محمد کاسبی | بیماری محمد کاسبی

محمد کاسبی از بیمارستان مرخص شد | تصویر دیده نشده محمد کاسبی بعد از بهبودی

محمد کاسبی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از بیمارستان مرخص شد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

محمد کاسبی، فیلمنامه‌نویس، نمایشنامه‌نویس، کارگردان و بازیگر باسابقه عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون به دلیل عارضه حاد قلبی 26 دی‌ماه 1400 در بیمارستان عرفان سعادت‌آباد بستری شده بود. اکنون حال او مساعد است و از بیمارستان مرخص شده

محمد کاسبی

 محمدمهدی اسماعیلی عصر سه شنبه 9 فروردین ماه با حضور در منزل محمد کاسبی هنرمند پیکسوت که چند ماهی در بستر بیماری بود طی سخنانی با آرزوی شفای کامل برای این هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون کشور، سلامتی و طول عمر با عزت را از خداوند برای وی مسئلت کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه ضمن اعلام آمادگی این وزارتخانه برای هرگونه کمک و حمایت برای بهبودی کامل این هنرمند پیشکسوت کشورمان به مدیر عامل صندوق اعتباری هنر ماموریت داد تا در ادامه همکاری و همراهی های قبلی برای درمان این هنرمند همچنان تا سلامتی کامل تمام تلاش و همت خود را به کار گیرند.

همچنین در ادامه این دیدار بازیگر سریال صاحبدلان نیز ضمن قدردانی از حضور دکتر اسماعیلی گزارشی از روند درمانی و وضعیت جسمانی خود ارائه کرد.

محمد کاسبی همچنین در ادامه با اشاره به شرح حالی از نحوه ورود خود به حوزه سینما، تئاتر و تلویزیون، گفت: با عشق و علاقه وافری وارد این عرصه شدم و همچنان علاقه‌مندم تا زمانی که جان در بدن دارم ادامه دهنده این حرفه باشم.

بازیگر سریال خوش نشین ها با اشاره به اهدای چفیه رهبر معظم انقلاب اسلامی توسط نماینده ایشان و همچنین اهدای انگشتر نمادین شهید حاج قاسم سلیمانی توسط فرزند این سپهبد در دوران بستری در بیمارستان اظهار داشت: در زمان بستریم در بیمارستان این دو هدیه ارزشمند و گرانبها حالم را دگرگون ساخت و پس از دریافت این دو هدیه معنوی روحیه مضاعفی گرفتم .

 مدیر عامل صندوق اعتباری هنر نیز که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را در این دیدار همراهی می کرد در بخشی از این دیدار با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در روند درمانی محمد کاسبی گفت: ما بر اساس وظایف ذاتی همواره خود را خدمتگزار، حامی و همراه اصحاب فرهنگ ، هنر و رسانه می دانیم.
سید مجید پور احمدی یادآور شد: زمانی که آقای دکتر اسماعیلی مطلع شد که آقای کاسبی از بیمارستان مرخص شده، در تماس تلفنی از بنده خواست در اولین فرصت برای احوالپرسی خدمت استاد برسیم. باعث افتخار است که ایشان یکی از اعضای ارزشمند صندوق اعتباری هستند و با تمام ظرفیت خود تا بهبودی کامل و حضور دوباره این هنرمند در صحنه فعالیت های هنری،در کنار وی خواهیم بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان