پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

بلیط هواپیما تبریز تهران یکی از پرتقاضاترین بلیطهای پرواز در سطح کشور می باشد. همه روزه افراد زیادی به پایتخت جهت انجام امور اداری، تجاری، بازرگانی، تفریح و ... سفر می کنند. از تمام شهرهای کشور که دارای فرودگاه هستند پروازهای متعددی به تهران انجام می شود که یکی از مهمترین آنها تبریز است. تبریز به عنوان یکی از قطب های صنعتی و تجارت و بازرگانی ایران شناخته شده و مسافران زیادی از این شهر وارد تهران می شوند. از این رو تقاضا برای بلیط هواپیما تبریز تهران بسیار است.

ایرلاین های مختلفی در این مسیر به جابجایی مسافر و ارائه خدمات می پردازند و تعداد پروازهای زیادی در یک روز از تبریز به تهران صورت می گیرد. برای اطلاع از پروازهای تبریز به تهران و رزرو آنها می توانید به سایت آس چارتر مراجعه کنید و با مقایسه پروازهای مختلف مناسبترین بلیط هواپیما تبریز به تهران را رزرو و خریداری نمایید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تبریز تهران

یکی از بهترین راه ها برای تهیه بلیط هواپیما تبریز تهران خرید اینترنتی است. یکی از مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما صرف کمترین زمان و صرفه جویی در هزینه ها می باشد. همچنین با مراجعه به سایت های فروش اینترنتی بلیط هواپیما مانند آس چارتر، می توانید پروازهای مختلف را مشاهده نموده و قیمتهای آنها را با یکدیگر مقایسه کنید. اطلاعات لازم درباره پروازها را بدست آورده و با توجه به شرایط خود بهترین و مناسبترین بلیط را خریداری کنید. از دیگر مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما می توان به امکان استرداد انلاین بلیط و پشتیبانی 24 ساعته و برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی اشاره نمود.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و استفاده فراوان از گوشی ها و دستگاه های هوشمند، باعث شده است خرید اینترنتی بلیط هواپیما تبریز تهران امری ساده و راحت باشد. سایت های فروش اینترنتی بلیط هواپیما دارای موتور جستجو و فیلترهای مختلف هستند که با وارد نمودن تاریخ پرواز و مشخصات دیگر مانند نوع هواپیما، کلاس پروازی و ... تمامی پروازهای موجود را در کمترین زمان به شما نشان خواهند داد. در نتیجه به راحتی می توانید به صورت اینترنتی بلیط هواپیما را خریداری کنید.

قوانین و مقررات خرید اینترنتی بلیط هواپیما تبریز تهران

خرید اینترنتی بلیط هواپیما شامل یکسری قوانین است که مسافر هنگام رزرو پرواز باید آنها را مدنظر داشته باشد. مهمترین مسئله در خرید اینترنتی بلیط وارد کردن صحیح اطلاعات می باشد. شما باید هنگام رزرو آنلاین بلیط هواپیما تبریز تهران، مشخصاتی همچون نام و نام خانوادگی، کد ملی، سن نوزاد و ... را به درستی وارد نمایید. در صورت اشتباه بودن اطلاعات از سوار شدن به هواپیما ممانعت بعمل خواهد آمد.

بهتر است قبل از رزرو اینترنتی بلیط هواپیما از درستی انتخاب خود اطمینان حاصل نمایید چراکه هر نوع کنسلی بلیط هواپیما از طرف مسافر، براساس قوانین هواپیمایی کشوری، مشمول جریمه خواهد شد. نرخ جریمه در بلیط های سیستمی مطابق با قوانین کنسلی شرکت هواپیمایی مربوطه و در بلیط های چارتری مطابق با قوانین چارترکننده، تعیین می گردد.

قیمت بلیط هواپیما تبریز تهران چقدر است؟

قیمت بلیط هواپیما برای همه مسیرهای پروازی با توجه به فاکتورهایی همچون تاریخ پرواز، ساعت پرواز، نوع ایرلاین، نوع هواپیما، کلاس پروازی، سن افراد و ... محاسبه می شود و نمی توان قیمت مشخصی را تعیین نمود. در پروازهای سیستمی نرخ بلیط کودکان 2 تا 12 سال 50 الی 5 درصد نرخ بزرگسالان و نرخ بلیط کودکان زیر 2 سال 10 درصد نرخ بزرگسالان محاسبه می گردد. اما در پروازهای چارتری قیمت بلیط کودکان با بزرگسالان برابر است.

بلیط هواپیما لحظه آخری تبریز تهران

یکی از راه های خرید بلیط هواپیما با قیمت ارزان، رزرو بلیط لحظه آخری است. افرادی هستند که به صورت مداوم در سفر هستند و خرید بلیط ارزان می تواند تا حد زیادی در هزینه سفر آنها تاثیرگذار باشد. این مسافران می توانند بلیط هواپیما تبریز تهران را به صورت لحظه آخری و با قیمتی ارزانتر خریداری کنند. آژانس های چارتر کننده پرواز و یا ایرلاین ها تمایل دارند تمام صندلی های هواپیمای خود را قبل پرواز به فروش برسانند. از این رو در زمانهایی که پیک سفر محسوب نشده و متقاضی برای پرواز کم باشد، هرچقدر به ساعت پرواز نزدیکتر شویم احتمال رزرو موفقیت آمیز بلیط هواپیما لحظه آخری ارزان بیشتر می گردد.

بلیط لحظه آخری برای افرادی که تعیین زمان سفر به عهده خودشان بوده و الزامی برای حرکت در یک زمان و تاریخ خاص ندارند، بسیار مناسب می باشد.

ایرلاین های ارائه دهنده بلیط هواپیما تبریز تهران

مسیر پروازی تبریز تهران و بلعکس یکی از پر متقاضی ترین مسیرهای پروازی کشور است. تبریز و تهران به عنوان دو قطب اقتصادی کشور محسوب می شوند و افراد زیادی بین این دو شهر در تردد هستند. از این رو پروازهای مختلفی برای این مسیر در نظر گرفته شده است و ایرلاین های مختلفی به جابجایی مسافر و ارائه خدمات می پردازند. از مهمترین ایرلاین های فعال پرواز تبریز تهران می توان به ایران ایر، آتا، آسمان، تابان، کاسپین، قشم ایر، معراج و ایران ایرتور اشاره نمود.

اطلاعات مورد نیاز هنگام خرید بلیط هواپیما تبریز تهران

بهتر است قبل از رزرو پرواز تبریز به تهران راجب یکسری از موارد اطلاعات لازم را داشته باشید. یکی از این موارد مسافت هوایی و مدت زمان پرواز است. شما با دانستن این اطلاعات می توانید بهتر برای سفر خود برنامه ریزی انجام دهید. فاصله هوایی تبریز تا تهران 528 کیلومتر است و پرواز در این مسیر حدود یک ساعت به طول می انجامد. البته در صورت مناسب نبودن شرایط جوی ممکن است این مدت زمان بیشتر نیز گردد.

میزان بار مجازی که مسافر می تواند در این پرواز حمل کند با توجه به ایرلاین و کلاس پروازی متغیر است. اما به طور کلی میزان بار مجاز برای کلاس پروازی اکونومی 20 کیلوگرم و برای کلاس پروازی بیزینس 30 کیلوگرم می باشد. همچنین شما می توانید یک چمدان دستی تا وزن 5 کیلوگرم را با خود به داخل کابین هواپیما ببرید. میزان بار مجاز داخل کابین در ایرلاین های مختلف متفاوت است و در بعضی موارد تا 7 کیلوگرم نیز مجاز می باشد.

فرودگاه تبریز بزرگترین فرودگاه منطقه شمال و شمال غرب کشور محسوب شده و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این فرودگاه دارای 2 ترمینال بوده که شما بعد از خرید بلیط هواپیما تبریز تهران باید به ترمینال پروازهای داخلی فرودگاه تبریز مراجعه کنید. ترمینال مقصد در فرودگاه مهرآباد تهران نیز بستگی به ایرلاین دارد. هر کدام از ایرلاین ها پروازهای خود را از طریق یکی از ترمینال های فرودگاه تهران انجام می دهند. اطلاعات لازم درباره ترمینال پرواز در مبدا و مقصد بر روی بلیط ها درج شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان