واریز یارانه حمایتی بحساب این افراد؛ امروز | جزئیات کامل درباره یارانه حمایتی جدید

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از پرداخت ۷۳۰ میلیارد تومان یارانه خبر داد

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها: ۷۳۰ میلیارد تومان به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت شد.

در راستای اجرای بند (۴۰) و همچنین بند (۳۴) جدول مصارف تبصره (۱۴) قانون بودجه کل کشور، ۷هزار ۳۰۰ میلیارد ریال به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت شد.

در راستای اجرای بند (۴۰) و همچنین بند (۳۴) جدول مصارف تبصره (۱۴) قانون بودجه کل کشوردر سال جاری ۷هزار ۳۰۰ میلیارد ریال به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بابت حمایت از نشر کتاب و مطبوعات و کمک به سایر نهادهای دینی و فرهنگی پرداخت شد.

امید حاجتی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان هدفمند سازی یارانه ها با با تشریح این خبر گفت: دراجرای بند (۳۴) جدول مصارف تبصره (۱۴) قانون بودجه کل کشور در سال جاری، هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بابت حمایت از نشر کتاب و مطبوعات پرداخت شد. با احتساب واریز مرحله قبل به مبلغ ۲هزار و ۲۲۶ میلیارد ریال جمعا در سال جاری ۳هزار و۷۷۶ میلیارد ریال به این وزارت خانه پرداخت شد.

همچنین در اجرای بند (۴۰) جدول مصارف تبصره ۱۴) قانون بودجه کل کشور در سال جاری نیز ۵ هزار ۷۵۰ میلیارد ریال بابت کمک به سایر نهادهای دینی و فرهنگی به این وزارت خانه پرداخت شد که با احتساب سه هزار میلیارد ریال مرحله قبل، جمعا ۸ هزار ۷۵۰ میلیارد ریال به این وزارت خانه پرداخت شد.

لازم به ذکر است، ردیف ۳۴ از جدول مصارف تبصره (۱۴) قانون بودجه کل کشور مربوط حمایت از نشرکتاب و مطبوعات و ردیف ۴۰ نیز مربوط به کاهش آسیب های اجتماعی می‌باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان