که هر روز حواشی جدیدی برایش رقم می خورد.

سیروان خسروی با انتقاد از وضعیت کشور در یک پست اینستاگرامی سلبریتی ها را مقصر دانست و خانم رهنما سیروان را متهم به جلب توجه با بی ادبی کرد که در نهایت سیروان خسروی بخاطر توئیت های بهاره رهنما از وی شکایت کرد و توانست او را به تحمل 50 ضربه شلاق تعزیزی محکوم کند.

 همچنین حضور بهاره رهنما در شام ایرانی حواشی زیادی را برای او رقم زد، همچنین او چندی پیش طی اظهارات عجیب گفته بود «هر کس پس از 30 سال کار نتواند رفاه و آسایش برای خود و اطرافیانش فراهم کند بی دست و پاست» که این اظهارات با واکنش کاربران در فضای مجازی همراه شد.

بهاره رهنما

ماجرای لاغری بهاره رهنما

بهاره رهنما تا چند سال پیش اضافه وزن بسیار زیادی داشت و تقریبا کاری غیرعادی نمی کرد. اما با ازدواج دومش با امیرخسرو عباسی وزنش را کلی کم کرد و با انتشار عکس های تعجب برانگیز و ناجور از خود به همراه همسرش از خبرساز ترین ها در عرصه بازیگران شد. بهاره رهنما در حال حاظر چهره و هیکلی نرمال تر دارد اما ظاهرا نمی تواند دست از یکسری رفتار هایش بردارد. یکی از این رفتار های نامعقول عکس هایی است که در آغوش همسرش می گیرد که بعضی از این عکس ها جایشان در فضای مجازی نیست و کمی خصوصی می باشد اما ظاهرا این چیز ها برای خانم بازیگر اهمیتی ندارد و تنها خبرساز بودن مهم است!

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان