آخرین مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شد | وضعیت تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها مشخص شد

عباس شیراوژن، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در پاسخ به این پرسش که «در آخرین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با توجه به شرایط موجود چه تصمیماتی گرفته شده است؟

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا آخرین مصوبات این ستاد درباره اعمال محدودیتها در کشور را اعلام کرد.

عباس شیراوژن، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در پاسخ به این پرسش که «در آخرین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با توجه به شرایط موجود چه تصمیماتی گرفته شده است؟»،اظهار داشت: امروز بحثی که شد این بود که اختیاراتی به استانداری‌ها و ستادهای کرونای استانها داده شده تا با توجه به شرایط استانی خود تصمیمات منطقه‌ای و محلی داشته باشند.

وی ادامه داد:فعلا تصمیم جدیدی برای محدودیتی که عمومی برای همه کشور داده شود اتفاق نیفتاد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا بیان داشت: تصویب شد تا مسابقه فوتبال ایران و امارات بدون تماشاگر برگزار شود و درباره بحث واکسیناسیون تاکید شد تا دُز سوم آن با پیگیری بیشتری اتفاق افتد و کودکان به همراه والدین برای واکسیناسیون دز سوم ترغیب شوند.

شیراوژن درباره «فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها»، ابراز داشت:‌مطابق همان تصمیم گیری که به استانها داده شده تا با توجه به میزان شیوع در منطقه ستادهای کرونای استانی موردی تصمیم گیرند اما به طور کلی این نیست که هرجا رنگ قرمز اتفاق افتاد تعطیلی اتفاق بیفتد.

وی متذکر شد:الگویی قبلا بوده که مثلا اگر رنگ بندی شهری به رنگی تغییر پیدا کرد  محدودیت‌ها به صورت خودکار اتفاق می‌افتد، اما قرار شد مدل محدودیت‌ها نیز مورد بررسی مجدد قرار گرفته و مجدد تصویب شود.

منبع : فارس

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان