حامد بهداد | حامد بهداد بیوگرافی | حامد بهداد اینستاگرام

تفریحات لاکچری حامد بهداد | دیدار صمیمانه حامد بهداد با امین حیایی

عکس صمیمانه حامد بهداد در کنار امین حیایی در اینستاگرام منتشر شده است.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

حامد بهداد بازیگر جوان و البته شناخته شده کشورمان است. حامد بهداد جزء معدود بازیگرانی است که هم سابقه کار در تلویزیون را دارد و هم سابقه کار در سینما. حامد بهداد اگرچه در نقش هایش عصبانی است اما بر خلاف آن در زندگی شخصی اش فردی آرام است. حامد بهداد طرفداران بسیاری دارد. حامد بهداد بازیگر کم حاشیه ای است اما در برخی موارد زندگی هنری اش با حاشیه هایی همراه بوده است.

اخیرا در اینستاگرام عکسی از حامد بهداد در کنار امین حیایی، پخش شده است. این دو بازیگر  در پیست اسکی دربند، عکس صمیمانه ای باهم گرفته اند.

حامد بهداد

بیوگرافی حامد بهداد

حامد تفنگساز صابری بهداد زادهٔ ۲۶ آبان ۱۳۵۲ در شهر مشهد است. او دوران کودکی و نوجوانی‌اش را به ترتیب در شهرهای مشهد، تهران و نیشابور زندگی کرده‌است و در دوران دبیرستان دوباره به همراه خانواده‌اش به مشهد بازگشته‌است.او دارای تحصیلات لیسانس رشته بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است.

 

اولین فیلم حامد بهداد

حامد بهداد به واسطه رامبد جوان و پیشنهاد او به همایون اسعدیان وارد سینما شد. او برای فیلم «آخر بازی» بازی خود را به حامد بهداد داد، قبل از آن بهداد در دفتر تبلیغاتی رامبد کار می کرد و ضمن تحصیل در رشته تئاتر آچار فرانسه این دفتر تبلیغاتی بود.

حامد بهداد و دوست صمیمی‌اش

فردی که بیشترین تاثیر را روی زندگی حامد بهداد گذاشته سیدمحسن شهرنازدار است که حامد تمام اطلاعات شفاهی اش را با او چک می کند. حامد هرازگاهی به خراسان و سراغ او می رود، شهرنازدار روزنامه نگار بوده و در زمینه موسیقی و معماری کتاب هایی نوشته است. حامد بهداد برای نخستین بار با فیلم آخر بازی به سینمای ایران معرفی شد و برای آن کاندیدای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر شد. او در فیلم «روز سوم» (محمدحسین لطیفی، ۱۳۸۵) در نقش یک افسر عراقی که در بحبوحه محاصره خرمشهر عاشق دختری خرمشهری می‌شود، ظاهر شد و برای دومین بار پس از «آخر بازی» کاندیدای سیمرغ بلورین از دوره بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.

حامد بهداد

حضور حامد بهداد در کنسرت

بازی بهداد در فیلم «کسی از گربه‌های ایرانی خبر نداره» به کارگردانی بهمن قبادی، موجب راه‌یابی او به جشنواره بین‌المللی فیلم کن شد. او در سال ۱۳۸۹ با نقش‌آفرینی در فیلم «جرم» به کارگردانی مسعود کیمیایی، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر دریافت کرد. حامد بهداد در طول فعالیت هنری‌اش امکان همکاری با بسیاری از کارگردانان بنام سینمای ایران از جمله ناصر تقوایی، مسعود کیمیایی، داریوش مهرجویی و... را داشته‌است که فیلمش با ناصر تقوایی به سرانجام نرسید. بهداد همچنین از شاگردان حمید سمندریان بوده‌است. وی به عنوان خواننده میهمان با گروه موسیقی دارکوب به سرپرستی همایون نصیری همکاری می‌کند و در چند آلبوم و کنسرت این گروه حضور داشته‌است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان