بازداشت پرستار خانگی بعد از مرگ مشکوک پیرمرد

به دنبال مرگ مشکوک پیرمرد ثروتمند، پرستار خانگی وی که 150 میلیون تومان از حساب وی برداشت کرده بود، بازداشت شد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

به دنبال مرگ مشکوک پیرمرد ثروتمند، پرستار خانگی وی که 150 میلیون تومان از حساب وی برداشت کرده بود، بازداشت شد.

ساعت 7 شب پنجشنبه 28 بهمن، مرگ مشکوک مردی 84 ساله به مأموران کلانتری 163 ولنجک اعلام شد. دقایقی بعد  بازپرس حبیب الله صادقی و تیم جنایی وارد عمل شد.

در بررسی‌های اولیه پرستار خانگی پیرمرد به مأموران گفت: او به تنهایی زندگی می‌کرد و من برای نگهداری‌اش مدتی بود که به خانه‌اش آمده بودم.

دخترش هم ساکن امریکا بود و تلفنی با هم در تماس بودند. روز حادثه بعد از اینکه کارها را انجام دادم به سراغش رفتم اما هر چه او را صدا زدم جواب نداد. نگران شدم و به اورژانس زنگ زدم. وقتی امدادگران آمدند به من گفتند که فوت کرده است.

در حالی که مرد جوان چنین ادعایی داشت، در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد چند روز قبل از مرگ پیرمرد از حساب او 150 میلیون تومان برداشت شده و به حساب این مرد  واریز شده است. با برملا شدن این موضوع دوباره  از پرستار تحقیق شد و او گفت: چند روز قبل با دختر پیرمرد صحبت می‌کردم. او گفت از آنجایی که برای  پدرم زحمت زیادی می‌کشی و خیلی به او محبت می‌کنی، از حساب پدرم 150 میلیون تومان بردار و به حساب خودت واریز کن . من هم طبق خواسته دخترش این کار را انجام دادم.

باتوجه به مرگ مشکوک پیرمرد، جسد برای مشخص شدن علت مرگ به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور بازداشت پرستار خانگی و تحقیق از دختر مقتول درخصوص ادعای واریز 150 میلیون تومان را صادر کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان