صیادان بوشهری در خلیج‌ فارس مفقود شدند

روز گذشته سه صیاد دیری با طوفانی شدن دریا در خلیج‌فارس مفقود شدند و تلاش‌ها برای نجات این افراد ادامه دارد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

روز گذشته سه صیاد دیری با طوفانی شدن دریا در خلیج‌فارس مفقود شدند و تلاش‌ها برای نجات این افراد ادامه دارد.

یکی از صیادان شهرستان دیر در خصوص مفقود شدن ۳ صیاد در خلیج فارس اظهار کرد: روز گذشته صیادی از اهالی روستای ساحلی سالم آباد تنگستان، طی تماس تلفنی با یکی از اقوام خوداعلام می‌کند که قایق صیادی وی با سه سرنشین حدود چهار مایلی خورخان بردخون به دلیل سنگینی بار و مواج شدن دریا دچار غرق شدگی شده و کمک کنید.

وی گفت: پس از آن تماس تاکنون با این افراد نتوانسته‌ایم ارتباطی برقرار کنیم و بلافاصله به صیادان بومی و بسیج دریایی خورخان اطلاع  و کار گشت‌زنی دریایی را با کمک مردم شروع کردیم.

ماشالله واعظ فرمانده بسیج دریایی خورخان بردخون گفت: به محض دریافت خبر توسط بسیج دریایی، نیروهای بسیجی پایگاه شهید غلامی خورخان و پایگاه شهید ابراهیمی کری، فراخوان و آماده اعزام شدند که به دلیل طوفانی بودن دریا و جزر شدید در منطقه خورخان به ساعات پایانی شب موکول شد.

وی در ادامه گفت: در نهایت جست‌وجوها توسط نیروهای مردمی در قالب بسیج دریایی از خورخان،کری و دیر، شناورهای رزمی پایگاه شهید دلواری عامری ، شناور ناجی اداره بندر دیر و سه فروند بالگرد از منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، اداره بنادر و دریانوردی و هلال احمر بوشهر تاکنون ادامه دارد.

تاکنون دو مخزن سوخت و پرچم نشانگر تور ماهیگیری توسط شناورهای مردمی پیدا شده است.

منبع: فارس

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان