انتقامجویی عجیب مرد جوان از همسر سابقش

مرد جوانی که برای انتقامجویی از همسر سابقش، عکس‌های او را در فضای مجازی منتشر کرد، از سوی پلیس فتا دستگیر شد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

مرد جوانی که برای انتقامجویی از همسر سابقش، عکس‌های او را در فضای مجازی منتشر کرد، از سوی پلیس فتا دستگیر شد.

چندی پیش زنی جوان با مراجعه به پلیس فتا شکایتی را مطرح کرد. او گفت که شخصی ناشناس با انتشار تصاویر خصوصی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام موجب بر هم‌زدن آرامش روحی و روانی وی و خانواده‌اش شده است.

این زن به کارآگاهان توضیح داد: «مدتی است شخصی ناشناس اقدام به ارسال پیامک‌های حاوی الفاظ رکیک و توهین‌آمیز نسبت به من می‌کند. همچنین با ایجاد صفحه‌ای در اینستاگرام به نام من و گذاشتن شماره تماسم موجب شده تا عده زیادی برایم مزاحمت تلفنی ایجاد کنند.»

با توجه به ارائه مستندات توسط شاکی و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی و پلیسی صورت‌گرفته توسط کارشناسان، متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به پلیس فتا احضار شد.

متهم در بازجویی‌های اولیه منکر اتهامش شد. با این حال، در ادامه پس از روبه‌روشدن با مستندات، به جرمش اعتراف کرد. او انگیزه خود را از انجام این کار انتقامجویی عنوان کرد. مجرم در بازجویی‌ها گفت: «به‌دلیل اختلافاتی که با همسر سابقم داشتم، تصمیم گرفتم از این طریق و با عکس‌های خصوصی او دست به انتقام‌گیری بزنم.»

با اعتراف متهم، پرونده در نهایت تکمیل و برای سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال شد.

پرونده‌ای مشابه

این در حالی است که در پرونده دیگری نیز متهم سایبری با ایجاد پروفایل جعلی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و انتشار تصاویر خصوصی همسر سابقش باعث هتک حیثیت او شده بود. در پی طرح شکایت از سوی زنی جوان با موضوع انتشار تصاویر خصوصی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، پرونده اولیه تشکیل شد و رسیدگی به آن در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

بر اساس مستندات ارائه‌شده توسط شاکی و تحقیقات صورت‌گرفته مشخص شد مجرم سایبری با در اختیار داشتن تصاویر خصوصی این زن و ایجاد صفحه جعلی در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به انتشار عکس‌ها کرده است. درنهایت با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی، گرداننده صفحه اینستاگرامی شناسایی شد. متهم پس از حضور در پلیس فتا در اظهارات خود به جرمش اعتراف کرد. در ادامه مشخص شد او که همسر سابق شاکی بود، به دلیل اختلافات قبلی اقدام به ایجاد پروفایلی جعلی و انتشار تصاویر کرده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان