رامبد جوان | ازدواج مجدد رامبد جوان

صحبت تلخ رامبد جوان در خندوانه | همراهی رامبد جوان با بهاره رهنما

رامبد جوان، بهاره رهنما، نوید محمدزاده از جمله هنرمندانی بودند که در سال ۱۴۰۰ به واسطه آن‌چه خارج از پهنه هنر انجام دادند، جلب توجه بسیار کردند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

رامبد جوان بازیگر، کارگردان، نویسنده و مجری ایرانی است. رامبد جوان در کارنامه هنری خود فعالیت های زیادی را داشته است. رامبد جوان اکنون در برنامه خندوانه، مجری شده و در کنار سایر هنرمندان و یک شخصیت عروسکی، به مجری گری در این برنامه مشغول است. رامبد جوان در این برنامه مهمان های زیادی را از قشر های مختلف دعوت می کند و در مورد موضوعات مختلف با ان ها صحبت می کند. رامبد جوان در یکی از این برنامه ها حرفی زده که موجب نارضایتی مردم شده است. پیش از این نیز بهاره رهنما حرفی مشابه را گفته بود.

رامبد جوان و توصیه عجیبش:

اگر پول خرید ندارید، رژیم بگیرید

رامبد جوان که هر از گاهی به واسطه تاکیدش بر خوب بودن حالمان در «خندوانه» با انتقاداتی در فضای مجازی مواجه می‌شود، آذر ۱۴۰۰ چیزی گفت که بیش از همه تعجب‌برانگیز بود؛ او در اینستاگرامش ویدیویی تبلیغاتی منتشر و در آن به گرانی‌های اخیر اشاره کرد، اشاره‌ای که اگرچه در لحظه نخست ظَنِ همدلی با مردمِ تحت فشار را برانگیخت اما چند ثانیه بعد با اضافه شدن جمله «با توجه به افزایش هزینه‌ها، رژیم غذایی بگیرید!» به آن، گمانِ پیشین را نقش بر آب کرد.

این ویدئو که چنین آغاز می‌شد «یک آدامس خریده‌ام ۲۰ هزار تومان، پیش خودم گفتم این آدامس را چه کار کنم؟ آدامس را بندازم دور؟ نه. این را می‌جوم می‌گذارم در یخچال، دوباره از آن استفاده می‌کنم بعد می‌اندازم دور، این‌گونه هزینه‌ها را کمی کنترل می‌کنم.» و در لحظه نخست موجب می‌شد گمان کنیم نشانی از اعتراض این هنرمند به تورم موجود و تبعات آن است با پایانی که ۱۸۰ درجه با شروع متفاوت بود، در فضای مجازی با انتقاداتی گسترده مواجه شد.   

رامبد-جوان-410x285

بهاره رهنما: اگر مثل من آسایش ندارید، بی‌عرضه‌اید  

آبان ۱۴۰۰ بود که بهاره رهنما از روی عرشه یک کشتی تفریحی در ترکیه، بیانیه‌ای صادر کرد که خبرساز شد.  

او که صحبت‌هایش را با مقایسه مردم ایران و چین آغاز کرد: «راز موفقیت چینی‌ها در تمام جهان این است که مردمی بسیار متحد دارند. برخلاف مردم ایران که وقتی همدیگر را می‌بینند، از هم فرار می‌کنند. نباید این‌طور باشد. باید همیار هم باشیم. باید آن حس هموطن بودن در ما زنده شود.» در ادامه چیزی گفت که برای کاربران فضای مجازی، تعحب‌برانگیز، دردناک و عصبانی‌کننده بود.

رهنما ادامه داد: «من این همه سال کار کردم، خیلی عادی است که بتوانم در این سن، آسایش خاطر مالی داشته باشم و زندگی‌ام را راحت بگردانم. هر آدمی که نتواند بعد از ۳۰ سال کار کردن زندگی خوب داشته باشد و آسایش و آرامش برای خودش و خانواده‌اش فراهم کند، به نظرم بی‌دست و پاست. من سال‌ها زحمت کشیدم و کار کردم و طبیعتا الان هم چیزی که دارید می‌بینید، نتیجه زحمات من است.»

کاربران بسیاری با ارائه سند و مدرک از زندگی خود و مادران و پدران‌شان بر این نکته تاکید کردند که دستاورد سال‌ها زحمت کشیدن، الزاما آسایش و آرامش نیست و مواردی که می‌تواند این ادعا را نقض کند، بسیار است.

بیوگرافی رامبد جوان و همسرش

رامبد جوان متولد 1 دی 1350 در تهران ، بازیگر ، مجری و کارگردان است

تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که بازیگری را از تئاتر شروع کرد و از 24 سالگی جلوی دوربین رفت و حالا اجرا می کند و تجربه سه زندگی زناشویی هم دارد !

رامبد جوان تبریزی ، متولد محله شهر آرا در تهران می باشد اما اصالتا اهل تبریز می باشد و تنها یک خواهر بزرگتر بنام پوپگ (بازیگر سابق) دارد.

از تئاتر تا جلوی دوربین

اولین بار در سال 1369 وقتی 19 ساله بود با تئاترهای دانشجویی شروع کرد تا اینکه جدی سال 74 با معرفی فرهاد جم در یک ایپزود سریال «همسران» بازی کرد.

ازدواج رامبد جوان 

رامبد جوان اولین بار دهه هفتاد با خانم ماندانا روحی از بازیگران وقت تئاتر ازدواج کرد که خطبه عقد این دو توسط سید محمد خاتمی خوانده شد.

با این حال این زندگی چند سال بعد به بن بست رسید و از یکدیگر طلاق گرفتند.

rambod-javan-photokade-1

رامبد جوان در 27 اسفند 1387 وقتی 37 ساله بود با سحر دولتشاهی بازیگر 29 ساله ازدواج و باهم زیر یک سقف رفتند که زمان خود بسیار مورد توجه قرار گرفت. این دو باهم در گروه تئاتر آتیلا پسیانی باهم آشنا شدند اما این زندگی بعد از شش سال در سال 1393 به جدایی ختم شد.

دو سال بعد از طلاق خانوم دولتشاهی عکس هایی از رابطه صمیمی رامبد جوان و نگار جواهریان شایعه رابطه این دو را سر زبان ها انداخت.

مدت ها طول کشید تا بصورت تلویحی رامبد جوان و نگار جواهریان ازدواج خود را تایید کردند.بر اساس اذعان دوستانش آنها در سال 95 در کشور یونان مراسم عروسی خود را برگزار کردند که ثمره این زندگی دختری بنام ایراندخت متولد 31 تیر 98 در کاناداست

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان