دو فوتی و چهار مصدوم بر اثر تصادف نیسان با دو دستگاه پراید

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به تصادف نیسان و دو پراید در جاده تهران- ساوه گفت: در این تصادف دو نفر جان باختند و ۴ نفر مصدوم شدند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به تصادف نیسان و دو پراید در جاده تهران- ساوه گفت: در این تصادف دو نفر جان باختند و ۴ نفر مصدوم شدند.

شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: در ساعت ۲۱:۴۰ شب گذشته، گزارشی مبنی بر تصادف یک دستگاه نیسان و دو دستگاه پراید در اتوبان تهران- ساوه بعد از رودخانه شور در مرز استان تهران و ساوه از طریق اورژانس به مرکز مدیریت کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان تهران اعلام شد.

وی گفت: بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات پرند به محل حادثه اعزام شدند.

فتحی بیان کرد: پس از رسیدن تیم های عملیاتی و ارزیابی صحنه مشخص شد این تصادف ۶ حادثه دیده دارد که متاسفانه قبل از رسیدن نیروهای عملیاتی هلال احمر، دو نفر از آنها به دلیل شدت حادثه و جراحات وارده جان باخته اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: با همکاری اورژانس و دیگر عوامل، عملیات امداد و نجات برای امدادرسانی ‌به چهار مصدوم دیگر آغاز شد.

فتحی افزود: یکی از مصدومان حال وخیمی داشت که توسط پزشک اورژانس، داروهای تخصصی احیاء به وی تزریق شد و عملیات احیای قلبی ریوی آغاز و توسط امدادگران هلال احمر رباط کریم به مرکز درمانی فاطمه زهرا(س) رباط کریم منتقل شد.

وی ادامه داد: از مجموع سه مصدوم باقیمانده نیز دو مصدوم دیگر به دلیل نیاز به تکمیل چرخه درمان، توسط همکاران اورژانس به مرکز درمانی منتقل و یک نفر دیگر به صورت سرپایی مداوا شد.

به گزارش فارس، اجساد دو فوتی این حادثه نیز تحویل عوامل انتظامی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان