به خون کشیده شدن یک جشن تولد در باقرشهر

۱۸ دی ماه امسال، مجروح شدن ۲ جوان از ناحیه چشم و پا به دلیل تیراندازی در جشن تولد در یک باغ داخل باقرشهر از سوی پرسنل بیمارستان به ماموران پلیس گزارش داده شد

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

۲ مرد در جشن تولد شبانه یک باغ در باقرشهر پس مصرف مشروبات الکلی درگیرشدند و هدف شلیک گلوله قرار گرفتند. این درگیری از باقرشهر تا شرق تهران به دلیل انتقامگیری ادامه داشت.

۱۸ دی ماه امسال، مجروح شدن ۲ جوان از ناحیه چشم و پا به دلیل تیراندازی در جشن تولد در یک باغ داخل باقرشهر از سوی پرسنل بیمارستان به ماموران پلیس گزارش داده شد.

با اعلام این خبر تیمی از مأموران کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه با توجه به اینکه ۲ جوان به بیمارستانی در نزدیکی کلانتری منتقل شده بودند با دستور بازپرس دادسرای کهریزک راهی بیمارستان شدند و تحقیقات ابتدایی را برای شناسایی و دستگیری عاملان حادثه آغاز کردند.

روند تحقیقات میدانی نشان داد، ۲ جوان تهرانی پس از مصرف مشروبات الکلی در جشن تولد با چند جوان دیگر درگیر شدند و هدف شلیک گلوله قرار گرفتند.

ماموران پلیس پس از دریافت این اطلاعات با تحقیقات از افراد حاضر در جشن تولد و اقدامات اطلاعاتی چهره و هویت متهم اصلی این پرونده را در تهران شناسایی کردند.

تحقیقات برای دستگیری متهم ادامه داشت تا اینکه پنجشنبه ۲۳ دی ماه، ماموران کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه در جریان قمه کشی و تیراندازی به یک املاک توسط ۲ شرور در خیابان لرستان قرار گرفتند.

فوت پدر صاحب املاک یک شب قبل از حمله اشرار

تیم عملیات کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه با دستور بازپرس دادسرای کهریزک تحقیقات را آغاز کردند و متوجه شدند ۲ شرور در جشن تولدی در باقر شهر حضور داشتند و به دلیل انتقام جویی به این بنگاه مسکن حمله کردند که به دلیل فوت پدر صاحب بنگاه کسی در آنجا حضور نداشت.

ماموران کلانتری سلیمانیه با بازبینی دوربین های مداربسته و تحقیقات از صاحب املاک متوجه شدند متهمان با کلت کمری تیراندازی کرده و پس از شرارت با خودرو ۲۰۶ پلاک مخدوش پابه فرار گذاشتند.

دستگیری متهمان تیراندازی و شرارت در تهران

تیم عملیات کلانتری پس از شناسایی مخفیگاه متهمان با هماهنگی بازپرس دادسرای کهریزک در یک عملیات ضربتی پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت ۲ شرور را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

متهمان پس از انتقال به کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه در بازجویی های اولیه به جرم حمله به بنگاه مسکن با کلت کمری و قمه اعتراف و انگیزه خود را انتقامجویی از افراد حاضر در درگیری جشن تولد داخل باغ در باقرشهر عنوان کردند.

ماموران کلانتری پس دستگیری ۲ مرد انتقامجو در گام بعدی با تحقیقات میدانی یک هفته بعد ۲۷ دی ماه، عامل اصلی تیراندازی در جشن تولد باغ باقرشهر را پس از خروج از محله دولت آباد با یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

بنابراین گزارش، متهمان پس از اعترافاتشان برای سیرمراحل قانونی به دادسرای کهریزک منتقل شدند و تحقیقات در خصوص این پرونده توسط مقام قضایی ادامه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان