فرشته حسینی | بیوگرافی فرشته حسینی | ازدواج فرشته حسینی

بوسه نوید محمدزاده به دستان فرشته حسینی | ناراحتی فرشته حسینی از چیست؟

فرشته حسینی در شب گذشته در جشنواره فجر جایزه دریافت کرد و حرکات نوید محمدزاده با همسرش در این میان بسیار مورد توجه قرار گرفته راست.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

فرشته حسینی بازیگر ایرانی که اصالتا افغان است و به همراه خانواده اش در ایران زندگی می کند.فرشته حسینی از کودکی کار کرده و برای کمک به امرار معاش خانواده اش در یک خیاطی کار میکرد.فرشته حسینی اخیرا با نوید محمدزاده سوپراستار ایران ازدواج کرد.فرشته حسینی در حال حاضر در صربستان بسر میبرد و مشغول به ایفای نقش در یک فیلم سینمایی است.در چند وقت اخیر ماجرای طلاق فرشته حسینی از نوید محمدزاده منتشر شده است و عجیب اینکه بسیاری از کاربران بدون در نظر گرفتن اینکه چنین موضوعی شایعه است جمله «چقدر زود» را نوشته اند و برخی هم گفته اند طلاق را پیش بینی کرده بودند!فرشته حسینی در شب گذشته در جشنواره فجر جایزه دریافت کرد و حرکات نوید محمدزاده با همسرش در این میان بسیار مورد توجه قرار گرفته راست.

طلاق فرشته حسینی

فرشته حسینی بازیگر نوعروس ایرانی- افغانی است . فرشته حسینی چندی پیش شائبه جدایی از نوید محمد زاده را با سفرش به افغانستان و همراهی قلبی همسرش را با این سفر، تکذیب کرد . همچنین نوید محمد زاده با انتشار پستی این شایعه را تکذیب کرد و برای همسر خود آروزی موفقیت و سلامتی کرده بود.

چندیست که صحبت هایی از طلاق و جدایی فرشته حسینی و نوید محمدزاده به گوش می رسد. حال بعد از آن همه حاشیه سازی رسانه های مختلف به تازگی عکسی از مردی جوان در اینستاگرام منتشر شده است که طبق گفته منابع آگاه گویا عکس همسر سابق فرشته حسینی می باشد. البته سایت رستا هیچگونه تایید یا تکذیبیه ای ندارد.

فرشته حسینی

بیوگرافی فرشته حسینی 

فرشته حسینی متولد ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶ بازیگر افغانستانی است.وی از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی‌تبار در تهران زاده شد. او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد. او از دانش‌آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است.

فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹ سال سن داشت آغاز کرد و به‌خاطر حساسیت‌هایی که خانواده‌اش داشتند فعالیتش را از تئاتر شروع کرد. وی در کنار تئاتر در فیلم‌های سینمایی و مستند هم بازی کرده‌است.او نخستین‌بار بازی در فیلم مستند من یک بازیگر شادم به کارگردانی سامره رضایی در سال ۱۳۹۴ جلوی دوربین رفت. همچنین با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی در جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم مراکش موفق به کسب بهترین بازیگر زن برای بازی در این فیلم شد.

فرشته حسینی

سوابق هنری فرشته حسینی

سونامی فیلمی با مضمون ورزشی است که داستان زندگی یک جوان تکواندوکار را روایت می‌کند که در زندگی خود با مسائلی مواجه می‌شود. در این فیلم بازیگران دیگری چون بهرام رادان، مهرداد صدیقیان، علیرضا شجاع نوری، رعنا آزادی ور، محمد رضا غفاری، علیرضا استادی، امیر مهدی ژوله، ستاره پسیانی و… نقش آفرینی کرده‌اند. این فیلم برای نخستین بار در سال 1397 از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر اکران شد.

شکست همزمان بیست استخوان با نام بین‌المللی رونا، مادر عظیم فیلمی به نویسندگی جمشید محمودی، نماینده سینمای افغانستان در نود و یکمین دوره جوایز اسکار بوده است. این فیلم داستان زندگی یک خانواده افغان با بازی محسن تنابنده است که فاروق برای فرستادن قاچاقی مادر و برادرش به افغانستان تلاش می‌کند، ولی لحظات آخر متوجه بیماری کلیوی مادرش می‌شود و باید بین جان خود و مادرش یکی را انتخاب کند.

از جوایز این فیلم می‌توان به جایزه بهترین فیلم از جشنواره بین‌الملی فیلم استکهلم سوئد، دیپلم افتخار بهترین فیلم آسیایی از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، دیپلم افتخار بهترین فیلم در بخش بین الادیان از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، جایزه بهترین فیلم از جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان کره جنوبی، جایزه ویژه هیئت داوران از جشنواره بین‌المللی وزول فرانسه، جایزه بهترین فیلم از جشنواره بین‌المللی فیلم دیوراما هندوستان و… اشاره کرد.

فرشته حسینی

فیلم یلدا داستان زندگی زنی است که به دلیل قتل مردی در زندان به سر می‌برد. او به یک برنامه تلویزیونی دعوت شده تا در آن برنامه از دختر مقتول رضایت بگیرد و مشکلاتی در روند فیلم به وجود می‌آید. در این فیلم بازیگرانی چون صدف عسکری، بهناز جعفری، فرشته صدرعرفایی، بابک کریمی، آرمان درویش، فقیه سلطانی، بهرام افشاری و… نقش آفرینی کرده‌اند. این فیلم برنده جایزه بزرگ هیئت داوران جشنواره ساندنس شده است.

ازدواج فرشته حسینی 

در اردیبهشت ۱۴۰۰، نوید محمدزاده، هم‌بازی حسینی در قورباغه با انتشار پستی از تولدش در اینستاگرام رابطهٔ خود را اعلام کردند. این دو در تیر ۱۴۰۰ ازدواج خود را تأیید کردند.

فرشته حسینی همسر نوید محمدزاده بازیگر مشهور بازیگر مرد مشهور ایرانی با انتشار تصاویری از سفر خود به افغانستان خبر داد. فرشته حسینی همسر نوید محمدزاده که بازیگر زن ایرانی افغانستانی است بعد از حاشیه های فراوان بالاخره به افغانستان رفت. بعد از انتقادها و حاشیه های فراوان فرشته حسینی و اظهار نظرهای او درباره افغانستان بالاخره او راهی افغانستان شد.

فرشته حسینی

او با انتشار تصویری از خود در هواپیما و نشان دادن پاسپورتش نوشت :

هر اتفاقی که برای آدم میفته شروع یادگیریه،شروع به خود رسیدن برای از خود گذشتن.

ممنونم برای اینکه همیشه کنارمی

تو به من قدرت میدی

تو عجیبی

حاشیه های درخواست فرشته حسینی از دولت ایران برای کمک به افغانستان : می دونم که ایران خودش هم الان توی وضعیت خوبی نیست، همه رو میدونم، مام لطفا این کارو نکنید، لطفا اجازه ندین دخترای بیشتری رو تیکه پاره کنند، لطفا اجازه ندین که این مردم، این کودکان، این مادر و پدرها سر بریده شوند، لطفا این کار را نکنید. فرشته حسینی از این جهت نسبت به تحولات افغانستان بسیار ناراحت است که طالبان رفتار بسیار خشنی با زنان و دختران دارد.

فیلم‌شناسی فرشته حسینی

۱۳۹۵ رفتن فرشته

۱۳۹۷ یلدا انار

۱۳۹۷ شکستن همزمان بیست استخوان هنگامه

۱۳۹۷ سونامی ترگل

۱۳۹۸ هفت و نیم فرشته

۱۴۰۰ دسته دختران در دست ساخت 

۱۳۹۹–۱۳۹۸ قورباغه لیلا 

تئاترهای فرشته حسینی

خشونت علیه زنان

سینماهای من

شازده کوچولو

ماهی سیاه کوچولو

من موجودی احساساتی هستم

من یک سالوادورم

فرشته حسینی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان