10 کشته و مجروح در برخورد شاخ به شاخ تریلر و پراید

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد، از فوت ۳ نفر و مصدوم شدن ۷ نفر در پی برخورد شاخ به شاخ تریلر و پراید حامل اتباع افغانی در محور "یاسوج - اصفهان" خبر داد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد، از فوت ۳ نفر و مصدوم شدن ۷ نفر در پی برخورد شاخ به شاخ تریلر و پراید حامل اتباع افغانی در محور "یاسوج - اصفهان" خبر داد.

جهانبخش وحدت نژاد صبح روز جمعه ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۰ در جمع خبرنگاران، در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت ۷ و ۴۷ دقیقه صبح امروز جمعه ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۰ برخورد شاخ به شاخ تریلر و خودروی پراید واقع در محور "یاسوج - اصفهان" و در محدوده ی روستای سر تنگ پاتاوه ۳ فوتی و ۷ نفر مصدوم برجای گذاشت.

وی با بیان اینکه راننده خودرو احتمالا تبعه ایرانی و دو نفر از فوتی ها و همه مصدومان تبعه افغانستان بوده است، اظهار کرد: خودرو پراید در کمال تعجب ۱۰ نفر را در این خودرو سوار و جا سازی کرد.

وحدت نژاد با بیان اینکه سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵، نیروهای پلیس و یک اکیپ هلال احمر جهت رهاسازی مصدومان در محل حادثه حضور پیدا کردند و همکاری داشتند، تصریح کرد: همه مصدومان با آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: وضغیت ۳ نفر دیگر از مصدومان کاملا وخیم گزارش شده است.

گفتنی است که ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه روز دوشنبه هفتم مهرماه ۱۴۰۰ در پی واژگونی یک خودرو ۴۰۵، پنج دستگاه آمبولانس برای انتقال مصدومان احتمالی به محل حادثه واقع در محدوده روستای «پریکدان» در محور «یاسوج_ شیراز» اعزام شدند که سرنشینان این خودرو اتباع افغانستانی بودند و ۷ تن در این حادثه مصدوم و سه تن کشته شدند.

همچنین ساعت ۸ و ۳۳ دقیقه صبح روز شنبه ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ در پی برخورد شاخ به شاخ دو دستگاه خودروی پراید و پژو پارس واقع در پل "تنگ سریز" شهرستان بویراحمد و ۱۰ کیلومتری شهر یاسوج در محور "یاسوج- اصفهان" یک فوتی و ۱۲ نفر مصدوم برجای گذاشت که از این ۱۲ مصدوم یک نفر راننده خودرو پراید بود و حداقل ۱۱ نفر اتباع افغانستانی بودند.

روز جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ در پی واژگونی خودروی حامل اتباع افغانستانی در محور یاسوج به اصفهان ۸ مصدوم برجای گذاشت.این حادثه رانندگی ساعت ۱۴ و ۳۷ دقیقه در محدوده روستای تنگ سریز و در محور یاسوج _ اصفهان رخ داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان