بهرام رادان | بهرام رادان بیوگرافی | بهرام رادان اینستاگرام

رونمایی بهرام رادان از همسر بازیگرش | سلفی جنجالی رادان با خانم بازیگر + عکس جدید بهرام رادان

بهرام رادان عکسی با یکی از بازیگران خانم منتشر کرده است که حواشی زیادی به دنبال داشته است

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

بهرام رادان عکسی با یکی از بازیگران خانم منتشر کرده است که حواشی زیادی به دنبال داشته است .بهرام رادان اخیرا عزادار شده و به سوگ پدش نشسته است. بهرام رادان بازیگر ایرانی است. بهرام رادان در حرفه مدلینگ هم فعالیت دارد. بهرام رادان با فیلم شمعی در باد به شهرت رسید. فیلم سنتوری بهرام رادان را به اوج شهرت ومحبوبیت رساند. در ادامه عکس بحث جنجالی بهرام رادان با مهرداد صدیقیان را می بینید.

بهرام رادان

بهرام رادان در پستی اینستاگرامی نوشت : اصولا بحث کردن با مهرداد لذت بخشه؛ وقتی مخالف چیزی باشه حرفی نمیزنه، وقتی موافق باشه هم چیزی نمیگه، کلا سعی میکنه دخالتی تو بحث نداشته باشه، حتی اگه بحثو خودش از اول راه انداخته باشه!!! آخرش هم یه جوری نگات میکنه و لبخند میزنه که یعنی "حالا مثلا که چی؟!" با همه اینا بحث کردن باهاش لذت بخشه  لذت بردم که میگم، تازگی فیلم کوتاه ساخته، میدونم که فیلمساز خوبی میشه، دیوونگی های جذابی تو مغزش هست، دیدم که میگم.بهرام رادان تهیه کننده و بازیگر فیلم «گربه سیاه» با انتشار ویدیوی از اکران این فیلم در آذر ماه خبر داد.

بیوگرافی بهرام رادان

بهرام رادان متولد 8 اردیبهشت 1358 در تهران ، بازیگر سینما و تئاتر است.فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که از 21 سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با فیلم سنتوری سوپر استار شد.مادرش خانه دارد و پدرش سرهنگ بازنشسته قبل از انقلاب می باشد ، اصالتا از سمت پدری اهل اصفهان بوده و دو خواهر و یک برادر دارد که خود فرزند آخر است.

بهرام رادان

زندگی هنری بهرام رادان

او دورهٔ بازیگری را در سال ۱۳۷۸ و در آموزشگاه هیوا فیلم گذراند و در همان سال برای بازی در فیلم شور عشق ساخته نادر مقدس انتخاب شد.در اولین حضور سینمایی شورعشق شناخته شد: شور عشق اما فیلم به فیلم به دانش سینمایی خود افزود و توانست فوت و فن بازیگری را بیاموزد تا اینکه در چهارمین نقش آفرینی اش کاندید دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد در پنجمین جشن خانه سینما شد:

بهرام رادان سپس موفق به کسب دو سیمرغ بلورین نقش اول مرد (شمعی در باد و سنتوری) نیز شد.بهرام رادان چند سال است در سینمای ایران حضور دارد. سبک بازی اش به جریان اصلی بازیگری در سینمای ایران مربوط نیست. سرد است و درونگرا. سردی و خونسردی چهره اش اما فرصتی است برای نوع دیگری از بازی. برای استفاده از فرصت هایی که آن گروه تماشاگرپسند بازیگران مرد از آن محروم هستند. برای نمایش ناگهانی طنز، کینه و یا خشمی ناگهانی.

او در این دسته بندی همتایانی مثل محمدرضا فروتن و پیمان معادی دارد و البته علی مصفا. در این دوره طولانی حضور چند ساله، او به عنوان جوان اول سینمای ایران باقی مانده است. در اوج جوانی و در حالی که همه فکر می کردند او شکار تم و تمام سینمای تجاری است آگاهانه تغییر مسیر ظریفی داد و توانست تا امروز اعتبار دوگانه خود به عنوان بازیگر محبوب و بازیگر نخبه را حفظ کند.

بهرام رادان

او در چندین فیلم پرفروش سینمای ایران ظاهر شده است. یکی از مشهورترین شمایل های تاریخ سینمای ایران چهره او را بر کالبد خود دارد (علی سنتوری). در چند سال گذشته در فیلم هایی مثل پل چوبی، آتش بس 2 و یا عصر یخبندان ظاهر شده و نشان داده که هنوز بازیگر معتبر این سینماست.

در این سینما او از اوج جوانی تا سنین پختگی را طی کرده و با دقت و پشتکار از نزول جایگاه سینمایی اش جلوگیری کرده. تقریبا هرگز در جنجال های سینمایی وارد نشده است. بهرام رادان به شکل آگاهانه ای جایگاه خود به عنوان یک بازیگر محبوب سینما را می شناسد و با استفاده از تمهیدات رایج در فرهنگ غرب (که عموما در اینجا مورد توجه قرار نمی گیرند) در حفظ چهره و اعتبار خود تلاش کرده است.

او می گوید که ستاره بودن یک حرفه تمام وقت است. دیدگاهی که در هالیوود یا دنیای موسیقی پاپ طرفداران بسیاری دارد و در اینجا در ایران ممکن است هضمش کمی سخت باشد. بهرام رادان گفته است: موسیقی سنتی علاقه ام نبود، هنوز هم نیست، آهنگهای سنتی را تک و توک میتوانم نام ببرم یا به خاطر بیاورم که محبوبم باشند، شاید چون به این دلیل که اصولا موزیک و فیلم توام با غم را دوست ندارم. بهرام رادان با انتشار آلبومی بنام روی دیگر به جمع خوانندگان هنرمند پیوسته است.

بهرام رادان

رویداد ورزشی بهرام رادان

بهرام رادان در سال ۲۰۱۷ مشعل بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ را در سئول حمل کرد. او گفت: «خوشحال است که مشعل المپیک را حمل می‌کند» و همچنین عنوان کرد حس خیلی خوب و عجیبی بود که توانستم این مشعل را حمل کنم و برای من یک لحظه تاریخی قلمداد می‌گردید. او برای ورزشکاران ایران آرزوی موفقیت نمود.

بهرام رادان سفیر سازمان ملل

 بهرام رادان سال 1389 سفیر ایرانی برنامه جهانی غذا در مبارزه علیه گرسنگی منصوب شداو قرار است در زمینه ارتقاء سطح آگاهی ایرانیان در مورد گرسنگی جهانی و مسائل مربوط به پناهندگان در کشور تلاش خواهد کرد.

غذای مورد علاقه بهرام رادان

مادر بهرام رادان گفته است: خب کلا که دستپخت من را دوست دارد، البته همه دستپخت مادرشان را دوست دارند، بهرام هم مثل همه، بهرام همه غذاهای خوشمزه را دوست دارد ولی مثلا قرمه سبزى را بدون لوبیا ترجیح میدهد.

بهرام رادان

شغل دوم بهرام رادان

کافه ویونا که زنجیری از زنجیره کافه‌ های ویونا در ایران است، قهوه لسموس سوئیس اصل به خوردت می‌ دهد و دکور تقریبا ثابتی میان این کافه با دیگر کافه‌ های ویونا وجود دارد یعنی اگر روزی گذرتان به یک ویونا افتاد انگار بقیه را هم رفته‌ اید، مسوول یکی از شعب ویونا به ما می‌گوید.بهرام رادان از سهامداران این کاف های زنجیره‌ای است اما ویونای مرکزی، او را تنها صاحب چند ویونا می‌ داند. چیزی که درباره‌ اش اتفاق‌ن ظر بیشتری هست، کافه‌ ۴۵ نفره در پاسداران است که اغلب می‌ گویند این یکی مال شخص خودش است و اینکه کشیدن سیگار در این مکان ممنوع است.

ازدواج بهرام رادان

مادرش می گوید ازش دلخور هستیم و دوست داریم زودتر ازدواج کند و ما هم بچه هایش را ببینیم ولی هنوز قانع نشده است، رادان در پاسخ به این دلخوری می گوید : فعلا برنامه اى براى رفع این دلخورى ندارم، شاید کمى رازیانه دم کرده موجب التیام موقت این دلخورى بشود.

آثار سینمایی بهرام رادان

● شور عشق – 1379

● آواز قو – 1379

● آبی – 1379

● طلوع تاریک – 1380

● ساقی – 1380

● گاوخونی – 1381

● عطش – 1381

● رز زرد – 1381

● شمعی در باد – 1382

● سربازهای جمعه – 1382

● گیلانه – 1382

● رستگاری در 8/20 – 1383

● ازدواج صورتی – 1383

● حکم – 1384

● تقاطع – 1384

● خون‌ بازی – 1385

● چهارانگشتی – 1385

● سنتوری – 1385

بهرام رادان

● کنعان – 1386

● بی ‌پولی – 1387

● کارناوال مرگ – 1387

● زادبوم – 1387

● راه آبی ابریشم – 1387

● تردید – 1387

● تهران 1500 – 1388

● آدم کش – 1388

● یکی از ما دو نفر – 1389

● پل چوبی – 1390

● نقشِ نگار – 1392

● تراژدی – 1392

● آتش‌ بس 2 – 1393

● عصر یخبندان – 1393

● حکایت عاشقی – 1394

● پولاریس – 1394

● بارکد – 1394

● زرد – 1395

● چهار راه استانبول – 1396

● آشفته گی – 1397

● سونامی – 1397 

● ایده اصلی – 1397

● گربه سیاه – 1399

بهرام رادان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان