جنگ ایران و آمریکا | حمله ایران به آمریکا | حمله موشکی به ایران

جنگ دریایی ایران و آمریکا در راه است؟ | هشدار جدی فرمانده نیروی دریایی سپاه به آمریکا

تسنیم/ فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امروز اگر رزمندگان اسلام در دریا مقابل آمریکایی ها می ایستند، برگرفته از ارواح پاک شهداست و دشمن حق ندارد وارد آب های سرزمینی ما شود و حتی در آب های تحت نظارت ما قرار بگیرد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در یادواره 224 شهید شهرستان سیاهکل، حضور در مجالس شهدا را به دعوت خود شهدا دانست و اظهار کرد: حضور در مجالس شهدا به معنی سلام بر شهداست و شهدا زمانی که ما نیازمند هستیم پاسخ ما را می دهند.

وی شهدا را لنگرگاه انقلاب اسلامی دانست و افزود: در آستانه چهل و چهارمین سال انقلاب اسلامی هستیم و این ایام به شهدا تعلق دارد.

دریادار تنگسیری، با بیان اینکه شهدا با خدا عهد بستند، گفت: انقلاب اسلامی میراث شهداست و وظیفه داریم از میراث شهدا حراست کنیم؛ همچنین مطالعه وصیتنامه های شهدا ضرورت دارد.

وی پشتیبانی از انقلاب و پیروی از ولایت فقیه و توجه به نماز و حفظ حجاب را از محورهای وصایای شهدا دانست و عنوان کرد: مادامی که با شهدا و در مسیر شهدا هستیم، هیچ دشمنی جرات ندارد به ما ضربه بزند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه، با بیان اینکه باید از شهدا مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن را بیاموزیم، تصریح کرد: شهدا رفتند تا ما بمانیم و به ایرانی بودن خودمان افتخار کنیم.

وی رمز ایستادگی شهدا در برابر دشمن را با خدا بودن دانست و گفت: مادامی که خدا را داریم، از دشمنان واهمه نداریم و همه این تحریم ها و تهدیدات و مشکلاتی که دشمن برای ما ایجاد کرده، برای پیامبر(ص) نیز وجود داشت و به برکت خون شهدا از این آزمون‌ها پیروز بیرون خواهیم آمد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه، با بیان اینکه جوانان سلحشور و غیرتمند ایران اسلامی همواره برای عزت کشور ایثار و فداکاری می کنند، متذکر شد: امروز اگر رزمندگان اسلام در دریا مقابل آمریکایی‌ها می‌ایستند، برگرفته از ارواح پاک شهداست و دشمن حق ندارد وارد آب های سرزمینی ما شود و حتی در آب‌های تحت نظارت ما قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم توسل به شهدا و ادامه دادن راه آنان، اضافه کرد: باید از انقلاب و رهبری پشتیبانی کنیم تا پرچم شهدا را به دست امام زمان(عج) برسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان